🩸1🩸

623 29 0
                                    

Luna:
Másnap megkaptam az aktát arról a bizonyos srácról, akivel dolgom van. Nem lesz könnyű, mivel a suli menő gyereke. De ez semmi ahhoz képest amiket eddig csináltam. Elég furcsa megérzésem van az úgy kapcsán. Van egy olyan sejtésem, hogy össze függ a családommal. De majd meglátjuk.

Reggel 6 óra van. Hétfő. Nehezen kikelek az ágyból és felöltözök.

Ettem, fogat mostam, fogtam a táskám és elindultam a garázsba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ettem, fogat mostam, fogtam a táskám és elindultam a garázsba.

Beültem és elindultam a suliba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Beültem és elindultam a suliba.

Nagy volt a tömeg mikor megérkeztem. Amikor leparkoltam minden szem rám terelődött. Kiszálltam és mint egy divatbemutatón. Hallottam, hogy a hátam mögött össze súgnak, hogy ,,ő az új lány" meg ilyenek.

Megtaláltam a termem és bementem. Csak páran voltak bent, de nem nagyon hatottam meg őket a jelenlétemmel. Leültem egy üres helyre és vártam. Hamar becsöngettek és elkezdtek jönni a diákok. Leül mellem egy szerintem lányok álma srác. Tényleg nem nézett ki rosszul de a feladatomat kell teljesítenem. Szinte biztos vagyok benne, hogy a menők csapatához tartozik. Ami nekem csak jó, mert ha jóba leszek vele könnyű dolgom lesz elcsábítanom a másikat.

-Sziaa-köszön kacsintva.

-Szia-köszönök vissza folytott nevetéssel. Ez már olyan szánalmas, hogy ilyen módszerrel próbál felszedni.

-Te vagy az új lány?-kérdezi.

-Minek tűnök szerinted?-kérdezek vissza enyhe gúnnyal a hangomban.

Válaszolni már nem tudott mert bejött a tanár.

-Jó reggelt gyerekek! Áá te vagy az új diák ugye? Kérlek mutatkozz be!-mosolygott rám a nő kedvesen.

Felálltam és kezdtem.

-Sziasztok a nevem Luna Larossa-itt egy kicsi hatás szünet. Mindenki ledöbbent egy kicsit a nevem hallatán.-Azért jöttem ebbe a suliba, mert ide költöztünk. Szeretek sportolni és vásárolni. 6 éves korom óta lovagolok és van egy Zeusz nevű lovam.-mondom mosolyogva, majd leülök.

-Köszönjük Luna-mondja a tanár enyhe sokkal a hangjában.

-Szoooval...-kezdi a mellettem ülő-Larossa?

-Aha-mosolygok rá

-Akkor félnem kéne-kérdezi kicsit magabiztosabban, perverz mosollyal a száján.

-Attól függ-megyek bele a játékába.

Megint válaszolna de megszakít minket a tanár.

-Jack, ha megszerezné ismerni Luna-t azt a szünetben is megtudja!

...

Az óra hamar eltelt. Kicsengettek és mentünk a folyosóra. Egyszer csak Jack jön oda hozzám.

-He Luna, nem akarsz velünk lógni?

-Omm...oké.-első fázis teljesítve. Nehezebbre számítottam.

-Császtok skacok!-Lepacsiz 3 másik sráccal. Az egyikük nagyon ismerős de nem tudom honnan. Éppen kávét szürcsölgetek, mert út közben elmentünk a büféhez is.

-Helo-köszöntek egyszerre a fiúk.

-Srácok ő itt Luna!-mutat be nekik Jack.

-Luna, ő Erik, Adam, és Daren-az utolsó név hallatán félre nyelem a kávém. Jaj csak ne az legyen akire gondolok. Lefagyva nézem őt.

-Daren Santiago-nyújtja a kezét felém, nyilván, hogy én is mondjam a teljes nevem. Én itt lesokkoltam.

-Lu-Luna Larossa-dadogok még mindig lesokkoltan.-a szeme ki kerekedik és csak bámuljuk egymást. Na ettől féltem. Vagy lehet csak a Larossa ismerős neki. Nem tudom! De nagyon félek. Mi a faszomat keres ő itt?

-Őmm...Bocsi ha megzavarok valamit, de mennünk kéne!-szól Adam.

-Igen, persze!-Szedtem össze magam. Gyorsan elengedtem a kezét és már futottam is a tesi terembe, mivel ott lesz órám.

Nagy levegőket véve szedem a lábam a tornaterem felé, miközben fogom a fejem. Elő kapom a telefonom és hívom apát. Egyből fel veszi.

-Mondjad kincsem!-szól bele kedvesen. Nekem a pulzusom az egekben.

-Apa kurva nagy szarban vagyok!!-emelem meg kicsit a hangom. -Itt van!-mondom de már a sírás határán vagyok.

-Ki?! Ki van ott Luna?!-hallom a hangján, hogy ideges.

-Daren..-lehellem a telefonba könnyes szemmel.



Daren:

Daren:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bérgyilkosba szeretveWhere stories live. Discover now