Rose statea pe pat plangand. Trecuse o luna de cand aflase ca e insarcinata si avusese timp sa mediteze. Nu isi dorea acest copil. De fapt nu dorea sa nasca un copil care toata viata va fi urmarit, vanat. Statea pe pat cu o tepusa in mana. Isi indrepta tepusa spre burta ei rotunda, incepand sa planga.
-Rose, ce naiba faci? spuse Richard care intra in camera.
-Nu vrea sa nasc acest copil. Nu vreau sa-l nasc doar ca sa-si traiasca viata fiind mereu vanat si urmarit de alte creaturi magice.
-Rose... spuse Richard luandu-i usor tepusa din mana.
Rose statea si se uita cu ochii inlacrimati spre Richard. Acesta, dupa ce ii indeparta tepusa, o saruta usor pe frunte. Rose izbucni usor in plans.
-Vom avea acest copil si il vom pazi de vanatori si alte creaturi, promit, spuse Richard luandu-i mana si presand-o usor cu buzele.
Rose incerca sa rada printre lacrimi. Richard era diferit acum. Se purta altfel. Poate ar merita o sansa. Poate ar putea incerca sa il iubeasca. Pana la urma el e tatal copilului ce-l poarta in pantece.
-Ce-ar fi sa-i alegem un nume? Stim ca va fi fata, a spus Richard incercand sa o inveseleasca pe Rose.
Rose incepu sa-si mangaie burtica usor. Parca incepu sa rada usor.
-Zaira... sopti Rose.
-Zaira?! spuse Ruchard confuz.
-Inseamna "printesa" pe araba.
-Ah... Zaira sa fie. Zaira Montgomery.
-Dar numele tau de familie care este?
-Mai conteaza? Tu esti regina Montgomery, iar ea va fi printesa Montgomery.
Rose rase usor.
-Da, ce regina mai sunt si eu! spuse Rose cu nostalgie in voce.
Richard dori sa mai zica ceva, dar o bataie scurta in usa ii intrerupse. Rose se astepta sa fie Brian, asa ca porni spre usa. O deschise usor. In fata ei aparu chipul entuziasmat al Dakotei. Dakota incerca sa sara in bratele lui Rose, dar aceasta se feri. Incepu sa-si mangaie usor burta.
-Rose?!? spuse Dakota confuza.
Apoi se uita spre burta ei rotunda. Ramase socata. Ochii ii incremenira in acea pozitie, iar corpul nu i se mai misca.
-Rose? spuse Dakota citindu-i-se pe fata bucurie.
-Da? spuse Rose zambind si uiandu-se spre burta.
-Ce se-ntampla? spuse Dakota.
-O sa am un copil! a spus Rose razand si plangand in acelasi timp.
-Cum? spuse Dakota asezandu-se pe canapea, langa Richard.
-Sunt aswang. Pot ramane insarcinata cu un vampir.
Dakota se uita confuza spre Rose in timp ce aceasta il fixa pe Richard.
-Aswang? spuse Dakota intr-un final.
-Vrajitor si vampir in acelasi timp.
-Ah... spuse Dakota holbandu-se la burtica lui Rose.
Richard observa ca Dakotei nu-i convenea sa vorbeasca de fata cu el asa ca se hotari sa-i faca o vizita lui Brian.
-Eu merg la Brian, a spus ridicandu-se.
-Bine, i-a raspuns Rose.
-Daca se intampla ceva ma strigi, ai inteles? a spus Richard dupa ce i-a presarat un sarut pe frunte.