12.12."18
Nepoznati osecaji
U klubu je trestala muzika, svi okolo su igrali, bilo ih je dosta, neke sam poznavala neke ne, ali to nije ni bilo bitno.
Pogledom sam trazila njegov, ponekad bi se susreli, ali dosadila mi je ova igra macke i misa pa sam odlucila da izadjem malo u hodnik.Sela sam na neku fotelju i promatrala prostoriju oko sebe.
Neka cura mi je prisla i upitala me jesam li okej. Rekla sam da jesam, iako nisam. Vidi se da je dosta popila.
Nakon par sekundi macka je konacno izasla. Pogledao me je u oci, a zatim je pogled spustio na moje usne.
Stajao je tako, cini mi se celu vecnos, a onda se obrusio na moje usne, oduzimajuci mi dah svakim novim poljubcem.
Neki čudan osecaj prolazio mi je telom, skroz nepoznat.
Polako je odvojio nase usne i lagano se spustao niz vrat. Izgubila sam sav vazduh vec na prvom poljupcu.
Nakon par nisam znala gde se nalazim, a onda je prestao, otisnuo mi je jos jedan poljubac na usne i vratio se u masu.
Nisam ga videla posle toga, ali sam znala da je taj decko poseban. Znala sam takodje i da je prvi koji je u meni izazvao nepoznate osecaje, a mislim i da ce biti poslednji.
Savrseno provedno vece koje ce mi izazivati insomnije noćima od danas, ali vredelo je. Proživela bih sve ovo ponovo, da bar.
YOU ARE READING
ona koja je jednom volela
Randommesto gde cu nesmetano moci iskazati svoje misljenje bez osudjivanja mesto na kome cu biti ono sto jesam