8.Evadarea

413 33 2
                                    

                Era a doua zi, iar Alek nu-si facuse aparitia. Rose era lipsita de speranta si singura. Derek nu o mai vizitase de atunci si nici pe tipul sexy, liderul, nu-l vazuse.Ceva era in neregula. Rose stia ca asteptau sa se infometeze, dar credea ca o vor tortura. Tot ce putea face acum era sa se piarda printre amintirile ei. Prima imagine ce-i aparu era Philip. Rose alunga acest gand. Nu-si putea permite sa inceapa sa planga, sa para slaba, nu in fata vanatorilor. Ca veni vorba de vanatori, Rose isi aminti ca mai fusese prinsa de acestia in trecut, insa atunci nu era imuna la verbina si nici nu se putea controla ca sa alunge durerea si foamea. Atunci primise pentru prima oara o punga de sange in care era verbina. Un chin groaznic. Chiar in acel moment, cand avea sa retraiasca acea amintire, Rose auzi inimile panicate ale oamenilor cum rasunau prin casa. Pasi grabiti si mari se auzeau apropiindu-se de camera in care Rose era inchisa.

                -Se pare ca a sosit prietenul tau. E vremea sa fugim! a spus Derek nepasator.

                -Derek, Alek ne va ajuta! Opreste-te! ii spuse Rose in timp ce acesta impacheta obiectele de tortura intr-o geanta imensa si foarte cunoscuta pentru Rose. O imagine din trecut ii aparu in minte.

                -Nu mi-ai povestit despre Alek acesta. Ia spune-mi ceva despre el, spuse Derek in timp ce impacheta. Toate mainile ii tremurau. Era speriat.

                -Derek uita-te in ochii mei, spuse Rose dandu-si seama ca ceva nu era in regula cu el.

                Derek impacheta in continuare tremurand. Rose nu-si putea stapani amintirile. Tot ce vedea in fata ochilor era o imagine in care doctorul Moore, cel ce studia vampirii torturandu-i se grabea sa impacheteze. Cineva il urmarea. Era speriat. Cel mai probabil varcolacii aveau sa vina peste el, caci si pe acestia facea experimente. Dupa ce aceasta imagine disparuse, Rose incepu sa analizeze geanta. Parea aceeasi, dar era imposibil, sau cel putin asta credea ea. In acel moment Derek se apropia de ea si incerca sa ii infiga o serina in gat. Rose profita de ocazie si isi fixa ochii in ai lui.

                -Derek spune-mi ce se intampla, a zis aceasta constrangandu-l. Spre umirea ei, functiona.

                -Vampirii se pregatesc sa ne atace si trebuie sa te adorm pentru a te duce de aici in alt loc.

                -De ce ii asculti pe acesti oameni?

                -Pentru ca asa mi-a spus domnul Moore.

                -Domnul Moore? Imosibil. Acesta nu avusese copii. Derek dezleaga-ma, e momentul sa plecam de aici, a spus Rose confuza dupa ce aflase ca monstrul de doctor Moore din amintirile ei daduse viata unui copil.

                Derek, constrans de Rose, se apropia de aceasta ca sa-i dezlege mainile si picioarele. Chiar atunci intra peste ei un vampir. Rose nu-l cunostea, dar se pare ca acesta o recunoscuse. Cel mai probabil era un prieten de-al lui Alek. Acesta il luase pe Derek si il tranti de perete.

                -Esti bine? spuse acesta dupa ce o dezlegase pe Rose.

                -Eu sunt bine, dar el nu va fi, a spus aceasta stand in genunchi langa Derek.

                -E un amarat de vanator, acum vino sa plecam.

                -Era Derek, prietenul meu, care ma ajuta sa scap, a spus aceasta aratandu-si coltii, fara vointa ei.

                -Calmeaza-te! M-a avertizat Alek in legatura cu tine.

                -Esti prieten cu Alek?

BloodTasteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum