Kalba buvo labai trumpa , bet nuoširdumu aš nepatikėjau ir tai prisidėjo ne tik Aleksandro pašaipus žvilgsnis į savo dėde , bet ir to žmogaus kalba . Jis nors ir kalbėjo gražiai iš jo sklido šalta energija. Kad ir koks jis iš tikrūjų būtų ,jis man labai kelia šiurpą.Nuo kelių taurių vyno šiek tiek atsirado svaigulys. Visi čia esantys žmonės pradėjo elgtis drąsiau .Garsus juokas skambėjo per visą salę ir ne tik , terasos durys buvo atidarytos .Vis nusukusi žvilgsnį išvystu į mus žiūrinčias moterys kurios ,,mandagiai" apkalba visai to ne slepiančios.Tokios moterys kaip jos tik ir nori kuo daugiau sužinoti apie visus gandus, jog vėliau turėtų ką pasakoti kaimynams ,draugams.Labai lengva tapti jų aukomis , dažnas nei nežinome, jog į namus įsileidžiame žmogų kuris iš tikrųjų nėra tavo draugas. Pas mano dėdės ir tėčio motiną , mano nonna mieste Materoje gyvena kaimynė kuri viską žino apie kitus , kai vasarą atvažiuodavau pas nonna ji visko klausinėdavo, o vėliau viską pasakodavo kitiems.Mano nonna priklausiusi jos paskalų apie lietuves moteris ne kaip priėmė mano motina .Nors mano močiutę net ir italės dėdės žmonos nepripažįsta.Dabar kyla tam tikri ginčai , kadangi nonna mano tetą laiko nevykelę ir visuomet mums atvažiojant barą, kad sūnus vis ploneja, nors yra priešingai ,dėdė vis stambėja. Nonna yra labai religinga, todėl visos vasaros ir žiemos atostogos būdavo praleistos bažnyčioje.Dėdė pasakojo ,jog nonna sugriežtėjo dar labiau kai palaidojo mano tėtį. Vis dar jų mažuose namuose yra pilna mano tėčio nuotraukų , bet nei vienos mano motinos nuotraukos , nonna katina dėl avarijos mano motina ir tai man skaudu. Visi prisiminimai dingo kai prie mūsų priėjo padavėjas ir Aleksandrui padavė raštelį.Tikriausiai kažkas negerai , kadangi jo veidas paniuro dar labiau nei prieš tai.
-Kažkas atsitiko ? - susirūpinusi paklausiu
- Kol kas nieko , - jis suglamžė popieriuką, - Turėsi šiek tiek pabūti viena
- Kodėl ?
- Tai su tavimi ne susiję - piktai atsako , bet ne pasimečiau ir ramiai atsakiau
- Gerai , eisiu pasivaikščioti po sodą, ten labai gražu ,o ypač dabar ,kai visur žiba lemputės
- Ne , jokiu būdu
- Nesuprantu kodėl ? ir taip čia darosi nuobodu , nieko neatsitiks jei pasivaikščiosiu sode iki tol kol jūs...tvarkysite savo reikalus, kad ir kokie jie būtų
- Iš šitos salės nei kojos nežengsi , supratai ? - jis žiūrėjo taip ,kad išmintingiausia dabar nesiginčyti su juo , - Leticija , klausiu ar supratai ?
- Supratau, bet ,vis tiek nesuprantu kodėl ...
-Daugiau nei žodžio , niekur neik iš čia ir neimk iš nieko gėrimų , kad ir koki mandagus būtų ,,džentelmenai " kai kurie tik vaidina tokiais.
Aleksandras
Palikęs Leticija salėje išėjau į sodą. Kelis kartus sutikau senelio pažįstamus žmonės su kvailomos užuojautomis. Priėjęs prie pastato mane pasitinka Emanuelio apsauginiai ir patikrina ar neturiu kokio nors ginklo.Blakė suprato, jog jo neįleis , todėl pasakė jog palauks sode.Kvaili ,žaidimai , atrodo , jog tik visi ir taikosi nužudyti Emanuelį.Nulipome senais laiptais į vyno rūsį .Paėjus dar kelis žingsnius duris į salę atidaro Emanuelio budelis.Jo dešinioji ranka , kuri kalta dėl daug žmogžudysčių. Prie didžiulio stalo sėdėjo maždaug apie dešimt Emanuelio parankinų prie jų ir dėdė .Ir kodėl čia sėdi Tomas ? Nesistebiu , kodėl jis pradėjo draskytis tą kartą klube , tapo,, stalo nariu" . Į susirinkimus kviečiami tik tie žmonės kurie turi tam tikrus balsus.
-Aleksandrai , - išgirstu Emanuelio balsą - Jau senokai matėme tave susirinkimose - nusijuokęs parodė kėdę. - Sėskis -Atsisėdęs pasižiūriu į bailius veidus.Kažkodėl neabejoju , jog jie nori būti ,,stalo" nariu.Apsidairęs išvystu ,jog viena kėdę yra laiva - Tikriausiai Aleksandrai klausi kodėl ne visos kėdės užimtos?
YOU ARE READING
Aš pasirinkau širdies balsą
RomanceAš pasirinkau širdies balsą Nebijojau sudegti IR JI MANĘS NENUVYLĖ Mano ir Aleksandro gyvenimas prasidėjo kaip pasaka. Ar vaikysteje tėvai sekdavo pasakas, jog gražuolė princesė įsimylėdavo pasakos blogiuką? Užaugome ir pasakomis jau nebetikime. Pr...