-Koks užsidegimas ...- žvilgteli į mane ir atsisėda ,
-Pasakok, kai Lukas rado tave? Ir kaip jis gavo tavo nuotraukas su Aleksandro dėde? - ji pasimetė. Akivaizdžiai pasimetė.
-Leticija, nekalbėkime apie tai. Tau pablogės.
-Daugiau, nedrįsk prisidengti mano savijauta ir mano psichine būklė. Jau viskas baigta. Visuomet vengdavai šio pokalbio. Dabar pažvelk į mane panašu , jog DABAR pasijusčiau blogai? - ji nusuko žvilgsnį ,- Noriu išsiaiškinti ,kuris su manimi taip pasielgė...Ar tai tu ar Rajanas ar Lukas...
-Tu išprotėjusi, - ji stojosi išeiti , bet pagriebiau ją už rankos ir sulaikiau,
-Jei nesėsi ir neatsakinėsi į mano klausimus pamatysi kokia galiu būti išprotėjusi ,- ji žvilgtelėjo į mano ranką su kuria stipriai ją laikiau, - Sėskis...- nuvedžiau ją prie kėdes, - Daugiau nei vienas nesielgsite su manimi kaip kvaile.
-Jei ir sužinosi tiesa kas tau iš to? Aleksandro nesugrąžinsi. Jis tuoj ves Emanuelio dukrą.
- Man nerūpi, - sulaikiau ašaras, nes tikrai , kuo toliau tos vestuvės artėja norisi imti ir išokti pro langą arba paimti tos raudonos merginos plaukus ir ...Įkvėpiau kelis kartus nusiraminusi ,- Noriu, jog nustotų visi mane smerkti dėl ko aš nesu kalta. Žinai , ką ? Skambinau tėvams jie nesugebėjo manęs paklausti ,kodėl melavau dėl Aleksandro. Tik smergenčiai pasakė, jog mano tėvams būtų gėda...Su Aleksandru susipažinau dėl jūsų vagystės ir jei nei vienas nekalbėsite prisiekiu viską pasakysiu jiems...
- Neturi įrodymų
-Eleonora, ne tik pasakysiu tėvams , bet ir tavo vyrui, - ji išblyško ,- Pasakysiu viską. Ir prisiekiu jis prisikas prie tavo visų meilužių , vagystės ir kitų šunyvių. Manau tu buvai kalta ,jog Rajanas brovėsi į biurą pavogti tų vaizdo įrašų ... Nebūsi tokia šventuolė visų akyse. Suprantai, mane?
-Šantažuoji mane?
-Taip. Dabar sakyk , kaip Lukas gavo tavo nuotraukas?
- Gerai jau. Tai aš Rajaną ir Luką paslėpiau nuo Aleksandro. Suradau tokia vietą ,jog jie nebūtų drįsęs jų ten ieškoti. Galbūt, kai lankiausi pas juos Lukas atsiuntė mano nuotraukas mandymas ,kad galės mane šantažuoti.
-Tu bjaurybė...Žinojai ,kur brolis , bet man nesakei ?
-Aš juos saugojau nuo to žvėries...O tau pasakius būtum iš karto nubėgus pas jį ir mus išdavusi ...
-Vadinasi mes su Aleksandru buvome teisus. Tu slėpei juos. Net ir dabar žinai , kur Lukas , tiesa? - ji stipriai sukando dantis. Ji žino ,- kur jis?
-Nieko nežinau.
-Meluoji...
-Koks skirtumas !
-Kuris sumanė į tuos pinigus įdėti deimantus? ,- netikrinus deimantus, kaip pasirodo. Jie turi juos. Tikriausiai arba Eleonora arba Lukas. Brolis neslėptų. Nors nežinau . Visi jie melagiai ,- Klausiu , kuris?
- Nežinau.
-Meluoji...Tu kažką slepi ...jūs visi trys ...Kodėl jums tai smagu mane kankinti? Net ir tada , kai atrodžiau ,kaip vaikščiojantis lavonas jūs ne sakete tiesos ! Kodėl manęs taip nekenčiate? - ji viską žino. Pasitikėjau ja. Maniau, jog ji mano sesuo ir niekada man neleis kentėti. Visus tuos mėnesius žiūrėjo man į akis ir melavo. Nusivaliau ašaras ir paėmusi telefoną parodžiau nuotrauką to žmogaus iš kavinės kamero vaizdo įrašo. Jos kūno kalba ir vėl išsidavė, - KAS JIS?
- Nežinau
-Tu su juo akivaizdžiai rašinėjaisi toje kavinėjė ,kai padavei tuos prakeiktus pinigus su deimantais.
YOU ARE READING
Aš pasirinkau širdies balsą
RomanceAš pasirinkau širdies balsą Nebijojau sudegti IR JI MANĘS NENUVYLĖ Mano ir Aleksandro gyvenimas prasidėjo kaip pasaka. Ar vaikysteje tėvai sekdavo pasakas, jog gražuolė princesė įsimylėdavo pasakos blogiuką? Užaugome ir pasakomis jau nebetikime. Pr...