12.Varcolacul

337 28 5
                                    

La scurt timp dupa ce Rose fugi in camera, lacrimile navalira peste ea. Chiar daca nu l-a iubit niciodata pe Alek cum l-a iubit pe Philip, inima ei era zdrobita. Tinea la Alek ca si la un frate, dar o mintise, iar acum o inselase? Sau vampirita noua era cea inselata? Rose era confuza. Printre gandurile ei amestecate, auzi usa deschizandu-se. Era Dakota.

-Rose esti bine? spuse Dakota ingrijorata. Am auzit ca ai fost ranita in lupta.

-Sunt ok, spuse aceasta stergandu-si lacrimile. Doctorul Moore e mort, iar asta e tot ce conteaza.

-Parca era fiul doctorului Moore.

-De fapt doctorul Moore s-a transformat in vampir si a trait pana cand a intalnit tepusa mea.

-Tu l-ai ucis? spuse Dakota uimita.

-Da, nu a fost greu. Acum, chiar nu am chef sa discutam despre asta. Cine e tipul tau misterios? intreba Rose pentru a-si alunga gandurile suparatoare.

-E Isaac. Nu cred ca-l cunosti, dar e cel ce te-a scos din camera in care ai fost inchisa de vanatori, sau cel putin asa am auzit.

-A, da. Cel ce ma acuza pentru mortii din lupta, spuse Rose dezgustata.

Rose nu-si putea imagina, cum Dakota, o fiinta atat de firava s-ar putea intalni cu un tip atat de arogant. Fu socata, mai ales pentru ca stia ca acesti vampiri ce vin aici sa se antreneze alesesera ei singuri sa devina vampiri, iar Dakota fusese transformata fortat, de catre tatal ei natural, ca sa poata exista un viitor conducator. Rose stia si ca pe Dakota o enervau persoanele ce accepau sa fie vampiri, deci nu intelegea cum de il indragea pe acest Isaac.

-Au fost victime? spuse Dakota inghitind in sec.

-Da. Patru vampiri, dar stai linistita. Isaac e ok.

-Rose ce ai patit? spuse Dakota brusc.

-Nimic. Ce sa patesc? intreba Rose razand.

-Iti cunosc vocea, iar asta nu este vocea ta. Esti suparata.

-N-am nimic, spuse Rose trantindu-se in pat.

-Rose... spuse Dakota cu vocea ei enervanta, ce te facea tot timpul sa cedezi.

-Dakota te urasc cand faci asta!

-Si eu te iubesc, dar acum varsa tot!

-E vorba de Alek. Aaa... cred ca, de fapt sunt sigura ca are o iubita. Si in tot acest timp s-a prefacut ca ma place. Sunt dezgustata. M-a sarutat si intr-adevar se comporta ca si cum mai avea de trait putin timp, iar acum am inteles ca de fapt isi arata sentimentele pentru ca stia ca aici nu va mai putea face asta. M-a ranit atat de tare, cand eu il trageam dupa mine pentru ca era ranit, si o vampirita a venit si l-a sarutat in fata mea. Nu stiu de ce, dar simteam ca vreau sa o omor pe tipa.

-Esti geloasa! tipa Dakota,parca victotioasa. Il iubesti pe Alek.

-Nu cred asta. De fapt nu mai stiu ce simt, dar oricum nu mai conteaza, nu?

-Lupta pentru el!

-Cum sa lupt cand el nu mi-a putut spune ca e intr-o relatie cu altcineva? Nu mi-a putut spune sa nu-mi fac sperante ca lui oricum nu-i pasa de mine. Poate nici nu i-a pasat vreodata!

Rose explodase. Sute de lacrimi venira peste ea. Acum nu mai era vorba doar de Alek. Isi aminti de Philip si ce-i facuse acesta. Pactul, Finn si zgarietura. Aceste imagini ii apareau mereu in minte, dar acum totul era mai intensificat. Nu mai putea rezista durerii, suferintei. Ii era prea mult. Dakota veni sa o imbratiseze. Acest lucru o calmase putin, dar durerea persista. Simtea nevoia de a se razbuna. Dorea asta. Vroia sa-l faca pe Alek sa sufere precum a facut-o el, insa stia ca acest gand e doar unul la furie. Isi alunga ura din minte si se calma. Isi lasa capul sa cada pe perina moale si adormi.

BloodTasteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum