51

10 0 0
                                    

Znam da kad citate moje delove nemaju baš mnogo smisla ni povezanosti, ali i moj mozak je prilično haotično i nesredjeno mesto pa samim tim i ide tako.

Nedavno je momak iz nekog od prethodnih delova okačio sliku sa curom i čestitao dve godine i dva meseca, nasa "priča" se desila pre manje od 4 meseca. Mislim da je ovo bio jasni pokazatelj da momak apsolutno nije vredan truda. Ali nisam htela o tome da pričam.

Sredinom avgusta započela sam nešto sa momkom kog znam već tri godine, bili smo jako bliski ali posle kratkog perioda je odlučio da sve to nije za njega. Bilo mi je teško ali Bože moj ljudi nastave dalje. Prošle subote sam započela vezu da deckom kog znam neki određeni period, skoro godinu dana i svidja mi se već neko vreme. Ali sam primetila glavnu razliku između njega i druga. Prethodni gospodin je svoje slobodno vreme usmeravao na treninge i mene ubacivao onim danima kad nema trening, dok decko sa kojim sam trenutno apsolutno svi svoje vreme usmerava na mene i iskreno sam srecan u njegovom prisustvu i kad dođem kući budem srećna i onda ga opet vidim i opet budem srećna. I posle svega to je jedino što je bitno. Apsolutno nije bitno kako izgleda, koliko para ima i šta radi u životu trenutno dok god me čini srećnom.

ona koja je jednom volelaWhere stories live. Discover now