13.BÖLÜM
"...Kalbin benim evim ve ben bir daha asla evimden dönmeyeceğim..."
~~~~~
"Neden benden kaçıyorsun Yuna?"
"Senden kaçmıyorum.Neden kuzenimden kaçayım?"
"Kaçıyorsun!"
"Kaçmıyorum."
"Neden kaçıyorsun söyle artık!"
"Çünkü senden hoşlanıyorum!"
Yuna ağzından çıkanın farkına vardığında eliyle ağzını kapattı.
"Keşke ağzımı açmasaydım."diye geçirdi içinden."Neden söylemedin?"
"Söyleseydim ne değişecekti?Kuzeniz biz artık.Son iki haftadır sadece ölmek istiyorum.İğrenç hissediyorum kendimi.Ailemin yabancı olduğunu öğrendim,sevdiğim kişi kuzenim çıktı.Biz kuzeniz Ryujin.Kendimi iğrenç bir sapık gibi hissediyorum ama ne zaman seni düşünsem ölecek gibi kalbim çarpıyor!"
"Biz kuzen değiliz."
"Ne demek değiliz?"
"Aramızda normal iki kuzen ilişkisi mi var sanıyorsun?Hem ne olmuş öyleysek?"
"Hayır,Ryujin.Kuzeniz biz."
"Değiliz, biyolojik olarak da değiliz."
"Ne demek istiyorsun?"
"Bunu sadece aile bireylerim biliyor.San da söylememiştir sana hassas bir konu olduğu için."
"Anlamıyorum Ryujin.Ne demeye çalışıyorsun?"
"Ben babamın gayrimeşru ilişkisinden doğmuş çocuğum."
Yuna bir adım attı Ryujin'e doğru.
"Nasıl?"
"Gerçek annem gece kulüplerinde şarkıcılık yapıyormuş." dediği anda gözünden bir damla yaş aktı Ryujin'in.
"Doğumdan sonra beni babama bırakıp kaçmış.Babam da sonra bildiğiniz annemle evlenmiş."diyerek devam etti.
Yuna bir adım daha,bir adım daha atarken bu sefer Ryujin Yuna'nın kollarına attı kendini.Yuna kendini ailesinin gerçek ailesi oldmadığını öğrendiğinde nasıl attıysa öyle attı.İkisinin de gözleri çeşme misali akıyordu.
"Asıl sen neden daha önce söylemedin?"
"Asıl ben söyleseydim ne değişecekti?"
#@#
Wooyoung ve San,San'ın evinde terasta oturup San'ın gelecekte yayınlaması için şarkı yazıyorlardı.
"...Bundan yıllar sonra
Aynı terasta,
Ağlar mıyız sevgilim fotoğraflara baka baka?
Atlattığımız acıları,
Yaptığımız haylazlıkları
Anar mıyız defalarca?Sen benim diğer yarımsın sevgilim,
Benim hayattaki tek yerim.
Kalbin benim evim ve ben bir daha asla evimden dönmeyeceğim...""Bunu konser verirsem senin gözlerinin içine bakarak söyleyeceğim."
"Ben de ağlayarak aşağıdan eşlik edeceğim."
"Ağlamak yok Wooyoung."
"Mutluluk gözyaşları."
"Düşünsene belki de binlerce kişi orda olacak,herkes eşlik edecek sevdiğinin gözlerine baka baka.Bizse sadece birbirimizi duyacağız ve diğer tüm gözlere kör..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Webs Of Fate/WooSan✓
FanfictionKiminle evleneceği, ilerdeki mesleği daha ilk doğduğu andan itibaren ailesi tarafından belirlenmiş Jung Wooyoung ilk kez 15 yaşında kalbinin kapılarını Choi San'a açmıştı. © Tüm hakları saklıdır. ‼️Bu kitap tamamen hayal ürünüdür ve eğlence amaçlı y...