Luna:
Egy hét telt el azóta, hogy meglőttek. Ma engednek ki a kórházból. Elég furcsa, hogy már az első napomon lőtt sebbel az oldalamon távozok a suliból. Szerencsére Noel hamar megérkezett értem és haza vitt. Azóta megtudtam, hogy Matteo-t ismerte Daren és Erik. Voltak bent nálam. Kérdezősködtek, hogy mi volt ez, de nem válaszoltam konkrét válasszal. Viszont van egy nagyobb gondom is. Daren.
Újból a suliba tartok. Annyi változással, hogy Erik visz. Második fázis teljesítve! Elértem, hogy megkedveljen.
Beérve a suliba mindenki minket nézett és a lányok engem kérdezgettek, hogy jól vagyok-e.
A nap nagyon unalmasan telt, de utolsó óra után Jack mondta, hogy menjünk el bulizni este. A Fekete Csillag klubba. Magamba itt persze jót röhögtem, mivel az az én Klubbom. Ők ezt még nem tudják, így meglepetésnek szánom.
Haza érve felfutottam a szobámba készülődni. Mikor kész lettem Noel nyit be a szobámba és kérdőn néz rám.
-Az én klubbomba hívtak este buliba-röhögtem-nem lesz bajom.-csak bólintott és kiment.
Este 7 óra és dudálást hallok. Megérkeztek a fiúk. Két kocsit beszéltünk meg, de nagyon remélem, hogy nem ebben a kocsiban van Daren. Leértem és megnyugodva ültem a kocsiba, mivel Daren külön kocsival van.
-Daren?-csak azért kérdezem, hogy ne essek ki a szerepemből.
-Saját kocsival.-kacsint rám Erik a Volán mögül.-Puccos ház!
Itt rá néztem és elmosolyodtam.
-Reméltem, hogy ide találtok a cím alapján.
...
Megérkeztünk. Daren és Adam külön jöttek ugye, és pont akkor értek ők is oda.
-Nemár! Nézd mennyien vannak!-dühöngött Jack.
-Csak bízzátok rám!-kacsintok feléjük.
Értetlenül néztek rám de követtek. Oda mentem egy másik ajtóhoz és az őrre néztem.
-Jó estét főnök!-köszönt nekem mosolyogva.
Bementünk és én csak hátra néztem a négy fiúra, akik tátott szájjal lestek.
-Ez a tiéd?-hüledezett Jack.
-Aha-még mindig vigyorogtam.
Nagy figyelmet nem szenteltünk neki mert egyből elkezdtünk inni. Nagyon jól éreztem magam. Már bőven volt bennem pia, amikor megszólalt egy kurva jó szám és késztetést éreztem, hogy táncoljak. Nagyon bele merültem a táncba és csak annyit veszek észre, hogy két kar tekeredik a csípőmre. Felismertem az illatából. Erik. Maga felé fordított és úgy táncoltunk tovább. Egyszer csak annyit érzek, hogy megcsókol. Egyből vissza csókoltam és vadul falni kezdtük egymást. A nyelve bejutásért könyörgött amit meg is kapott. Elkezdett tolni előre míg a falba nem ütköztünk. Ő felkapott, én pedig automatikusan a dereka köré fogtam a lábam. Felvitt egy lépcsőn és benyitott az egyik szobába. Pont ezért terveztettem ezeket a szobákat. De ahogy látom ő már jártas itt.
Lerakott, bezárta az ajtót és újra felém közeledett.-meg vagy édesem-gondoltam magamba.
Ledöntött az ágyra és újra a számnak esett. Látszott rajta, hogy ki van éhezve. Elkezdte leszedni a ruháim és én is az övét. Már nem volt rajtunk ruha, amikor megszólalt.-Nem tudod milyen régóta akarlak!-súgta a fülembe amitől még magabiztosabb lettem.
*Az est többi részét a fantáziátokra bízom.*
...
Reggel iszonyatos fejfájással ébredtem. Mellettem pedig Erik szuszogott. Nem bírtam nem undorral rá nézni. Utálom a munkám ennek a részét. Csak rá kellett gondolnom de már rohantam a WC-re. Kiadtam magamból a tegnapit és leültem a WC mellé. Elkezdtem gondolkodni, hogy a terv további része hogy legyen. Fogalmam sincs. De! A harmadik fázis is teljesítve. De ha lebukok...mindennek annyi. Nagyon félek. Nem az a típus vagyok aki kimutatja az érzéseit. Inkább elnyomom és amikor nem lát és nem hall senki kitombolom magam. Általában bejön. Mindig az erős énem mutatom, pedig legbelül egy roncs halmaz vagyok. Pontosabban közel 10 éve. Amióta megtudtam az igazat.
Lassan felkeltem a WC mellől és elkezdtem felöltözni. Van itt ruhám, szóval nem kell a tegnapi ruhámban lennem. Megnézem a telefonomon az időt, ami 9:28-at mutatott. Semmi kedvem ma bemenni abba a retkes suliba.
Felkeltem Erik-et és nagyjából fél óra múlva elindultunk a suliba. Fájdalom csillapító nincs nálam ezért szét szakad a fejem. A legjobb, hogy Erik-nél sincs. Egész út csöndben telt, majd amikor beértünk egy gyors csókot lehelt ajkaimra majd ment órára. Úgy óra közepe lehetett amikor bekopogtam. Egy ,,gyere" után benyitottam.
Nem tagadom elég nyúzottan néztem ki. A tanár nagyon csúnyán nézett rám.
-Mégis miért a 3. órára volt képes be fáradni kedves?-kérdezett a vén banya csípőre tett kézzel.
-Tudja tanárnő, hosszú volt az éjszaka!-mosolygok oda neki. Ő csak nagyon mérges fillantást vetett rám és elfordult a tanári asztalhoz, míg a többiek röhögtek és volt aki ,,uuuu"-zott. Levetődtem Jack mellé, aki szintén úgy nézett ki mint akit megtéptek.
-Hosszú mi?-mosolygott rám másnaposan. Ezen csak elröhögtük magunkat majd próbáltunk figyelni az órára.
...
Ebéd közben Erik egyszer csak megszólal.
-Amúgy Luna...-nézett itt rám és a többiek figyelmét is felkeltve.-te hogy-hogy nem vagy már szűz?-ennél a mondatánál úgy félre nyeltem a kaját, hogy majdnem megfulladtam. A többiek döbbenten néztek ránk.
-Te..te meghúztad?-értetlenkedett Daren.
-Hat ooo...az úgy...-hebegett mellettem Erik.
-Jézus gyere le..-motyogtam magam elé, látva a fiúk arcát.
Erik:
YOU ARE READING
Bérgyilkosba szeretve
ActionEgy lány, aki egyedül maradt. Egy lány, aki szívből gyűlöli a szüleit. Egy lány, aki bosszúra vágyik... A nevem Luna. Luna Santiago. 17 éve a mostoha apámnál élek. Kiképeztek az ölésre. Egyetlen célom az életemben, hogy megtaláljam a valódi szüleim...