🩸10🩸

447 14 0
                                    

*4 évvel később*

Luna:
Épp a konyhában sürgök-forgok reggel 8 órakor. A család vissza jött 4 éve Madridba és itt élünk. A lányok is. Persze külön, nem messze a birtokunktól kaptak egy-egy telket.

-Jó reggelt hugi!-vigyorog rám a bátyám miközben felém tart.

-Jó reggelt!-mosolygok én is rá-mindjárt kész a palacsinta.

-Ma be kell jönnöd a céghez. El kell intéznünk valamit.-ül le a pultszékre terelve a témát.

-Kokain szállítmány?-kérdezek vissza miközben a konyharuhával törlöm a kezem.

-Igen.

-És én miért kellek ehhez?-húzom össze a szemöldököm.

-Mert a te rendelésed is megjött!-kacsint rám, és egyből átveszi a zavarodottság helyét az öröm és az izgatottság.

-Rendben! Mikor indulunk?-nagyon izgatott vagyok már.

-Reggeli után, ha gondolod.-nevetett fel.

Gyorsan meg reggeliztünk és bepattantunk az autójába. Anyáék üzleti úton vannak, így egész héten nem lesznek itthon.

 Anyáék üzleti úton vannak, így egész héten nem lesznek itthon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

10 perc után meg is érkeztünk és mentünk az alagsorba. Az embereink köszöntek nekünk, majd megmutatták a szállítmányokat.

-Megjött mind a két kokain rendelés. A fegyverek 2 nap múlva érkeznek ha minden jól megy.-Számolt be nekünk erről Zack, a bátyám jobb keze. Ő csak bólogatott, hogy minden stimmel és érti. Engem ez annyira nem izgatott, csak az, hogy a saját szállítmányom is megjött. Sok pénzt zsebelhetek ezzel majd be.

Nagyjából fel óra múlva indultunk el. Rávettem Daren-t, hogy üljünk be egy kávézóba. Így elmentünk. Helyet foglaltunk, majd feladtuk a rendelésünket és elkezdtünk beszélgetni.

-Nem furcsa ez neked?-kérdezem egy kicsit elgondolkodva.

-Mi?-húzza össze a szemöldökét.

-Olyanok vagyunk mint egy nagy boldog család. Minden megy ahogy kell és semmi gondunk.-itt ránézek.-Minden olyan nyugodt.

-Igazad van. Vihar előtti csend.-kacag fel egy kicsit az utolsó mondatán.-Nekem is feltűnt.

-Félek...-mondom halkan.

-A híres Luna Santiago fél? Ilyet se sokszor hallani!-kacag a testvérem.

-Haha nagyon vicces! De most tényleg Daren!

-Jó, nyugi értem! Én is tartok egy kicsit..-komolyodik ő is meg.

Amint befejezte a mondatát már ki is hozták a rendelésünket. Még beszélgettünk amíg meg nem ittuk az italunkat majd mentünk haza. Ő elment a dolgozószobába. Nemsokára átveszi apa helyét. Én pedig férjhez kell hogy menjek. Eszem ágába sincs 21 évesen házasodni, de nem mondhatok nemet apám kérésének. Vagyis inkább az én érdekem lesz. Egész Brazília ellenünk van. És nyilván engem akarnak megölni és a testvérem. Tudják, hogy Daren-t nem lehet olyan könnyen megölni. Rólam pedig nem tudják, hogy ki voltam eddig. Luna Larossa, a világ egyik legjobb és legprecízebb bérgyilkosa. Jó sokan tudják, de mégtöbben alá is becsülnek. Mára már kiszálltam teljesen a bérgyilkos életből. Inkább a maffiában vagyok jelen. Vissza térve a házassághoz, anyám az orosz maffia vezér fiához, Maxim Zsukov-hoz akarja, hogy hozzá menjek. Az apám pedig az olasz maffia örökös,Dario Salvatore-hoz akar hozzá adni. Mind a két családdal jóban vagyunk. Ismerem mind a két férfit, akiket az előbb említettem, de egyiküket sem akarom férjemként. Még élni akarok, bulizni. De apám ezt nem érti meg. Anyám hiába az én oldalam áll. Sokszor próbálta már lebeszélni róla. Sikertelenül.

*Visszaemlékezés*

2 hónappal korábban

Együtt vacsorázunk egy átlagos nap, amikor az apám megszólal.

-Luna drágám, fontos dologról szeretnék beszélni veled.-meglepetten figyelem, annyira, hogy még a rágásban is megálltam.

Anya és Daren is felfigyelt.

-Arra a megállapodásra jutottam, hogy a saját biztonságod érdekében hozzá mész Dario-hoz.-a villa kiesett a kezemből, Daren szeme elkerekedett, anyám pedig csodálkozva kapta a tekintetét apámra.

-Mivan?!-csattantam fel idegesen.

-Nincs más választásunk! Meg akarnak ölni téged Luna!

-Majd megvéd Daren!-emelem egy picit meg a hangom.

-A bátyádnak a maffiát kell átvennie tőlem! Neked pedig meg kell házasodnod! Téma lezárva!-kezd ideges lenni.

-Szerintem ez nem jó ötlet.-hallom meg anyám lágy hangját és apa kezére teszi a kezét-megtudjuk védeni még. Van elég emberünk és a lányunk is profi. Nem gondolom, hogy egyelőre kell neki házasodni.

Látom apán, hogy elgondolkodik. Majd kis idő múlva megszólal.

-Legyen. Ameddig tudjuk halasszuk, de dupla őrséget kapsz és amint egyszer is megpróbálkoznak valamivel a brazilok hozzá mész Dario-hoz.-jelentette ki.

Megkönnyebbülten sóhajtok és folytatjuk tovább a vacsorát.
Este még felhívtam Zoe-t, hogy elmeséljem neki mi történt és, hogy ki beszéljük. Még mindig mérges voltam apámra, de az az egy tény nyugtatott, hogy nem kell most rögtön férjhez mennem.

*Visszaemlékezés vége*

Lehuppantam a nappaliba és kapcsoltam valamit Netflixen. Hamar eltelt jópár óra, mert csak azt veszem észre, hogy Daren sétál ki a fürdőből egy szál törölközőben vizes hajjal. Össze húzott szemekkel pillantok a fali órára, ami negyed 10-et mutatott. Ő csak jóízűen fel kacag arcom láttán, majd a hűtő felé megy.

-Holnap én tartom neked az edzést. Ne késs!-szól rám.

-Hidd el, nem felejtek el ilyen ,,kellemes" információt.-vigyorgok rá gúnyosan.

-Igen?-húzza fel az egyik szemöldökét és elindul felém a nappaliba.

-Nemár, öltözz fel inkább!-röhögök amikor meg akar csikizni.

-Jolvan megyek már.-nevet ő is.

...

Már majdnem elaludtam, amikor pityegett a telefonom, mert üzenet érkezett.

Bérgyilkosba szeretveWhere stories live. Discover now