"Νει! σηκω επιτέλους, η ωρα έχει πάει οχτώ, έχεις σχολείο, Σηκωω"
"Οχουυ ρε μάνα, Άσε με να κοιμηθώ λίγο ακόμα! "
"Δεν έχει οχου , σηκω ντύσου και κατεβα να φας το πρωινό σου !"
Ποσο βαριέμαι να σχολείο, Πάλι θα πρέπει να δω τους ίδιους μαθητές, τους ίδιους καθηγητές που πάρε τον έναν , χτυπα τον άλλον ! μα ποιος πάει σχολείο τοσοο πρωί ρε γαμωτο , να μου πεις όλα τα παιδιά ναι , δυστυχώς όμως θα πρέπει να σηκωθώ ...ντύθηκα, έβαλα ότι πιο πρόχειρο ειχα και κατέβηκα κάτω για να φάω πρωινό!
"επιτέλους μας έκανες την τιμή να κατέβεις! αντεε θα αργήσεις οχτώ και δέκα πήγε η ωρα ρε νει."
" ρε μάνα ούτε ένα καλημέρα δν ειπες και άρχισες πάλι με τα δικά σου, άσε με να φάω τώρα "
" μην μου μιλάς εμένα έτσι γιατί μπορώ άνετα να σου πάρω το κινητό ,να κλείσω το ίντερνετ, και να είσαι όλη μερα να κοιτάς τα ντουβάρια και να σκέφτεσαι! "
"Ναι ότι πεις , τώρα κάνε στην άκρη να φύγω για το σχολείο! "
Δεν της μίλησα δα και τόσο άσχημα, μα το μόνο που κάνει πάντα είναι να με κράζει , χτύπησα δυνατά την πόρτα και ξεκινησα για το σχολείο, Πάλι θα δω αυτές τις μάπες που βλέπω πάντα.....
Στο σχολείο....
ΝΤΡΙΙΝΝΝΝΝ !
Ωχ χτύπησε κι ολας το κουδούνι ακομα δεν ήρθα, δεν πιστεύω να λυπεί Πάλι η σμαρ και να με άφησε μόνη μου ,γιατί ήθελε να χάσει για ακόμα μια φορά τα μαθηματικά!
"Νει! Νει Στάσουυ"
αχ αυτά δεν μπορώ πρωι πρωί!
"μην μου πεις θα το πω εγώ, θες λεφτά για να πάρεις κάτι από το κυλικείο? "
είπα με μια βαρεμένη, αγουροξυπνημενη φωνή , αλλά με κοιταξε σοβαρά, δεν με έχει ξανά κοιτάξει σοβαρά ποτε
" καλε οχι, βασικά ναι και αυτό είναι, αλλά δεν προκύπτει αυτό! Ακου νέα μλκ !"
" που την βρίσκεις την όρεξη πρωινιατικα ρε σμαρ ."
"ακου βρε που σε λέω! να δεις , έχουμε καινούργιο στο σχολείο μας ,λένε ότι πάει στην τρίτη τάξη του Λυκείου, είναι ψηλός, όμορφος, τα μαλλιά του είναι σγουρά, εχει ωραίο στυλακι ,και θα έρθει μάλλον σήμερα στο σχολείο μας ! δεν είναι γαματο ;"
" Γουοου! που τα έμαθες όλα αυτά?"
" Μα κοίτα και μονη σου !"
Μου δείχνει με το χέρι της αυτό το αγόρι, Τόσα ξαφνικα έγινε φειμους, έχουν πάει όλες από πάνω του Και του μιλάνε!
ωραίο στυλακι έχει! φορούσε ένα πουκαμισο μαύρο με ένα καφέ παλτό! τα μαλλιά του είναι κάστανα! σαν τα δικά μου...
[...]
" Νει Πάλι άργησες! μια φορά στο μάθημα μου δεν μπορείς να είσαι τυπική έλεος! θα πάρεις απουσία τώρα κατσε !"
Αχού αυτή η καθηγήτρια!
δεν της μίλησα απλα έκατσα στην θέση μου και εκείνη άρχισε πάλι το μάθημα....
Πω πω ποιος κάνει πρώτη ώρα χημεία, αυτός ο καθηγητής, όλο λέει λέει, και κάνεις δεν τον καταλαβαίνει, πάνω στις σκέψεις μου το κουδούνι χτύπησε,πηρα την τσάντα μου , γιατί μετά έχω τεχνολογία, και κατέβηκα κάτω βιαστική ,καθώς περπαταγα βιαστικά...
" ρεε πρόσεχε που πας!"
Μου λέει και απλά δεν δίνω τόση σημάδια γιατί χτύπησα το κεφαλι μου
βρε ,βρε ,βρε τι έχουμε εδω ? Το φειμους παιδί, που τώρα ήρθε στο σχολείο μας ?
"ναι άλλη όρεξη δεν είχα να ακούω εσένα πρωί πρωί "
" λέμε και κανένα συγνώμη "
"ναι το βρήκες κάνε στην άκρη να περάσω τώρα "
Του λέω και τον σπρώχνω
Αλλά όχι δεν σταμάτησε εκεί
"Πως σε λένε ? "
Γαμω την επιμονή σου
κοιτα ρε που μπλέξαμε πρωινιατικα γαμω ρε πουστη μου
" να μην σε νοιάζει! "
" καλά καλά θα με βοηθήσεις να σηκωθώ τουλάχιστον και να μάθω ποια είσαι που με έριξε κάτω? "
"Οχουυυ με έπρηξες! Με λένε νει, τώρα φυγε από μπροστά μου !"
"να σου συστηθώ με λένε..."
" ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΆΖΕΙ! "
Με έχει πρηξει
"καλά καλά ντε μην βαράς αφού δεν θέλεις να γνωριστούμε τουλάχιστον μπορείς να με σηκώσεις? "
Τον βοήθησα να σηκωθεί, βέβαια ήμουν λίγο απότομη μαζί του αλλα δν ήθελα να χάσω το διάλειμμα μου για αυτόν !
"ευχαριστώ δεν ήξερα , αν και δεν φαινόσουν για τόσο ξυνη ."
"δεν ειμαι με κάνουν φίλε μου"
"ουυ δύσκολη μου αρέσει "
Μου τα έχει κάνει πλανητες ο καινούργιος
θα τον σπάσω στο ξύλο συγκρατηστεμε!
" Ρε δεν μας χεζεις πρωί πρωί! "
"παρεμπιπτόντως με λένε Λουκ, εις το επανηδειν φίλη μου !"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Γειά σας , πιστεύω να σας αρέσει ιστορία μουυ, ,ευχαριστώ πολύ μην ξεχάσετε αστεράκι <3
YOU ARE READING
~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~
Romance" ρεε πρόσεχε που πας! Μου λέει και απλά δεν δίνω τόση σημασία γιατί χτύπησα το κεφαλι μου βρε ,βρε ,βρε τι έχουμε εδω ? Το φειμους παιδί, που τώρα ήρθε στο σχολείο μας ? "ναι άλλη όρεξη δεν είχα να ακούω εσένα πρωί πρωί " " λέμε και κανένα συγνώμη...