10.BÖLÜM
"Duydunuz mu beyler?Bunları asla çıkarmıyoruz."
~~~~
San ve Wooyoung ilişkilerini söylemek üzere Hongjoong,Yeosang ve Mingi'yi bir araya topladı.
"Biz çıkıyoruz."dedi Wooyoung soğuk kanlılıkla.
"Biliyoruz."
"Hayır Mingi,gerçekten."
"Belliydi baştan böyle olacağı."dedi Hongjoong.Sezmişti zaten.Sözüne devam etti.
"İlk önce enerjiniz uyuşur sonra arkadaş ortamında yakıştırılırsınız sonra şakasına flört edersiniz ve en sonunda birbirinizi seversiniz.Her zaman öyledir.""Ben içten içe shipliyordum zaten."dedi Mingi.
Beyler aralarında bu konuyu konuşurken asık bir suratla elinde küçük,sarılı bir peçete ile görüş açılarına girdi Yuna.
"Ne oldu Yuna?Suratından düşen bin parça."dedi Hongjoong abi edasıyla.
Yuna yanlarına oturdu ve cevap verdi.
"Peçetede annemin,babamın ve benim saç telimiz var.""Aklımdan geçen şeyi düşünüyorsun değil mi Yuna?"
"Evet San.Gerçek ailem olup olmadıklarından şüphe ediyorum."
"Seni bu düşünceye iten şey ne?"
"Şöyle ki Woo,bildiğin gibi ben onlara ve akrabalarıma hiçbir şekilde benzemiyorum.Sadece bununla kalsa tamam ama küçükken benim erkek olacağımı söylemişler.Erkek çocuk beklenirken annemin kucağına beni,bir kız çocuğunu vermişler.Sizce de gariplik yok mu?"
"Bunu anlamanın tek yolu var öyleyse."
"Evet Yeosang,DNA testi."
"Ama ailenin izni olmadan yapamazsın,biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum Hongjoong.Onu düşünüyorum zaten,nasıl ikna edebilirim veya nasıl bir bahane sunabilirim..."
"Benim bu işlerle uğraşan bir tanıdığım var aslında..."
Tüm kafalar Mingi'ye döndü.
"Ondan rica edersek elbette yapacaktır."
"Mingi,sana nasıl teşekkür edebilirim şu an?İlk kez dostluğumuz sürecinde saçma esprilerinle güldürmek dışında bir hayrın dokundu."
Kahkaha atarak ortama girdi Ryujin.
"Demek yasadışı yollardan DNA testi yaptırıyorsunuz."
"Evet,en sevdiklerinden."dedi San.
"Nasıl yani?"
"Şöyle ki Yuna,kendisi yasadışı şeylerle uğraşmaktan çok haz aldığı için defalarca evden sürgün edildik de."
"Hatırlıyorum,bir keresinde yasadışı boks maçı izlemeye gitmiştiniz.Hiçbir zaman orayı polis basmamışken sizin gittiğiniz gün basmıştı."dedi Yeosang.
"Ryujin işte,kötü şans getiriyor."
"Diyen de San."
"San her yere pozitiflik getiriyor bir kez."dedi Wooyoung nispet yaparak.
#@#
DNA testini verdiler ve Yuna'nın kafasını dağıtmak için Yuna,Ryujin,San, Wooyoung dörtlüsü meydana çıktı.
Meydanın mükemmel atmosferi eşliğinde azıcık harçlıkları ile her şeyi yemeye kalktılar.
"Pamuk şeker!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Webs Of Fate/WooSan✓
FanfictionKiminle evleneceği, ilerdeki mesleği daha ilk doğduğu andan itibaren ailesi tarafından belirlenmiş Jung Wooyoung ilk kez 15 yaşında kalbinin kapılarını Choi San'a açmıştı. © Tüm hakları saklıdır. ‼️Bu kitap tamamen hayal ürünüdür ve eğlence amaçlı y...