Maniau , jog Aleksandras reaguos kitaip. Panašiai ,kaip vakar , bet regis jis suakmenėjo išvydęs mane. Nesugebu nuslėpti per visą veidą plačios šypsenos. Šis vakaras primena tą pirma mano vakarą Sicilijoje, bet šį kartą viskas kitaip , kaip ir sakė vakar automobilyjė mano mylimasis Aleksandras.Įsikibusi į Aleksandro parankę , lipau laiptais. Ir vėl tos akinančios blykstės ir šurmulys , kuris garsesnis už salėjė grojančia gyva muziką.Nulipe laiptais perėjome didelę sale. Ji buvo papuošta, o dideli ilgi stalai apkrauti maistu ir įvairiais gėrimai.Nuėjome į sodą , kur ir vyko šventė.Sustojome , prie apvalaus staliuko
- Šalia fontano prie staliuko stovi tavo dėde su mama , einam prie jų ?
-Ne. Nenoriu būti dėmesio centre , kai ateis šios vilos šeimininkai
-Aleksandrai. atrodysime keistai jei būsime nuošaliai visų kitų.
-Rože, man nerūpi kaip mes atrodysime.Ten neisim, - gurkštelėjau nežymiai pėčius.Aleksandras nuo padėklo paėmė taurę šampano. Net supurtė prisiminus šiandienos sunku rytą. Pažvelgiau į sceną , kurioje netrukus bus sužadėtiniai.Scenoje didele širdis papuošta raudonomis rožėmis, - Kas nutiko ?
-Pagalvojau , kaip keista.
-Kas keista ?
-Visur išpuošta taip lyg jie mylėtų vienas kitą. Ta didžiulė širdis - jis pažvelgė į ten kur žiūriu , - Simbolizuoja didele meile.O raudonos rožės beprotiška aistra.Bet jie visus šituos simbolius paniekina...
-Mhm.Mano gražuolė romantikė
-Aleksandrai , aš nejuokauju
-Leticija , tai tik simbolika , neturėtum priimti asmeniškai , - Aleksandras prisitraukė mane dar arčiau savęs ,- Tai tik simbolika, mano rože
Gal jis yra teisus.Koks skirtumas.Daugelis žmonių tie simboliai nieko nereiškia , o kai kam yra prasmingos aistringos meilės simbolis.Kodėl taip nirštu ,jog Elenora ištekės už to žmogaus? Nuojauta kužda ,jog ne veltui. Staiga prasivėrus durims pro jas žengia Eleonora su Emanueliu.Visi ploja ir sveikina.Žmonių tiek daug ,jog ne visi spėja prieiti prie jų.Eleonora buvo apsivilkusi baltą trumpą suknelę.Atrodė , jog jos krūtinė tuoj pat iššoks iš suknelės ir visi išvys ją.Trumpi šviesus plaukai buvo garbanoti. Ir taip ilgas jos kojas išryškina aukšti balti aukštakulniai.Atrodė kaip gulbė. O jos sužadėtinis buvo šiek tiek kuklesnis.Gana , paprastas baltas kostiumas.Scenoje atrodė dar nuostabiau. Bet per didelis amžiaus skirtumas aiškiai buvo pastebimas.Kai prasidėjo sužadėtuvių ceremonijos dalis ir šiek tiek pradėjo skaudėti galvą.Kai jis užmovė ant Eleonoros laibaus piršto užmovė žiedą , Emanuelis žvilgtelėjo į mane.Sustingau.Aš jį pažinau...Pažinau iš ansčiau.Tik jis buvo daug jaunsesnis ir visai kitoks nei dabar.Tikrai jį pažinau.Neatsimenu iš kur, bet prisimenu viena , jog buvau atėjusi pas jį su mama vaikystės.Prisiminimas , taip greitai permelgė man galvą ,,kad net susvaigo galva.Dėl to avarijos daug ko neprisimenu.O kai ateina laikas viską pamenu , jaučiuosi lyg būčiau beprotė....nežinau tarsi matyčiau praeitį , kurią buvau pamiršusi.O kartais galvoju ar tai buvo sapnas ar tikrovė?
-Kas tau ? - Aleksandras prisitraukia mane prie manęs , - Tu išblyškai
-Viskas gerai , - sumelavau.Kol neįsitikinau ar tai tikrai tiesa nieko jam nesakysiu, - Šiek tiek suskaudo galvą , - prisiglaudžiau arčiau Aleksandro.Dabar , jau nesuprantu nieko.Tas vyras pažinojo mano tėvus? Iš kur ? Ir kaip ? Kodėl? Kodėl mano mama buvo užsukusi pas jį ? Pas tokį gyvulį kaip jis ?
-Jei nori, galime grįžti
-NE MAN VISKAS GERAI
-Leticija , taip sukretė ceremonija? - Smalsiai įsmeigė savo juodasi akis į mane.Dieve, nedaryk taip... Šyptelėjau , pritardama , - Tuoj jau , viskas baigsis
YOU ARE READING
Aš pasirinkau širdies balsą
RomanceAš pasirinkau širdies balsą Nebijojau sudegti IR JI MANĘS NENUVYLĖ Mano ir Aleksandro gyvenimas prasidėjo kaip pasaka. Ar vaikysteje tėvai sekdavo pasakas, jog gražuolė princesė įsimylėdavo pasakos blogiuką? Užaugome ir pasakomis jau nebetikime. Pr...