18.Umanitate

285 25 1
                                    

Intalnirea pentru condamnarea se incheiase, asa ca Rose se indrepta spre camera ei. Era atat de plictisita de postul ei de regina. Credea ca va fi mai incitant. In timp ce mergea pe holurile aglomerate o zari pe Dakota. Statea de vorba cu un baiat. Mai exact cu Alek. Rose isi lasa privirea in jos si-si continua drumul. Odata ajunsa in camera sufla usurata. Fiindu-i prea lene sa-si dea jos rochia, o lasa pe ea trantindu-se pe fotoliul de langa balcon. Dupa cateva secunde de liniste, auzi usa de la baie cum se deschide. Era Richard.

-Bine ca ai venit! Ma plictiseam deja.

Rose nu-i raspunse nimic. Privea ganditoare pe geam. Deja stia ca Dakota si Alek dau de banuit in privinta ei. Trebuia sa scape de ei. Nu putea pleca la palat pana nu era condamnat Philip. Trebuia sa-i execute pedeapsa cat mai repede, inainte ca Alek si Dakota sa afle despre ea si sa incerce sa o schimbe.

-La ce te gandesti, my queen?

-Trebuie sa facem inainte sa afle ei, spuse Rose inca amestecata in gandurile ei si fara sa realizeze de fapt ce a spus.

-Ce sa facem? Si cine sa nu afle? Si ce sa nu afle? spuse Richard confuz.

-Nimic. Trebuie ca maine sa-l executam pe Philip.

Richard tot nu intelese nimic, cu toate acestea se indrepta spre fotoliul in care statea Rose. Se lasa in jos, stand ciump, si ii puse mana pe fata, ca si cum ar vrea sa-i stearga lacrimile inexistente. Rose isi intoarse privirea inapoi spre fereastra, dandu-i de inteles lui Richard sa-si ia mana de pe ea.

-Ok, vad ca nu esti in apele tale. Vrei sa te ajut cu ceva? spuse Richard ridicandu-se in picioare.

-Chiar as avea ceva. Du-te si anunta pe toata lumea ca pedeapsa lui Philip e moartea si ca sentinta va fi indeplinita maine, dupa pranz.

Richard se uita confuz la ea. Nu intelegea nimic din ce se intampla, dar executa rapid. Parasi camera lasand-o pe Rose singura. Printre gandurile ei amestecate isi amintii ca nu se hranise demult. Se indrepta spre dulap pentru a se schimba de rochia ce o incomoda. Isi lua o pereche de blugi, un tricou mai elegant cu flori din dantela si o pereche de balerini albi. Iesi afara din camera si privi pe holuri. Atunci il observa pe Alek cum statea in partea stanga a usii.

-Ce cauti aici? intreba Rose.

-Eu trebuie sa te pazesc acum.

-N-am nevoie de dadaca, spuse Rose si dadu sa plece.

Alek o prinse puternic de incheietura. Rose se intoarse spre el cu o privire rautacioasa. Simtea cum incheietura incepea sa i se invineteasca. Rose privi spre incheietura. Atunci Alek realize si ii dadu drumul mainii.

-Unde pleci?

-Sa ma hranesc. Ai putea sa ma conduci tu.

-Sigur, spuse Alek si o lua in partea stanga a holului.

-Nu la cantina idiotule! Vreau sange, spuse Rose.

Alek ramase putin socat. Nu o mai auzise pe Rose sa foloseasca cuvantul "idiot" pana acum. Trecu cu vederea peste acest incident si executa comanda reginei. "Se comporta cam prea ciudat in ultimul timp. Ceva e inneregula cu ea, dar nu stiu ce. Nu cred ca si-a oprit umanitatea. Rose n-ar face asta, dar atunci ce a patit?" gandi Alek in timp ce o conducea pe Rose sa se hraneasca. Au ajuns in scurt timp in corpul in care sunt oamenii. Rose privi infometata trupurile oamenilor ce treceau prin fata ei. Atunci unul dintre oameni se apropia de ea si o lua de mana. Alek ii urma indeaproape. Omul o conduse la o masa unde era un scaun. Se aseza pe scaun dandu-si capul intr-o parte pe spate. Rose privi im gatul acestuia cum ii pulseaza sangele din vena. Intr-o fractiune de secunda se napustii asupra gatului acestuia. Sangele lui gustos se infiltra in corpul lui Rose facand-o din ce in ce mai puternica. Rose simtea cum viata i se scurge incet bietului om, dar nu vroia sa se opreasca. Atunci Alek o smulse. Rose ii arunca o privire ucigatoare in timp ce-si stergea colturile gurii. Alek o apuca de mana si o trase afara din cladire.

BloodTasteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum