Cu primele raze de soare Rose isi deschise ochii. Se intoarse spre Dakota, care nu mai era in pat cu ea. Rose se ridica din pat alarmata. Isi lua tepusa de pe noptiera si statea gata de atac. Isi folosi super auzul si depista miscari in baie. Se indreptase spre usa de la baie. Cu o miscare scurta lovi puternic usa cu piciorul, deschizand-o. Un tipat iesi din baie. Era vocea Dakotei. Rose intra grabita in baie si o vazu pe Dakota cu mana la nas, apoi aparu si o linie rosie pe bratul fetei.
-O Doamne ti-am spart nasul?
-Nu, mi l-am spart singura, spuse Dakota ironic.
-De ce nu ti se vindeca?
-Stii... nu prea am hranit in ultimul timp.
-Doamne Dakota!
Rose se grabi sa-i aduca un prosop pe care-l uda cu apa rece. Dakota merse si se intinse in pat, avand prosopul pe nas.
-Trebuie sa te hranesti, altfel nu avem sanse sa scapam cu viata de gardieni.
-Si cu ce ai vrea sa ne hranim?
-Ma duc sa caut pe cineva.
Cu toate ca Rose stia ca Dakota nu era de acord cu acest fel de hranit, din persoane, Rose iesi pe holul motelului. Isi intoarse privirea in dreapta ei si o zari pe doamna de serviciu cu un carucior. Femeia ii zambi usor, apoi isi continua treaba. Rose isi folosi super viteza pentru a ajunge la ea. Cu o miscare scurta o prinse de umeri si o aduse in camera. Dakota statea inca in pat. Cand zari femeia, Dakota sari din pat apropiindu-se de ea.
-Stii ca nu sunt de acord cu asta! spuse Dakota cu toate ca se holba la gatul femei.
Rose nu zise nimic. Simtea bataile inimii accelerate ale femei. Era ingrozita. Brusc Dakota se napusti asupra gatului femeii. Rose o urma, pe cealalta parte, constientizand ca si ea are nevoie sa-si incarce bateriile. Dupa putin timp, Rose se trase din gatul femeii, dar Dakota inca continua sa o stoarca de sange. In scurt timp Rose simti cum femeia lesina din lipsa de sange. Rapid Rose trecuse in actiune. O apuca de par pe Dakota, smuland-o din gatul femeii. Dakota isi arata arata coltii amenintator. Rose ii lasa parul fetei, apucand-o de umeri si trantind-o intr-un perete, lasand o urma in perete. Trupul femeii cazu, atragandu-I atentia lui Rose. Aceasta se repezi langa femeie, incercand sa o ridice. Atunci Dakota se napusti asupra gatului lui Rose, sarindu-i in spate. Rose o arunca de pamant, fiindu-i smulsa pielea de pe gat de dintii Dakotei.
-Asta nu a fost frumos din partea ta, spuse Rose scotandu-si dintii la iveala.
Evident, rana de la gat i se vindecase repede, dar Dakota nu-si reveni inca. Rose o vedea cum se apropia de ea tot mai rapid. Cu o miscare scurta o lovise cu piciorul, trimitand-o in baie. Auzi cioburile oglinzii cazand pe jos si profita de ocazia ranirii Dakotei. Repede impinse mobila in fata usii de la baie, astfel usa se putea deschide -deoarece, ca orice usa, se deschide in interiorul camerei sau baii in acest caz-, dar nu putea iesi de dulap. Atunci Rose merse spre femeie. Isi smulse carnea de pe incheietura, lasandu-si sangele sa curga in gura doamnei. Femeia isi revenii rapid fiind speriata. Rose o ridica in picioare, uitandu-se in ochi ei.
-Vei uita de acest incident si-ti vei continua ziua, spuse Rose constrangand-o.
Dupa ce femeia iesi afara, dulapul cazu, facand un zgomot imens. Din baie, Dakota sari pe mobila rasturnata, inca cuprinsa de foame. Dakota privi in jur, dar nu vazu pe altcineva decat pe Rose, care era gata de un alt atac. Brusc, Dakota isi reveni. Rose rasufla usurata.
-Scuze pentru asta, spuse Dakota lasandu-si privirea in jos.
-Nu-i nimic. Si eu am fost in aceasta situatie.
-Aaa... femeia e... aa...
-Nu, nu e moarta, dar nici departe nu a fost.
-Stiu, dar... sti tu cum e... nu prea am avut contact cu oamenii pana acum.