Rose isi deschise incet ochii. Se simtea ametita si o durea foarte tare capul. In fata ei vedea doar ceata. Nu putea dezlusii nimic din ce era in camera in care se afla. Nici nu stia ce cauta in acest loc. Atunci isi aminti chipul Danyei deasupra ei.
-Danya! Arata-te! tipa Rose cu greu.
-Sunt aici scumpo, nu-ti fa griji, spuse Danya mangaindu-i fata lui Rose.
Rose isi intoarse capul pentru a-i da jos mana Danyei de pe ea. Isi inchise ochii pentru a-si revenii putin. Era prea ametita. Simtea cum totul se invarte cu ea.
-Ce mi-ai facut?
-E doar o vraja simpla. Vei fi bine, spuse Danya miscandu-se prin camera foarte agitata.
-Tu ma crezi pe mine un monstru, dar pe tine nu te vezi nu-i asa? spuse Rose zambind.
-Taci din gura Rose! Avem probleme.
-Eu nu am nici o problema, in afara de faptul ca sunt tinuta captiva de sora mea. Tu ai probleme si imi vrei ajutorul, dar nu iti voi da aceasta onoare.
-Rose taci am zis! spuse Danya intorcandu-se cu furie spre Rose.
Isi ridica mana spre Rose si brusc buzele ii erau cusute. Nu mai putea vorbi si inca era ametita. Danya se tot plimba agitata prin camera gandind un plan. "Din ce am invatat eu despre vrajitoare, stiu ca pot asculta gandurile, nu-i asa Danya? Stiu ca esti in capul meu, dar ce naiba cauti in el?" gandi Rose.
-Ti-am spus sa taci! Taci si in capul ala al tau intortocheat. Doamne cate probleme poti avea si crezi ca alea sunt importante.
"Ce vrei sa zici? Danya spune-mi de ce naiba ma ti vrajita aici si te stresezi sa imi cauti prin ganduri! Ce se intampla?" gandi Rose disperata dupa raspunsuri.
-Nu am vrut niciodata, de fapt nu am putut, sa te fac om. Tot ce doream era sangele tau. Ai sange de vrajitoare in vene si sange de vampir original, fiind progenitura lui directa, a lui Collin, prim-vampir. Sangele tau e mirific, spuse Danya atingand cu un cutit gatul lui Rose, facand-o sa tresara la contact, dar din pacate acum stiu prea multi vrajitori. Esti vanata.
"Nu e prima data. Acum scoate-mi vraja asta tampita. Simt ca o sa vomit aici."
-Tu nu intelegi. Esti vanata de cei mai puternici oameni de pe pamant. Nu te mai crede atat de buna caci nu-i poti invinge. Nici macar armata ta jalnica de vampiri nu poate.
"Si ce propui? Intre timp ce-ar fi sa-mi scoti vraja?"
Danya ofta. Se apropia de Rose atingandu-i fata. Spuse cateva cuvinte, iar buzele lui Rose se dezlipira. Ceata ce o vedea disparu lasand loc sa se vada o camera... abandonata.
-Unde suntem? intreba Rose privind in jur.
-Unde crezi ca suntem? Intr-o casa abandonata, geniule. Acum taci. Incerc sa gandesc.
-Bine zis, incerci. Stii ce nu inteleg? De ce esti asa de ingrijorata de mine? Inainte imi vroiai doar sangele ca sa-l folosesti in propiul scop, iar acum... ce s-a schimbat?
-Rose... am realizat ca tot sora mea ramai, acum taci naibii din gura!
-De ce nu-mi schimbi infatisarea?
-Pentru ca sangele tau ii atrage.
-Ce e asa special la el? E doar niste sange amarat.
-Rose... e perfect pentru magia neagra. Nu pot lasa ca sangele tau sa fie folosit asa.
-Deci sa inteleg ca de fapt nici acum nu-ti pasa de mine.
-Esti mai enervanta decat obisnuiai sa fi, spuse Danya apropiandu-se spre Rose.