Rose isi deschise timid ochii. Dupa ce-si obisnui ochii cu lumina puternica ce era in camera il zari pe Richard holbandu-se la ea.
-Ce naiba Richard?! spuse ea sarind in picioare.
-Hai, pregateste-te pentru antrenamente! spuse acesta zambind.
Rose nu mai apuca sa zica nimic, caci Richard parasi camera. Fiind intr-un fel obligata, Rose merse la baie sa se aranjeze. Dupa ce-si termina toaleta de dimineata se imbraca cu ce haine gasi, adica o pereche de colanti negrii, un maiou negru si o pereche de adidasi. Arata ciudat. Nu era stilul ei, in plus acest corp nu era facut pentru lupta. Isi prinse parul intr-o coada si iesi din camera. Pasi neincrezatoare pe holul imens. Chiar cand dori sa o ia la dreapta Richard sari in fata ei. Ii intinse un sandwich si ii zambi.
-Mersi! spuse Rose desfacandu-si mancarea.
Richard nu spuse nimic, doar incepu sa inainteze pe holurile acestei case. Rose il urmari savurand sandwich-ul. Fara sa realizeze, Rose ajunse afara. Totul era atat de verde, dar pustiu.
-Unde suntem? spuse Rose terminandu-si mancarea.
-In curte, unde sa fim?
-Nu, ma refer in ce parte a lumii. Sau in ce tara?
-Nu conteaza. Acum hai sa te vad de ce esti in stare!
-De nimic, nu in acest corp.
-Si daca te ataca vre-un vrajitor?
-Nu conteaza. N-am sanse impotriva lui. El face vraji, eu nu, spuse Rose neinteresata.
-In acest loc nu se pot face vraji, asa ca ai sanse sa scapi cu viata, doar daca te stii lupta.
-Dar stiu lupta, doar ca nu in acest corp!
Richard nu mai spuse nimic. Veni spre Rose, apucand-o de umeri. Cu piciorul drept o dezechilibra lovindu-i picioarele. Rose simti o durere imensa la zona picioarelor. Nu mai putea sta pe ele, erau prea amortite de durere. Atunci Richard ii dadu drumul la umeri, lasand-o sa cada pe spate. Impactul fusese puternic. Oasele fetei se auzira pocnind. Capul se tranti de pamant, scutarandu-i toate gandurile lui Rose. Capul ii statea intr-o balta de sange. Simtea cum urma sa lesine, dar durerea insuportabila o tinea treaza.
-Haide Rose, lupta! tipa Richard care se uita la ea.
Rose se roti pe burta. Dadu sa se ridice, dar greutatea corpului era prea mare ca sa o tina pe picioarele ranite, asa ca se prabusi inapoi. Fata ii era ingropata in iarba. "N-am nici o sansa sa ma ridic, deci trebuie sa-l bat de jos, de la pamant" gandi Rose, apoi isi scoase fata din iarba. Privi in jur pentru a cauta o solutie, dar nu era nimic ce sa o poata ajuta. Rose se trase pe brate mai aproape de Richard.
-Ce ai de gand sa faci acum? spuse acesta uitandu-se spre ea.
Rose incerca sa se ridice iarasi. Ajunse sa stea ca si o pisica -adica mai degraba ca si catwoman- sprijinindu-se si pe maini. Richard se uita confuz catre ea. Rose profita de ocazia aceasta si dadu cu piciorul, impiedicandu-l. Trupul lui se tranti de pamant. Rose zari langa el o teava. Se repezi spre ea, iar cand Richard a dat sa se ridice i-o infipse in picior. Richard tipa de durere. Rose fiind epuizata isi lasa corpul sa cada pe pamant, crezandu-se invingatoare. Rose isi inchise ochii, respirand cu greu. In acest timp, Richard fiind furios isi scoase rapid teava din picior. Merse spre Rose, ridicand-o de pe pamant. Rose isi deschise ochii speriata. Rose il vazu pe Richard cu venele evidentiate in jurul ochilor si cu coltii scosi. Era gata sa-si infiga dintii in gatul lui Rose, dar aceasta se rostogolise din bratele lui, lasandu-si corpul sa cada pe pamantul tare. Cazu direct pe mana, scotand un tipat chinuit. Apoi capul ii cazu pe pamant. Rose incepu sa vada totul in ceata. Tot ce mai vazu fusese forma corpului lui Richard apropiandu-se de ea, apoi lesina.