11.Doctorul Moore

382 35 3
                                    

In acest moment Rose era dusa de doi baieti in biroul directoarei. Nu dura putin timp ca dupa ce fugise de la locul incidentului cu profesoara, dar fusese prinsa deja. Nu incerca sa se opuna. Stia ca era de vina si ca trebuia sa fie pedepsita. Intrara in birou, iar doamna Pierce Elizabeth isi ridica privirea suparata.

-Domnisoara Montgomery, stii faptul ca nu suntem obligati sa te tinem aici?

-Atunci de ce ma tineti prizoniera in acest loc stupid?

-Cum poti sa spui ca este stupid? Esti una dintre cele mai rasfatate persoane de aici! spuse Elizabeth ridicandu-se in picioare.

-Eu am fost adusa aici crezand ca voi fi un vampir care va fi antrenat sa ucida varcolaci.

-Pai, te-am obligat eu cumva sa nu faci asta?

-Nu. Ca veni vorba, trebuie sa va spun ceva important.

-Nu vreau sa aud nimic. De ce ai infectat-o pe profesoara Smith cu verbina?

-Ea ma atacase prima, spuse Rose revoltata.

-Tu ii rupsei gatul colegului tau Abel.

-Era autoaparare. In plus, nu credeam ca profesorii de aici nu sunt imuni la verbina. Nici nu stiam ca e profesoara.

-Cum sa fie imuni la verbina?

-Cum sunt eu. Doamna Smith imi injectase si mie verbina, dar nu am patit nimic.

-Nu vrea sa mai discutam despre asta! spuse Elizabeth nervoasa. Treci la antrenamente.

-Dar trebuia sa va mai zic ceva important, spuse Rose in timp ce era trasa de cei doi baieti ce o adusera aici. E vorba despre Moore. Vanatorul Moore.

-Poftim? spuse Elizabeth socata.

Cei doi se oprisera brusc la auzirea acestui nume. Rose profita de ocazie si se smulse din stramtoarea lor. Se apropia de birou, asezandu-se pe scaun comod. Directoarea Pierce ramase inca socata. Se putea observa pe fata ei ca niste amintiri urate fusesera trezite de acest nume.

-Acum ca ati inteles cat de grava e situatia, sa stam de vorba. Cand fusesem prinsa de vanatorii din orasul in care locuiam, un prieten pe care-l constransem, mi-a spus ca fusese "convins" de Domnul Moore sa ii asculte pe vanatori. Nu stiu cine e, dar cred ca o fi copilul acestuia, dar nu stiu cum l-a convins pe Derek. El n-ar fi facut asta din propria vointa.

-Si, ce vrei sa insinuezi? spuse Elizabeth inca socata.

-Pai... a fugit inainte sa fie prins si as stii locul in care ar putea fi. As zice sa iau o echipa de vampiri antrenati si sa eliminam o data pentru totdeauna linia de sange Moore.

-Rose! tipa aceasta. Nu ne putem permite asta. Gandeste-te cate pierderi am putea avea!

-Daca asa ganditi, nu e nici o problema. Ma voi descurca singura, spuse Rose incepand sa se indeparteze de birou. Elizabeth privi confuza.

-Ce ai de gand sa faci Rose?

-Pai, parasesc academia si am de gand sa-mi gasesc niste vampiri mai indrazneti care sa ma ajute sa-l elimin pe mostenitorul doctorului Moore.

Rose stia ca era foarte importanta pentru aceasta academie si pentru viitorul vampirilor, realizand ca tocmai ea este punctual slab al directoarei Elizabeth. Odata atins punctul slab, lupta era ca si castigate de catre Rose. Ea zambi in sinea ei atunci cand Elizabeth veni dupa ea si o prinse de mana.

-Ok, iti dau o echipa ca sa mergi dupa domnul Moore.

-Nu, nu, nu. Eu imi aleg o echipa. De fapt mi-e buna si cea care a venit dupa mine.

BloodTasteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum