9

174 36 16
                                    

9.BÖLÜM

"Sanki çok uzaklara gitmişsin de geri gelmişsin gibi."

~~~~

Yuna dışında birisi olsaydı Wooyoung'un bu dediğini takmazdı fakat Yuna bu cümleyi ilk kez duymamıştı.
Her daim ailesini görenler ailesine hiç benzemediğini söylerdi.

Dörtlü güzel bir akşam geçirdikten sonra aileleri ile beraber müsaade istediler ve evden çıktılar.

Wooyoung ve Yuna aileleri ile beraber evlerine yürüyordu.
Wooyoung ve Yuna'nın ailesi onların hemen arkalarından gelirken ikisi yanyana yürüyordu.
Wooyoung elini cebine attığında bir kâğıt hissetti.
Kağıdı açıp Yuna ile beraber okumaya başladı.

"Selam Woo,

Bunu neden montuna attığımı sorgulama,eğlenmek istedim.
Kim olduğumu az çok tahmin edebiliyorsundur.Evet, benim.San.
Aslında sana söyleyemediğim bazı şeyler vardı ve yüzüne söylemeye utanıyorum.Bu mektup ile hislerimi tercüme edebilirim diye düşündüm.Bunu Yuna ile beraber okuduğunuza eminim.
İlk olarak,sizinle tanıştığım için çok şanslı olduğumu söylemek istiyorum.
Yuna ile uzun zamandır dost olsak dahi Woo,seninle belki günler geçmiştir.Bu günler bana yıllar gibi geldi.Sanki çok uzaklara gitmişsin de geri gelmişsin gibi.Benim için çok ama çok değerli olduğunu söylemek isterim.Sadece benim için değil,başlı başına değerlisin zaten.Neyse,konumuz bu değil.
Annemin bir şarkıcı olduğunu biliyorsunuz artık.Eskiden arkadaşlarım beni hep bu nedenle kullandı,annemle tanışmak için hep evime gelip asla benimle ilgilenmediler.Tek ilgilendikleri ailem ve eşyalarımdı.Gerçi ben de onlar için bir eşyadan farksız depildim.Diğerleriyse egolu olduğumu,annem tanınmış diye hayatımın mükemmel geçtiğini düşündü ve bana yaklaşmadı.Size bu mektupla teşekkürlerimi sunmak istiyorum.Beni asla yargılamadınız ve ailemin kim olduğunu asla önemsemediniz,teşekkür ederim.İyi ki varsınız.Sen gündüzüme gece oldun,ben gündüzden kaçmaya çalıştım ve seni buldum.Gecenin huzurunu buldum.

-Choi San."

Yuna ve Wooyoung mektubu kocaman tebessümle okuyordu.Yuna çok tatlı bir mektup olduğunu söylercesine koluna vurdu Wooyoung'un.Parmak uçlarıyla Wooyoung'un boyuna yetişmeye çalıştı ve kulağına fısıldadı:
"Bence bu çocuğun sana karşı hisleri var."

Wooyoung bir anda öksürdü ve Yuna'ya sessizce "Ne alakası var?" dedi.

Aileleri arkalarından yürürken onların çok tatlı çiftler olacaklarını ve birbirlerini çok sevdiklerini düşünüyorken onlar Wooyoung'un başka biriyle olan ilişkisinden bahsediyordu.

Yuna ailelerinin onları duymaması için Wooyoung'un kolundan tutarak biraz daha ilerlemelerini sağladı.Mesafe açıldığında rahat rahat konuşmaya başladılar.

"Dediğim gibi,sana karşı boş değil ama farkında değil."

"Böyle bir sonuca nerden vardın hanımefendi?"

"Seni görünce gözleri parlıyor,yanında gülümsemeden edemiyor,avuçları terliyor,sana yardım ediyor,hep senin hakkında konuşuyor."

"Bunları normal arkadaşlar da yapmaz mı?"

"Sence yapar mı?"

"Yapmaz."dedi Wooyoung gülerek.

#@#

Wooyoung eve döndüğünde ilk işi bir kalem kağıt alarak dışarı çıkmak oldu.Ailesine orda kitabını unuttuğunu ve yarına yetiştirmesi gereken bir ödevi olduğu yalanını söyleyerek o her zamanki mekânına gitti.San'ın mektubuna karşılık vermek için mektup yazmaya başladı.
Cümlelerini özenle,düşünerek seçiyordu.

Webs Of Fate/WooSan✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin