10.Zgarietura

396 35 0
                                    

-Rose, scoala-te! tipa Dakota in timp ce se pregatea sa iasa din camera.

-Pentru ce ma trezesti daca stii ca nu ma duc la micul dejun? zise Rose inca adormita.

Trecuse o luna de cand Rose si Alek se certasera. De atunci Rose statuse inchisa in camera, pentru ca oricum, spunea ea, nu o sa o lase sa participle la antrenamente. Boyd ii aducea in fiecare zi o punga de sange, cel mai probabil Alek il trimitea.

-Tot nu inteleg de ce mancati mancare adevarata, spuse Rose ridicandu-se din pat.

-Pentru ca asa e mai bine, acum vino si tu!

-Ti-am spus ca nu ies din camera! Nu am chef sa ma intalnesc cu Alek.

-Rose... stai de o luna in camera. Iesi odata afara! spuse Dakota si veni langa ea, tragand-o de mana. Rose se zmuci usor din stransoarea ei.

-Am sa ies la alergat cat timp sunteti voi la masa, spuse Rose fugind sa se imbrace.

-Esti cea mai teribila colega de camera, spuse Dakota razand.

-De asemenea sunt si unica, raspunse Rose razand si ea.

Dakota parasi camera, lasand-o pe Rose singura. In scurt timp si ea fusese gata si iesi afara. Insipa adanc aerul curat si privi in jur. Nu era nimeni, ceea ce era perfect. Incepu sa alerge usor in jurul cladirilor inalte, admirandu-le. Se opri brusc atunci cand fusese in dreptul corpului C. Cel interzis, cel ademenitor. Se apropia usor inspirand aerul adanc pentru a simti vre-un miros. Din pacate simtea doar ceva cunoscut, dar era prea slab pentru a fi convinsa suta la suta. Mirosea a varcolac, dar cel mai probabil se insela. Totul parea pustiu in acel loc. Singurul lucru ce-l vedea era un scaun, la ultimul etaj. Un scaun ce era intors cu spatele catre geam. Uitandu-se inca spre geam, se indeparta de cladire dorind sa-si continue drumul. Atunci zari o umbra ce se misca in fata geamului. Intepenise. Acea umbra o urmarea pe ea. Inima incepu sa-i pompeze extrem de rapid sange in corp. Mainile ii tremurau. Daca un varcolac o urmarea? Daca Philip decise sa o urmareasca pana aici? Gandurile ii fusesera intrerupte de niste pasi repezi ce se apropiau spre ea. Isi intoarse scurt privirea si il zari pe Alek.

-Alek lasa-ma in pace! tipa aceasta dorind sa plece.

-Stai! spuse Alek prinzand-o de mana. Rose isi intoarse privirea spre geam, unde umbra ce o urmarea disparuse. Se calma putin si isi intoarse privirea spre Alek.

-Ce doresti? spuse aceasta cu calm.

-Stiu ca ma urasti, dar...

-Nu te urasc. Sunt dezamagita de tine. M-ai mintit in tot acest timp. M-ai manipulat doar ca sa ma aduci aici. Nu-ti pasa deloc de mine, spuse Rose intrerupandu-l.

-Eu doar urmam ordinele!

-Bine, acum ia-ti mana de zgarietura mea, spuse Rose cu calm.

-Nu ti s-a vindecat?

-Nu te prefa ca-ti pasa, spuse Rose si fugi inainte sa apuce Alek sa o prinda iarasi de brat.

Rose ajunse, fara alte evenimente neplacute, in camera. Tranti usa dupa ea, deranjand-o pe Dakota, care scria intr-un jurnal. Rose primi din partea Dakotei o privire gen "am sa te ucid, daca mai faci asta". Rose ii zambi copilareste, chiar daca nu se simtea bine, dupa incidentul cu Alek. Cu toate ca Alek ii stricase dimineata, nu avea sa-si strice toata ziua, asa ca avea de gand sa o convinga pe Dakota, avand in vedere ca au inceput sa se inteleaga mai bine, sa afle care e faza cu corpul C.

-Dakota, ce se afla in corpul C?

-Ceva interzis pentru curiosi Rose. Acum lasa-ma sa scriu!

-Ci-ar fi sa aflam? intreba Rose evitand raspunsul Dakotei.

BloodTasteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum