Bölüm-5
"...Seni özlediğim için dolaştığım uzun, uzun bir günün hayaliydi..."
~~~~
Ertesi gün San ve Wooyoung bahçede önceki gün konuştukları yerde buluştular.Peşlerinden Yeosang,Hongjoong ve Mingi'de geldi.
"Siz yukarı çıkın ve bizim gelmemizi bekleyin.Bak şimdi Wooyoung:bizse dün de dediğim gibi sınıfa gülüşerek gireceğiz ve senin kolun benim omzumda olacak.Tamam mıdır?"
Herkes onayladığında üçlü yukarı çıktı.San ve Wooyoung ise çıkmak için doğru zamanı bekledi.
Sınıfa girdiklerinde tam da planladıkları gibi yaptılar.
"Sınıfımızın yeni çifti mi doğuyor?","Siz çok yakışırsınız." gibi cümleler kuruyordu Yeosang,Hongjoong ve Mingi.Düşündükleri gibi,sınıfta Yuna hariç kimsenin umrunda değildi.Yuna ellerinde kitaplarla sırasından kalktı ve Wooyoung'u sınıf dışına çağırdı.San ve Wooyoung birbirine baktı ve San anlamamış bir şekilde omuz silkti.Wooyoung kolunu San'ın omzundan çekti ve Yuna'nın yanına gitti.
"Neden çağırdın?Bu kitaplar ne?"
"Babam bunları sana vermemi istedi.Baban Bay Jung ile geçen gittikleri yemekte biri hediye etmiş."
Wooyoung elindeki 11.sınıf sayısal derslerin kitaplarını görünce hızla Yuna'ya geri verdi.Yuna kitapların ani verilen ağırlığı ile eğilmek zorunda kaldı.
"Neden istemiyorsun?"diye kafası eğik bir şekilde söylenirken kafasını kaldırdığında Wooyoung'u değil,Wooyoung'un peşinden giden arkadaşlarını gördü.
#@#
"Woo,iyi misin?"dedi San yere çömelmiş ve elleriyle yüzünü kapatmış Wooyoung'un omzunu tutarken.
"Wooyoung,ne olduysa söyle,yardım edelim."dedi Hongjoong.
"Evet,söyle.Ne dedi sana Yuna?" diyerek Hongjoong'a destek verdi Yeosang.Mingi ise sessizce Wooyoung'un yüzünü dönmesini bekliyordu.
Israrların ardından Wooyoung "Yuna bana 11.sınıf sayısal test kitapları verdi.Babası göndermiş."
"Ne güzel işte,o test kitapları ne kadar biliyor musun?Beleş test kitabı bulmuşsun birde yakınıyor musun?"diyerek dalgaya aldı Mingi.
Hongjoong Wooyoung'un sırtını bir abi edasıyla sıvazlarken Yeosang ise söze girdi:
"Neden buna bu kadar üzüldün ki?""Di mi, beğenmediysen bize ver."
"Anlamıyorsunuz Mingi."dedi Wooyoung.
Hongjoong San'a bakarak bilmedikleri olayların döndüğünü anladı ve ikisini başbaşa bırakmak için "Wooyoung'u yalnız bırakalım isterseniz.Kantine gidiyorum ben,gelecek misiniz?" dedi ve Yeosang ile Mingi'yi zorla da olsa peşine taktı.
San arkasına bakarak üçlünün gitmesini bekledi.Gözden kayboldukları anda Wooyoung'a yaklaştı.
San anlıyordu.Diğerlerinin aksine olayın sadece evlilikle kısıtlı olmadığını da biliyordu.Wooyoung için sayısal okumanın kâbus olduğunu,hayalinin yazarlık olduğunu çok ama çok iyi biliyor ve gelişmiş empati yeteneği sayesinde herkesten iyi anlıyordu.Tabii daha üç günde Wooyoung'a karşı olan sevgi ve acıma hissinin de katkısı vardı.
Wooyoung San'ın ona yaklaşmasının ardından kendisiyle beraber San'ı da yere oturttu ve duvara yaslandılar.
"Babası yazar olmak istediğimi biliyor.Bu hayalime karşı daha fazla ümitlenmemem için hep doktorluğa giden yolla ilgili zımbırtılar yollayıp duruyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Webs Of Fate/WooSan✓
FanficKiminle evleneceği, ilerdeki mesleği daha ilk doğduğu andan itibaren ailesi tarafından belirlenmiş Jung Wooyoung ilk kez 15 yaşında kalbinin kapılarını Choi San'a açmıştı. © Tüm hakları saklıdır. ‼️Bu kitap tamamen hayal ürünüdür ve eğlence amaçlı y...