4

257 43 8
                                    

4.BÖLÜM

"Ne demiş Konfüçyüs?'Elmas nasıl yontulmadan mükemmelleşmezse insan da acı çekmeden olgunlaşamaz.'"

~~~~~

"Peki bunları yakın arkadaşlarımıza danışmalı mıyız?"diye sordu San.

"Tabii ki.Ne demiş Francis Bacon 'Danışın ve danıştığınız kişinin görüşlerini kendi görüşlerinizle birleştiriniz ki, doğru ortaya çıksın.' "

"Çok bilgiliyiz bu konularda sanırım."

"Hangi konularda?"

"Sözler,şiirler,yazarlar,kitaplar..."

"Yani,kısa hikayeler yazıyorum şu anlık.Zaten ailem tıp okumamı istediği içim sadece hobi olarak yapıyorum." hüzün dolu,kesik bir iç çekerek devam etti Wooyoung: "Zaten ilerde hobi olarak da yapamayacağım gibi görünüyor."

"Neden yapamayasın?Yeteneğin olduğunu ima ediyorsun.İlgin ve bilgin de var.Öyleyse elbet yaparsın."

"Ailem tıp okumamı istiyor,ben ise yazar olmak istiyorum.Onlara karşı gelemem,elimde değil."

"Seni mutlu eden şey yazarlık değil mi? Onları değil, kendini mutlu et."

"Benim kaderim en başından beri onlar tarafından yazılmış San.Evlilik sözünü halletmedikten sonra diğer hayallerimi de gerçekleştiremem."

"Ben hayallerini gerçekleştirmene yardımcı olurum öyleyse."

"Umarım gerçekten iyi kalbinin karşılığını en mükemmel şekilde alırsın.Küçücük bir sözün bile içimde umut yeşertiyor."

"Senin de kalbin çok güzel Wooyoung.Onca şeye rağmen hâlâ aileni düşünerek hareket ediyorsun."

"Hayır,sadece annemi.Babam ikimizin de hayatını aynı şekilde mahvetti..."

"Anlatma,üzüleceksen anlatma."

Wooyoung'un gözlerinden öylece süzülen yaşları gören San eliyle göz yaşlarını sildi ve içtenlikle sarıldı.

"Dedim ya,sana yardım edeceğim Wooyoung.Söz,söz seni de Yuna'yı da kurtaracağım.İkinizi de kukla olmaktan alıkoyacağım."

"Daha yaşımız başımız olmamışken uğraştığımız şeylere bak.Şu an en eğlenmemiz gereken yıllarken,en başından beri tutsaklığı yaşamam biraz ağır geliyor."dedi Wooyoung San'ın kolları arasında.

"Sen yaşıtlarından daha güçlüsün."

"Böyle mi? Acı çekerek mi?"

"Öyleyse bizim dilimizden konuşayım.Ne demiş Konfüçyüs?'Elmas nasıl yontulmadan mükemmelleşmezse insan da acı çekmeden olgunlaşamaz.' "

Yaşlı gözlerle San ile sarılırken içtenlikle gülümsedi Wooyoung.

#@#

Okul çıkışında San yakın arkadaşları Hongjoong,Yeosang ve Mingyi'yi topladı.

Wooyoung'da geldiğinde kadro tamamlanmıştı.

"Neden bizi topladın San?"diye sordu Hongjoong.

"Şöyle ki: Wooyoung ve Yuna'nın yardımımıza ihtiyacı var."

"Ne gibi bir yardım peki?"diye sorunca Yeosang bu sefer Wooyoung devam etti.

"Yuna'nın benim ve San'ı çıkıyor olarak bilmesi lazım."

San olan biten her şeyi anlatınca onlar da tıpkı San gibi tepki verdiler.Onların sadece dinlerken bile tüyleri diken diken olurken Wooyoung'un neler hissettiğini kimse anlayamazdı.

"Eğer sonuçlarını kaldırabilecekseniz bence uygulanabilir bir plan.Fakat dediğim gibi, sonuçlarını kaldırabileceksiniz."dedi Hongjoong.

"Ben kaldırabilirim,asıl onları hayatsız bir yaşama göz göre göre yollamayı kaldıramam."dedi San.

Diğerleri de pek istemese de onaylayınca plan tamamen kabul edildi.

"Peki,nasıl başlatacağız bunu?"

"Bak şimdi Yeosang.Wooyoung ve ben yarın ilk teneffüs sınıfa gülüşerek geleceğiz ve siz 'vay,yakıştınız,çifte kumrulara bakın' gibi şeyler söyleyeceksiniz.Sınıftakiler takmaz zaten böyle şeyleri.Sadece Yuna'nın dikkatini çekecektir.İlk olarak böyle sizin yakıştırma benzeri tepkilerinizle birbirimizden hoşlanmaya başlamışız gibi olacak.Bir anda olursa faka basarız çünkü."

"Kafa zehir zehir."dedi Yeosang.

"Zeki insanın hâli de gerçekten bir başka oluyormuş."diye ekledi Mingi.

Diğerlerinin de gülüşmeleriyle en sonunda tüm plan hazırlandı.

Artık bu boylarından büyük sözleşmeyi yıkmak için hazırlardı.

Webs Of Fate/WooSan✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin