- Kur buvai nuklydusi ,Rože ? - Pajutau ranką ant liemens, šiek tiek tiek sutrikau, bet tuoj pat atpažinau balso šeimininką .Tuoj pat patraukiau jo rankas nuo savo liemens ir atsukusi piktai pasižiūrėjau į jį , - Atleisk, įprotis
- Įprotis? Nieko sau įprotis
- aš ..
- Galite ir netęsti supratau, ką jūs turite omeny ,- jis regis suirzo.Bet čia nenorėjau būti nei minutės ilgiau, tad ne kreipiau dėmesio į susidariusia atmosfera paklausiau , - Gal galiu jau eiti į savo kambarį ? Man čia nuobodu,
-Kad čia būtai tau yra mokama.Tau negali lyg niekur nieko pasidaryti nuobodu ir išeiti . Prisimink tai - Štai kaip.O jis nesakė,jog šiandien eisiu kaip palydovė ,o ne padejeja? - Sukąsk dantis ir einam į salę , manau sutiksi ten artimą žmogų
- Kalbate užuominomis - iš salės išėjo senyvo amžiaus porą , todėl palaukiau kada užlips laiptais pora ir įžūliai paklausiau , - Turite omeny tą povą ? - Iš jo veido išraiškos supratau,jog nusišnekėjau ir net nenutuokia ką aš turėjau omeny,- Tas žmogus susirinkime ...Ivanas ...Taip ....Jo toks vardas ...Tai žinokit , jis joks man artimas žmo...
- Palauk ,- jis pertraukė mane - Čia yra tas kvailys ? - nustebau ,kodėl jis taip jį pavadino
- Jis priėjo prie manęs, kaip jūsų salėje nebuvo
- Ir leisk spėti, jis prašė tavęs perkalbėti mane dėl mano sprendimo.Nori ir vėl derėtis dėl viešbučio statybos ? - nusijuokė - Tikras šunsnukis,
- Ne.Jis apie tai net nekalbėjo
- Tai apie kalbėjotės ?-Jis padėjo taurę vyno ant šalimai esančio staliuko .Jis susidėjo rankas ant krūtinės ir smokingui pasikėlus pamačiau ant rankos tatuiruote, taip pat pastebejau ant piršto ištatuiruotas skaičius. Kodėl tik dabar pastebėjau? Tikriausiai ne kreipiau dėmesio per daug į į tai ,įdomu ką reiškia jo tatuiruote ? - Leticija, apie ką su juo kalbejai? - šaltesniu balsu atkartoja klausimą. Mhm , apie ką mes ? O taip.
- Beveik nieko, - abejingai pasakiau .Lyg skaitydamas mano mintis jis pažiūrėjo į mano ranka,s kuriose laikiau vizitinę , - Jis man davė vizitinę ir viskas ,-jis iš rankų paėmė ją iš manęs.Jo akys apsiniaukė ir supratau apie ką jis pagalvojo. Net šiurpas per kūną perėjo.Tikrai ne.
-Tai ne tai ką pagalvojote, jokio nepadoraus pasiūlymo kaip jums manote ,- tai jam būtų tik priežastis mane žeminti dar labiau ,- Jis pasiūlė man darbą.
- Kokį darbą?
- Jo tėčio agentūroje.Nieko keisto ar įtaraus nepastebėjau , išskyrus tai ką galėčiau veikti modelio agentūroje, - norėdama ištaisyti ne jaukią atmosferą tyliai nusijuokiu ,- Ivanas , minėjo ,jog būčiau modeliu , bet tikriausiai jis klysta , nes aš .....
- Užteks! - Sušunka Aleksandras per visą salę.Keli padavėjai pažiūrėjo į mus ir tuoj pat nešdami gėrimus ir užkančius paskubomis išėjo į pagrindinę salę, - Manai gali lyg niekur nieko nepasitarusi priimti kažkokius darbo pasiūlymus? - Aš jų nepriėmiau norėjau atšaukti jam , bet jis neleido net prasitarti - Vienas dalykas sugadinti mano verslo sandorį , o kitas pereiti į priešo pusę ..Aš prieštarauju
-Priešo puse ? - pakartoju - Kaip suprasti? Kodėl jūs turėtumėte teisę prieštarauti - Piktai paklausiau - Aš net nesutikau - jo veido išraiška šiek tiek sušvelnėja -Bet buvau pagalvojusi apie tai , jog nereikėtų toliau kęsti tokio elgesio .Manau tai visai gera mintis . Jei viskas pavyks, galėčiau atiduoti tuos pinigus anksčiau nei planuota.Be to pagalvokite ir pats, jums taip pat išeis į naudą.
- Nori, jog pakelčiau tau algą? - arogantiškai paklausia ir net neleido atsakyti prakalba pirmas ,- Tai taip ir padarysiu.Nesuprantu kodėl anksčiau nepasakei jei atlyginimas netiko. - ne tiko atlyginimas ? Jis ir taip labai didelis ir manau, jog gerokai per didelis.Viena mintis neduoda iki šiol ramybės , jis moka man didžiulę atlyginimą tai per kiek laiko sugebėsiu grąžinti visus pinigus.O gal jis net neplanuoja visų pinigų atgauti ? Giliai įkvėpiau.
YOU ARE READING
Aš pasirinkau širdies balsą
RomanceAš pasirinkau širdies balsą Nebijojau sudegti IR JI MANĘS NENUVYLĖ Mano ir Aleksandro gyvenimas prasidėjo kaip pasaka. Ar vaikysteje tėvai sekdavo pasakas, jog gražuolė princesė įsimylėdavo pasakos blogiuką? Užaugome ir pasakomis jau nebetikime. Pr...