24.Secretul

261 21 3
                                    

Rose reusi sa iasa din transa si il urma pe Richard in casa. Se uita prin ea. Arata destul de dragut, insa avea doar un dormitor cu un pat dublu.

-Richard... care e camera mea?

-Aceasta, spuse Richard aratand spre dormitor.

-Si a ta?

-Tot aceasta, spuse el ranjind.

-Richard, de ce naiba nu ai luat o casa cu doua dormitoare?

-Pentru ca nu am gasit.... sau nu am vrut.

-Richard, o sa dormi pe canapéa si punct.

-Ce?

-Taci! Nu, de fapt spune-mi cand o sa-i aducem pe Dakota si Alek aici!

-Aaa... niciodata cred.

-Poftim?!

-Ai vrea sa riscam sa fim prinsi din vina lor?

-Nu vom fi prinsi!

-Opreste-te din a te gandi la Alek! El nu te iubeste! Eu sunt aici acum.

-Dar eu nu te iubesc! se scapa Rose din furie.

Richard nu mai spuse nimic. Isi apleca privirea, apoi isi folosi super viteza si parasi casa. Rose deja regret cuvintele pe care le-a rostit fara nici o problema. "Cred ca ar trebui sa-l gasesc si sa-mi cer scuze. Oricum nu am ce face. Nu cunosc pe nimeni din aceste locuri." gandi Rose apasata de vina. Isi lua o bluza de trening pe ea si iesi din casa. Se uita in dreapta, iar apoi in stanga. Era cam pustiu. Un singur om se pregatea sa intre in casa vecina lor.

-Heii! Stai putin! tipa Rose si incepu sa fuga dupa el.

Acesta se opri in pragul usii. Rose ajunse in spatele lui.

-Ma scuzi, n-ai vazut cumva un baiat saten cu...

-Nu, o intrerupse acesta.

-Dar... spuse Rose intorcandu-l pe baiat.

Inima incepu sa-i bubuie in piept puternic. Era Brian. In fata ei statea Brian. Mortul Brian.

-Brian?

Brusc chipul lui Brian isi schimba forma. Pana si imbracamintea se schimba. Rose ramase socata in fata lui. Nu putea sa creada ceea ce vazuse. Baiatul ce statea acum in fata lui Rose o prinse pe fata de brat si o trase in casa. Rose se zbatu si reusi sa scape din stransoarea lui.

-Stai! spuse acesta schimbandu-si forma inapoi in Brian.

-Ce esti? spuse Rose socata.

-Stai jos ca sa vorbim. Serios, chiar nu-ti vreau rau.

Rose se uita confuza la el. Acesta incerca sa-i zambeasca, dar nu putea. Se putea observa in ochii lui ca spunea adevarul, asa ca Rose lua loc pe canapéa. Brian inchise usa si se aseza si el pe un fotoliu.

-In primul rand vreau sa-mi cer scuze pentru faza cu vanatorii, dar am avut motive intemeiate sa fiu de partea lor, spuse Brian.

-Ce esti? spuse Rose inca gandindu-se la cum si-a schimbat forma.

-Un sucub, spuse Brian in timp ce Rose inca se uita confuza la el. Ah, deci nu sti... mai demult am facut un pact cu deavolul as putea zice, dar nu a fost deavolul. M-a transformat intr-un sucub, adica o fiinta nemuritoare care-si poate schimba forma.

-Si cu ce traiesti?

-Asta e partea cea mai rea. Traiesc din energia altora.

-Si cum le iei energia altora? spuse Rose fiind din ce in ce mai interesata de povestea lui Brian.

BloodTasteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum