7

181 35 23
                                    

7.BÖLÜM

"...Bu hayatta tek mutlu olduğum anlar sanırım sadece yazdığım anlar değil.Aynı zamanda seninle olduğum zamanlar."

~~~~

Ryujin evinden okula gitmek için çıktığında her zamanki yoldan giderek Yuna'nın evinin önünden geçmek zorunda kaldı.
Onunla aynı anda evden çıkan Yuna,koşarak Ryujin'in yanına geldi.

"Günaydın,dün olanlardan ötürü babam adına özür dilerim."

"Sen özür dileyecek bir şey yapmadın.Bu arada geçen yıl 'babamı tanıyor musun' demiştin.İma ettiğin kadar varmış."

Yuna kıkırdadı ve "Ayrıca dün için teşekkürlerimi sunmak isterim.Daha önce kimse beni babama karşı korumamıştı,kimse fikirlerimi önemsememişti." diyerek teşekkür etti.

"Tabii ki koruyacaktım Yuna.Sen önemlisin,fikirlerin de önemli.Ailene karşı çıkmayı öğrenmelisin."

"Çıkamam Ryujin.Olacakları ben bile kestiremiyorum."

#@#

San sınıfa girdiğinde Wooyoung en içten gülümsemelerinden birini takınarak yanına gitti.

"Bugün de geliyorsun bize değil mi?"

"Tabii ki geliyorum."

Yanlarına gelen Hongjoong söze girdi.

"Eee, plan nasıl gidiyor?"

"Yani, gidiyor diyelim."dedi Wooyoung.

"Yardıma ihtiyacınız olursa buradayız."diyerek arkadan Wooyoung'un omzuna dirseğini koyarak konuştu Mingi.

Gençler aralarında konuşmaya devam ederken Yuna sınıfa yanında Ryujin ile birlikte girdi.San ve Wooyoung'un gözleri onlara çevrildi.

"Buraya gelin hanımlar."diye onları çağırdı San ve sözüne "Bugün geliyorsunuz değil mi?" diyerek devam etti.

"Ben gelirim de,Yuna?"

"Babam bugün eve geç gelecek.Gelirim sanırım."

"Tamam o zaman,çıkışta beraberiz."

"Peki San, görüşürüz gençler."diyerek kendi sınıfına geçti Ryujin.

#@#

Yarım saatlik teneffüste San ve Wooyoung okulun kütüphanesine gitti.Herkes yemek yediği için kütüphane bomboştu.

"Ne arıyoruz?"

"Aşk kitapları arıyoruz Woo.Kitabımız için."dedi San "aşk"ı komik bir şekilde vurgulayarak.

Wooyoung "Peki,ben yabancı dilde 'aşk' konulu olan kitaplaradan arayayım,sen de normallerden."dedi aynı şekilde vurgulayarak.

"Yabancı dil biliyorsun,öyle mi?Düşündüğümden daha iyisin he Wooyoung?"diyerek alaycı tavrıyla güldü San.

"Ana dilim dışında İngilizce ve Japonca biliyorum.Ortaokuldaki okulum yabancı dil ağırlıklıydı."

"Yoksa sen "..." Ortaokuluna mı gidiyordun?"

"Evet."

"Hadi canım,orası ücretli değil mi?"

"Evet,Yuna'nın ailesi karşılamıştı."

Webs Of Fate/WooSan✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin