6

204 36 19
                                    

6.BÖLÜM

"Ne olup ne bittiğini anlamadan kendisini bir kabusun içinde bulsun.Çıkmaya çalışırken kaybolsun ama seveceği kız ona yolunu göstersin."

~~~~

"Efendim San?"

"Yarın seninle 10/E'deki kuzenimi tanıştırcam,olur mu?O da senin kadar olmasa da kitaplarla ilgileniyor."

"Çok güzel olur."

"Tamam o zaman,ben seni tutmayayım.Yarın görüşürüz."

"Görüşürüz,iyi geceler."

"İyi geceleerr."

Wooyoung San'ın bu tatlı uzatması ile gülümseyerek telefonu kapattı.
Ağlayacak halinden eser kalmamıştı.
Babasıyla yaşadıklarını kafasından defederek San'ın bugün söylediği şarkıyı dinlemeye başladı.

#@#

Ertesi gün Wooyoung okula vardığında San onu sınıfın kapısında bekliyordu.

"Hemen çantanı koy gel,10/E'ye gidiyoruz."

Wooyoung hızla sırasına yerleşerek San'ın yanına gitti.10/E'ye doğru yol aldılar.

"10/E'deki öğrenciler haylaz oldukları kadar çok eğlencelidirler de.En sorunlu sınıf olarak anılmalarına rağmen en yüksek ortalamalar hep o sınıftan çıkar."

"Nasıl hem o kadar sorunlu hem de zeki olabilirler ki?"

"Kopya yetenekleri."

"Kopya,tabii.Tahmin etmiştim."

Sınıfa vardıklarında "Küçük enişte gelmiş" diye bağırdı saçları beyaza bürülü bir kız.

"Kuzen,sana bahsettiğim kişi:Wooyoung."

"Memnun oldum."

"Ben de memnun oldum.Ben Ryujin.San'ın kuzeniyim."

"Sana diğerlerini de tanıtayım Woo.
Bu Seonghwa"dedi Seonghwa'yı göstererek.

"Memnun oldum."

"Diğerleri nerde Seonghwa?"

"Jongho ve Yunho mu?Ders beden.
Diğerleri ile aşağı indiler."

Arkadan koşarak yanlarına gelen çocuk "Ben Jeongin,memnun oldum." diyerek ortama atıldı.

"Ben Wooyoung,memnun oldum."

Ryujin gelen kızı kolunun altına alarak "Bu da Yeji."dedi.

Yeji Wooyoung'a elini uzattı "Memnun oldum."

"Memnun oldum."

"Ee,tanışma faslımız bittiyse... Duyduğuma göre kitaplarla ve yazmaya ilgin varmış Woo."

"Aynen, öyle.Senin de varmış."

"Yani,diyebiliriz.Yardım edebileceğim bir şey varsa ederim."

Wooyoung "Yok" diyecekken San "Var,biz bir kitap yazıyoruz.Woo'da kabul ederse bugün sen de benimle onlara gelebilirsin.Beraber ilk bölümü yazarız."diye araya atladı.

Webs Of Fate/WooSan✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin