Jau maždaug valadnos sėdžiu priešais patį negailestingiausia demoną .Tikrai negersiu šios kavos , o jis suvokęs tai, tuoj pat lieps išeiti .Ši kėdė tikrai pati nepatogiausia kokioje esu tik sėdėjusi ,net kojas paskaudo , tad šiek tiek pakrutinu kojas ir už tai sulaukiu jo žvilgsnio . O , Dieve pagelbėk man .Ar kažkas jam sakė jog jo akys tokios gražios ,jog net pakerta kojas .Žinau , jog kvailystė ,bet jos tikrai mane šiek tiek veikia .Jei jis būtų normalus žmogus , tiksliau geras žmogus nedvejodama būčiau iš tų merginų kuri būtų susižavėjusi jo grožiu .Jis tikrai labai gražus ir kuo toliau tuo labiau tai suprantu .Jis labai panašus į grynakraujį Italą , kitaip nei aš .Mano oda žymiai šviesesnę ir tai tikriausiai paveldėjau iš lietuvės motinos .Iš jos paveldėjau ir žalias akis , atsimenu vaikystėje tėtis sakydavo ,,Tavo akys tokios žalios kaip pavasario žolės Lietuvoje " .Ir toliau stebėjau kaip puskvaišė jį .Jis kažką pasirašinėjo ant dokumentų su ,,auksiniu rašikliu ".
- Matau , jog tu tikrai negersi tos kavos , tiesa ? - Pakėlęs akis nuo dokumentų paklausia abejingu balsu .Pagaliau suprato - Gal man pakviesti apačioje esančius senuosius tavo draugus , jog per prievartą sugirdytų ?
- Jei bandote įbauginti jums nepavyks , - jis padeda tušinuką ant lapų aiškiai rodydamas susidomėjimą - Turiu omeny pradėsiu taip rėkti ,kad ne tik išgirs šio pastato darbuotojai ,bet ir visą ši Milano gatvė tada teks jums atsakyti kodėl aš rėkiu -Jis nusišypsojo ,bet ta šypsena nebuvo švelni , o kaip tik aštri ir baisi ,kad akimirksniu norėjau bėgti kur kojas neša
- Mažute , sienos nepraleidžia nei kulkos garso , o manai ,jog praleis tavo balsą? - pašaipiai paklausia ir piktai pasižiūrėjau į jį ,- Aš ir taip manau.
-Jūs esate , siaubingas , žiaurus ir apgailėtinas žmogus - Jis pažiūrėjo į mane ,bet nieko nesakė ,bet jo akys apsiniaukė dar labiau .Jis ir vėl grįžo prie savo darbo .Pasižiūrėjusi į atspindį nuo spintelės pastebiu ,jog neturiu savo grandinėles .Mamos grandinėlės tai mažas auksinis kryžiukas .Negali būti aš ją turėjau virtuvėje ,nors galbūt ne .O jei pamečiau gatvėje ?Tikiuosi ,jog ne ,- Ar galiu eiti ?
- Sakiau , jog kol neišgersi šios kavos iš šios vietos neisi
- Aš pamečiau grandinėlę ,man ji svarbi aš tik surasiu ją ir ateisiu
- Man neįdomu
-Aš trumpam, - stojausi eiti ,bet jis sušuko
- Lik ten, kur esi ! -net pačios kojos pačios sulinko ,vos tvardausi nepravirkus .
- Supraskit aš ją tikriausiai pamečiau , o tai mano tėčio dovana mano mamai mano gimimo dieną , tai mažas kryžiukas su grandinele - nors nesuprantu kodėl tai jam pasakoju iš jo veido suprantu ,jog jam neįdomus mano jausmai ir tuo labiau aš .
-Iš karto suprato,jog tau gimus jiems reikės daug melstis
- Beširdis - Jis atsidarė stalčių ir pakėlęs ranką prieš veidą parodė mano grandinėle
- Šita ?
- Taip ...Kur radote ?
- Prie knygų lentynos , kitą kartą nelysk ten kur tau negalimą ir daugiau be mano žinios nei žingsnio neženk į mano kabinetą ,nes pasigailėsi - padėjęs ant stalo pasako ,o aš tuoj pat paėmiau ją .Truko ,ne turėtų daug kainuoti ją pataisyti , nunešiu kai gausiu pirmuosius pinigus , - Gana tęsti šį žaidimą , gali atsiprašyti ir eik savo keliais , nenoriu daugiau tavęs čia matyti trukdai dirbti .
- Atsiprašyti ? - sarkastiškai nusijuokiu - Aš ...aš niekada jūsų neatsiprašysiu jau geriau išgersiu šią kavą ...Ne geriau pradės gyvūnai kalbėti, laikas pradęs suktis atgal , bet aš jūsų niekados neatsiprašysiu , tokio kaip jūs .. - Jis pažiūrėjo į mane su pašaipa ir nustojau kalbėti
KAMU SEDANG MEMBACA
Aš pasirinkau širdies balsą
RomansaAš pasirinkau širdies balsą Nebijojau sudegti IR JI MANĘS NENUVYLĖ Mano ir Aleksandro gyvenimas prasidėjo kaip pasaka. Ar vaikysteje tėvai sekdavo pasakas, jog gražuolė princesė įsimylėdavo pasakos blogiuką? Užaugome ir pasakomis jau nebetikime. Pr...