🩸12🩸

420 14 0
                                    

Luna:

Reggel iszonyatos fáradtan keltem fel. Semmihez nem volt kedvem. Fél óra fetrengés után rávettem magam, hogy lemenjek. Nagyon nincs most kedvem Darennel veszekedni.

Szép lassan lecammogok a konyhába és kiveszek valami harapnivalót a hűtőből.

-Jó reggelt!-köszön oldalról a bátyám. Rá sem nézek. Sóhajt egyet majd folytatja miután rájött, hogy nem fogok megszólalni.-Istenem Luna, ne hisztizz már! Kurvára elegem van már ezekből.

Indulatosan felé fordulok és a jégkék szemeibe nézek, amik pontos másai az enyémnek.

-Szóval eleged van belőlem?!-a helyzethez képest túlságosan is nyugodt volt a hangom.

-Ne forgasd ki a szavaimat légyszíves.-sziszegi felém.

Csak megforgatom a szemeim és vissza fordulok a már elkészített szendvicsem felé és enni kezdek.

-Holnap reggel suli van ugye tudod?-tereli a témát.

-Aha.

Látom fél szemmel, hogy mondana valamit, de végül hátat fordít és elmegy. Sajnos holnap tényleg suli. Nem is értem Anyáék miért írattak be minket. Elég menő egy suli ahhoz képest, mivel csak gazdagok járnak oda. És ugye mi, maffia porontyok. Holnap lesz az első napunk a fősulin, de már most izgulok. Semmi de tényleg semmi ideg állapotom nincs most azokhoz a pasifaló kurvákhoz és az izomagyakhoz. Attól függetlenül, hogy a suli teljesen védett, és hogy a nevünkkel is tisztában vannak, ami bent az iskolában zajlik még veszélyes is lehet. Nem véletlenül állított mellénk testőröket apánk.

Ma elvileg üzleti vacsorára kell mennünk Darennel. Majd kicsattanok örömömben. Nem elég a bajom. Komolyan...

Felöltözök edzős cuccba és az edző termünkbe megyek. Daren már ott vár.

-Késtél!-mondja ridegen, még rám se nézve.

-Bele ne halj!-mondom olyan szarkasztikusan, amennyire csak tőlem telik.

Mérgesen rám emeli a tekintetét. Na valaki nagyon felbaszhatta...

-Mi van már most felbasztak?-kérdezem tőle szórakozottan és a háta mögé pillantok, ahol egy újonc próbált nem meghalni.

-Rohadt kurva...-motyogja a csávó.

Erre a mondatára mindketten egyként kaptuk felé a tekinthetünk és amilyen szórakozott voltam az előbb, olyan komollyá váltam csupán 2 másodperc alatt.

-Mit mondtál?!-látom, hogy Daren izmai meg feszülnek és közelebb lép az újonchoz. -Tudod te kit kurváztál le?!-emeli meg a hangját és pólójánál fogva felrántja. A fiú nem szólal meg.
-A húgom te balfasz!-Ezzel a srác arcára kiül az egyértelmű félelem.

Daren behúz neki egyet, majd még egyet.

-Daren elég!-kiabálok rá-fejezd már be!-nézek a szemébe, mire elengedi a gyereket.-Idegeidre mentek, hogy apáék bejelentették a nyilván valót?-csattanok fel és direkt nem mondom ki miről is van szó a kis közönség miatt.

-Nem Luna, a te bajaid mentek az idegeimre!-lép felém. Nem várt váratlanul a válasza, de attól még fájt.-Menj be melegíteni!

Egy szó nélkül hátat fordítottam neki és ott hagytam. Tudtam, hogy hülyeség lenne most mindenki előtt cirkuszt csapni.

Körülbelül 10 perc múlva meg is jelent a bátyám.

-Ne haragudj...-mondja amikor már elkezdtük a közelharcot.

Bérgyilkosba szeretveWhere stories live. Discover now