🩸20🩸

239 7 1
                                    

-Ez most mi volt?-kérdezem egyből a kocsiban.

-Meglátogatjuk Raul-t.-csak ennyit mond és kinéz az ablakon. Innentől nem beszéltünk egy szót sem.

...

-Elmondanád végre, hogy ez mi a franc volt?-a kezemben lévő boromat az asztalra rakom, kissé erősebben mint kellett volna, így nagyot koppant. Én az asztalunknál ülve borozgattam, míg Dario a kanapén ülve papírok között szenvedett. A sokadik sóhaja után már kénytelen voltam megszólalni.

-Luna most hagyj.-csak ennyit mond és újra a papírokra koncentrál.

Kínomban fel horkantok és bemegyek a szobába. Gyorsan lefürdök és bebújok az ágyba. Nem alszok még. Várom, hogy Dario jöjjön, de nem jön. Engem pedig elnyomott az álom.

Hajnali fél 3 volt amikor megébredtem. Magam mellé néztem, de Dario-t sehol sem találtam. Kimentem a nappali szerűségbe, mire megláttam őt. Ott aludt a papírok között. Oda mentem hozzá, de nem akartam felkelteni. Fogtam egy plédet és betakartam. Adtam az arcára egy puszit, de elkezdett mocorogni. Egy hajszálnyira kinyitotta a szemét, és elkapta a karom. Leültem a kanapé mellé és ledöntöttem a fejem. A kezemet még mindig nem engedte el, így ott maradtam.

...

Reggel iszonyatosan fájt mindenem. Ülve aludtam el. Felnéztem de Dario már nem volt a kanapén. Nagy nehezen felkeltem és elindultam a hálószobába. Ott sem volt, minden esetre én felöltöztem.

 Ott sem volt, minden esetre én felöltöztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mire kész lettem belépett Dario is.

-Hol voltál?-fordulok felé egy pillanatra, miközben a fülbevalóm rakom a fülembe.

-Futni voltam.-jelenti ki egyszerűen és elmenne mellettem a fürdőbe, de elkapom a karját.

-Mi bajod van?

-Semmi, lefürödhetek?-vonja fel a szemöldökét, mire elengedem.

10 perc múlva már ő is felöltözve lépett ki a szobából. Egy fehér póló volt rajta, fekete nadrággal, ráadásul a felső feszült rajta, így látható volt mennyire ki van dolgozva a felsőteste.

-Gyere.-csak ennyit mondott és a kezébe kapott egy kocsi kulcsot. Értetlenül mentem utána.

Beültünk egy bérelt autóba, majd elindultunk. Fogalmam sem volt, hogy merre megyünk, de már kezdett betelni a pohár.

-Dario! Hova a faszba megyünk.

-Raulhoz.

-És engem mikor akartál beavatni?-fordulok felé idegesen.

Egy szót sem szól, csak kivesz a kesztyűtartóból egy pisztolyt, majd elteszi. Én csak meglepődve nézek, mivel ez nem egy bérelt autó?

-Ez az én autóm Luna.-válaszol a fel nem tett kérdésemre.

...

Megérkeztünk egy kikötőhöz. Először nem értettem, de Dario kipattant a kocsiból, így én is mentem utána. Megálltunk egy csoport mellett. Ránk néztek és mintha ismernék Dario-t. Legalábbis egy-ketten. Előre lép egy 25 év körüli férfi és farkasszemet néz Dario-val. Először a meglepettség látszott az arcán, majd a tömény gúny.

-Raul.-csak ennyit mond Dario.

-Dario, de rég láttalak! De ahogy látom jól mennek a soraid, ki a szerencsés hölgy?-vigyorog gúnyosan.

-Luna Santiago.-nyújtom a kezem, mire a nagy vigyora lehervad és feszülten néz vissza Dario-ra.

-Most komolyan? Dominik lányát szedted fel?!-én csak vissza ejtem magam mellé a kezem és egyik szemöldököm megemelem és magamban elkönyvelem, hogy mekkora egy paraszt. Kezet nyújtok felé, de még azt sem képes elfogadni.

-Hol van Kain?!-kérdezi egyből, mire Raul csak felnevet. Dario megindul felé, erre egyből megfeszül mindenki, még Raul is.

-Szerintem semmi közöd hozzá faszfej!-köpi oda Dario-nak. Látom, hogy neki akar menni, így elrántom és én mászok Raul arcába.

-Nekem viszont sok közöm van hozzá, szóval ha akarsz még gyerekeket, akkor elkezdesz beszélni!

-Te most fenyegetsz?-lepődik meg.

-Szerintem tisztában vagy vele, hogy ki vagyok. Ne akard, hogy te is úgy végezd mint a többi!-nézek mélyen a szemébe. Megfeszül az állkapcsa, majd Dario-ra néz a fejem felett. Aprót biccent a fejével maga mögé, majd vissza néz rám.

-Gyertek.

Bementünk egy konténerbe, ami levezetett minket egy pince szerűségbe, ahol egy iroda volt található. Kétség kívül szép volt és igényes. Amíg én körül néztem Dario és Raul leültek. Én is leültem és Raulnak szenteltem a figyelmem.

-Szóval Kain miatt vagytok itt.-kocogtatta meg a tollát az asztalon. Nagy levegőt vett, majd ránk nézett.-Legyen, elmondom hol van , DE.

-Szerintem nem vagy olyan helyzetbe, hogy ilyen helyzetbe hozz minket.-szólalok meg még mielőtt folytathatná. Látszik rajta, hogy egyre idegesebb.

-Hol van?-kérdezi végül Dario.

-Nálam.

-Akkor mehetünk is!-pattan fel a mellettem ülő.

Raul csak kapkodja a tekintetét köztünk, majd ő is jön utánunk.

...

Raul házához kanyarodunk éppen be. Hatalmas volt, de meg mindig nem akkora mint akár a Salvatore vagy a Santiago birtok.

-Szóval

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Szóval...hol van Kain?-nézek körbe a házban és Raul felé fordulok.

Lekísért minket az alaksorba, majd benyitott egy kisebb szobába. Kain ott volt. Ott volt egy széknek kötözve véresen és csapzottan.

Bérgyilkosba szeretveWhere stories live. Discover now