🩸16🩸

341 14 0
                                    

Luna:
Este fél 9 van és én már teljes szettben állok a tükör előtt.

Luna:Este fél 9 van és én már teljes szettben állok a tükör előtt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Változás a ruhán, hogy fekete hosszú nadrág van rajta)

Lassan lépdelek le a magassarkúmban a lépcsőn. Túl nagy csönd van. Furcsa.

Lassan megyek apám dolgozójához ahonnan furcsa hangok hallatszottak. Be nyitok majd grimaszolva a bátyámra nézek.

-Luna bazdmeg nem tudsz kopogni?!-förmed rám, majd le tolja magáról a szőke picsát aki épp rajta lovagolt ameddig nem érkeztem meg.

-Hol vannak apáék?-kerültem ki megszólalását.

-Nemtom' elmentek valami vacsorára.

-És miért pont az apánk irodájában kellett meghúzni?-fintorogtam a lányra.-Hülyegyerek....Én elmentem, majd jövök.

Amilyen gyorsan csak tudtam kimentem abból a szobából és a kocsim felé vettem az irányt.

Alig 20 perc alatt oda értem és kiszálltam a fekete sportkocsimból. Dario már ott volt és az autójának dőlve szívta a cigit. Amint meglátott kaján vigyorra húzta a száját és ellökte magát a kocsiból. Elnyomta a cigi csikket majd kitárt karokkal kezdett közeledni felém.

-Édesem! Hát eljutottál végre köreinkbe?!-mosolygott mint egy idióta én pedig tettére meg forgattam a szemem.

-El ne szállj magadtól drágám! Ront a hírneveden!-kerülöm ki a kezeit.

Ahogy körül néztem rengeteg emberünk volt már itt. A hajó még nem volt itt így neki dőltem én is Dario kocsijának és onnan figyeltem ahogy a többiek is rá gyújtanak. Itt volt a belső köre Dario-nak. Sebastian, Fabio, Carina, Max és Siena. Ők azok akikben Dario teljes mértékben megbízik.

Dario mellém lép majd átnyújt egy cigit. Felnézek rá és felhúzom az egyik szemöldököm.

-Feszültnek tűnsz. De ha a cigi nem kell tudok még egy pár dolgot amitől garantálom ellazulsz!-villant egy perverz mosolyt és félkézzel a kocsinak támaszkodik a fejem mellett.

-Dario ne bassz ma fel!

-Nyugi van már Luna. De attól meg megismételhetjük.-kacsintott én pedig kitágult szemekkel nézek rá. Már szólalnék meg de a komp megérkezett a rakományainkkal.

A hajó kikötött a beszállítónk pedig mosolyogva engedte le a lépcsőt. Én is elmosolyodtam majd Dario-val az oldalamon fel mentünk a hajóra. Levetettek minket a rakományokhoz, mi pedig szemügyre vettük őket.

-Istenem de szép látvány!-teljes extaziba mondtam.

-Azért el ne elvezz itt nekem szivem!-vigyorog a hátam mögül Dario és a többiek is elnevették magukat.

-Drágám előbb élvezek el ettől mint tőled!-egy győztes mosoly kúszik az arcomra mire ő lefagyva áll előttem. A többiekből kitör a nevetés mire Dario csúnyán néz rájuk.

Megnéztünk minden rakományt majd amikor minden rendben volt mindennel vissza indultunk a kocsikhoz.

-Luna!-kiabálja valaki a nevemet de mire feleszmélnék egy kés áll bele a mellettem levő falba.

Dario előrántja a fegyverét ahogy én is a késeimet. Egyből kiszúrtam a támadóm majd egy jól irányzott dobással a vállába áll a kés. Dühösen trappolok oda hozzá és rántom ki a késem. Torkánál fogva megfogom és az egyik kocsinak nyomom.

-Ki a fasz vagy te?!

Lihegve próbál egy mosoly félét a képére erőltetni de mire ez össze jön neki Dario arrébb lök, majd behúz egyet a csávónak.

Ebben a pillanatban amikor Dario is megkérdezi tőle, hogy hogy hívják én lefagytam. Hát persze! Ki kerekedett szemekkel bámulom magam előtt a betont.

-Xavier.-mondom magamban.

-Utoljára kérdezem...mi a neved és ki küldött?!-sosem láttam még Dario-t ilyennek. Bár igaz nem ismerem még annyira, de azt tudom róla, hogy nem egy hamar fel húzható ember.

-Dario!-szólok hirtelen rá a háta mögül.

Meglepetten és kíváncsian  fordul felém.

-Menjünk.-csak ennyit mondok és meg sem várva a válaszát hátat fordítok és beülök a kocsijába.

Veszi a lapot és a többiekre bízza a tagot, majd elindul ő is az autó felé és elindulunk.

-Jól vagy?-furcsán méreget mire én a bambulásomból kiszakadva ránézek.

-Persze! Miből gondolod hogy nem?-veszem fel életem legjobb mosolyát.

Nem firtatja tovább a dolgot, így áttér egy másik témára.

-Hova?-kérdezi hirtelen.

-Hozzád.

Fél mosollyal a száján rám néz, mint aki nem hiszi el amit mondtam. Én is elmosolyodom a feje láttán majd egy aprót kuncogva vissza nézek az útra.

Leállítja a motort, majd kivágja a kocsi ajtaját majd az én oldalamra siet. Én gyorsabb voltam és kinyitottam mire kaptam tőle egy csúnya pillantást és csak annyit érzek, hogy menyasszony pózba kap. Nevetve ütöm meg a karját mire lerak. Bementünk a villába és letettünk a cuccunkat.

-Carmen nincs itthon. Gondolom a barátnőivel ment bulizni.

Lép a hátam mögé mikor én már a nappaliban vagyok. Megfordulok majd végignézek rajta. Ő megnyalja az alsó ajkát, majd a szemembe néz. Én eközben az ajkait nézem. Egy pillanat alatt észbe kapok és kerülném ki, mire elkapja a karom és az ajkaimra tapad. Akaratom ellenére is, de viszonoztam és a hajába túrtam. Ő a fenekem alá nyúl és felkap, majd a kanapéhoz sétál. Ledönt és a ruháimat kezdi lerángatni magamról. Egyre vadabbam csókolózunk és csak arra eszmélek fel, hogy ugyan az megtörtént mint tegnap.

Átkozom az eget, hogy voltam olyan hülye mikor elgyengültem és hagytam a csábításnak.

Bérgyilkosba szeretveWhere stories live. Discover now