Episode 15 (Zawgyi)

396 37 5
                                    

"အန္တီ..ကြၽန္ေတာ္တစ္ခုေလာက္ ေမးလို႔ရမလား…"

မနက္စာထမင္းစားဝိုင္းတြင္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ထိုင္ေန ေသာ အန္တီေဒၚျမတ္လင္းခိုင္အား ကြၽန္ေတာ္ ေမေမ တို႔အမ်ိဳးအေၾကာင္းကို ေမးရန္အတြက္ စကားစၾကည့္ ေလသည္..။

"ရတယ္ေလ..သား ဘာေမးခ်င္လို႔လဲ.."

"အန္တီက ေမေမအပ်ိဳတုန္းကတည္းက ခင္လာတဲ့ သူငယ္ခ်င္း ဆို..ဟုတ္လား.."

"ဟုတ္တယ္ေလ..သားေမေမနဲ႔ အန္တီနဲ႔က ေက်ာင္းေန ဖက္ေတြေလ.."

အန္တီ၏ ၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴျပန္ေျဖမႈေၾကာင့္ ကြၽန္ ေတာ္ ေရ႔ွဆက္ေမးရဲသြားသည္..။

"ဪ..ဒါဆို အန္တီက ေမေမ့ရဲ့ မိသားစုေတြနဲ႔ ေတြ့ဖူးမွာေပါ့ ေနာ္.."

"ေတြ့ဖူးတာေပါ့ သားရဲ့..သားေမေမတို႔ မိသားစုနဲ႔က ခင္ပါ တယ္..ဒါနဲ႔သားက ထူးထူးဆန္ဆန္း ဘာျဖစ္လို႔ ေမးတာလဲ.."

"ကြၽန္ေတာ္ ေမေမတို႔မိသားစုအေၾကာင္း သိခ်င္လို႔ ပါ.."

"ဪ. ရတာေပါ့.."

အန္တီက မနက္စားကို လက္စသတ္ကာ -

"အန္တီေျပာျပမယ္..သားေမေမဆီမွာ ေမာင္ႏွမ ၃ ေယာက္ရိွ တယ္..သားေမေမက အငယ္ဆံုးေပါ့.. "

"ဒါဆို အန္တီ ေမေမ့မိဘေတြ အိမ္ကို သိလား.."

"သိတာေပါ့ကြယ္...သားေမေမတို႔ အသိုင္းအဝိုင္းက သိပ္ခ်မ္းသာတာ..သူတို႔ေတြက သူေဌးေတြေနတဲ့ အိမ္ ယာထဲမွာ ေနၾကတာေလ..ဒါေပမဲ့ သားေမေမကို က် ေတာ့ သားသိတဲ့အတိုင္းပဲ..အေမျြဖတ္ပစ္ခဲ့တာ..ဒါနဲ႔ အခု သားက ဒီကိစၥေတြေမးတာ အေၾကာင္းရိွလို႔လား.."

"ဟုတ္ကဲ့..ရိွလို႔ပါ အန္တီ..မေန့မနက္က ကြၽန္ေတာ့္ကို ရန္ကုန္ေဆးရံုႀကီးက ေဒါက္တာက ဖုန္းဆက္ၿပီး အသိ ေပးတယ္.. ေမေမ့ရဲ့ ရိုးတြင္းျခင္ဆီကို ေဖာက္ၿပီး စစ္ ေဆးၾကည့္တာ ေမေမ့မွာ ေသြးကင္ဆာ ရိွေနတယ္တဲ့.."

"ဟယ္..ဘယ္လို႔ျဖစ္တာလဲ..အန္တီလည္း မသိရပါ လား.."

"ဟုတ္တယ္ အန္တီ..ကြၽန္ေတာ္ေတာင္ မသိဘူး.. ၿပီး ေတာ့ အဲဒီေသြးကင္ဆာက Down Syndrome ေတြမွာက်ေတာ့ မ်ိဳးရိုးလိုက္ ျဖစ္တတ္တယ္ဆိုတာ ရိွေပမဲ့ ပံုမွန္လူေတြမွာလည္း မျဖစ္ဘူးလို႔ မေျပာႏိုင္လို႔ ေမေမ့မိဘေတြေရာ ေသြးကင္ဆာ ျဖစ္ဖူးလားဆိုတာ သိခ်င္လို႔ပါ.."

လိုသုံး (Season-1) [Completed]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt