~κεφάλαιο 36~

20 3 33
                                    

επόμενη μέρα

Σήμερα ο λουκ βγαινει από το νοσοκομείο, πιστεύω ότι πρέπει να πάρω κάποια μέτρα, Δεν πρέπει να τον ερωτευτώ, Διότι ξέρουμε και οι δυο ότι εκαι ένα "λάθος" Ένα λάθος που οδηγεί στην καταστροφή, θα προσπαθήσω να εστιασω περισσότερο στο διάβασμα, ούτως σι άλλος δίνω πανελλήνιες φέτος! Πρέπει να προσπαθήσω να έχω καλός βαθμούς ώστε ο στόχος μου να πετύχει! Ωστόσο νεφέλη θέλεις να γίνεις Ψυχολόγος, σωστά? άρα πρεπει να διαβάσεις, Από όλες αυτές τις πελώριες και μελλοντικές σκέψεις με έβγαλε η φωνή της μαμάς μου .

" Νει! που είσαι; σε λίγο θα πάμε να πάρουμε τον Λουκ από το νοσοκομείο! ντύσου και καταβα κάτω! "

πωω, πόσο βαριέμαι να πάω μέχρι το νοσοκομείο

" Εντάξει, έρχομαι! "

φώναξα στην μαμά από το δωματιο μου

Στο νοσοκομείο

Ήμαστε εδώ και είκοσι λεπτά στο νοσοκομείο και περιμένουμε τον λουκ να τελειώσει την τελευταία εξέταση του , Πόση ώρα κάνει; βαρέθηκα,και πεινάω,επίσης αξιζει να σημειωθεί το ότι εχω και περίοδο! Και η υπομονή μου εξαντλείται!

" μαμά πόση ώρα ακόμα θα περιμένουμε; θέλω να φύγω! "

παραπονέθηκα στην μαμά μου , Σε κάποια φάση εγείρα απαλά το κεφαλι μου στον ώμο της μαμάς μου για να χαλαρωσω , Ωσ που άκουσα το χερούλι μιας πόρτας να ανοιγει , ναι , ναι , παιδιά άσπρη μερα! θα φάμε!

"Οο λουκ μου πως είσαι;" ρωτάει η μητέρα μου ,ναι μην χάσει

" Ο μικρός από εδώ είναι μια χαρά, απλά θέλει ξεκούραση καθώς Έχει χτυπήσει το χέρι του! Θα σας δώσω κάποια χάπια που θα πρέπει να παίρνει! Και άλλη φορά μικρά Μειώνουμε την ταχύτητα! "

Ατσαα, να γιατι ο λουκ βρίσκεται στο νοσοκομείο, ετρεχε το πουλάκι μου εε;

Ο μπαμπάς του λουκ και η μαμα μου αγκάλιασαν τον λουκ , εγώ απλά εμένα σαν χάνος να κοιτάω την όλη φάση

" Τι θα γίνει θα πάμε να φάμε κάπου;,πεθαίνω της πείνας! "

ειπα και ξεκινήσαμε να φεύγουμε από το νοσοκομείο,περπατούσαμε προς την έξοδο του κτηρίου, αισθάνθηκα κάτι να με παρακολουθεί, Κοίταξα δεξιά και αριστερά γύρω μου ,και δεν είδα κανέναν, αχχχ η φαντασία μου θα είναι,και η πείνα μου ,μου δημιουργεί παραισθησεις ! μπήκα στο αμάξι, ο Λουκ φυσικά και έκατσε μπροστά, λόγο του "χτυπήματος " και τώρα και οι δύο θα τον έχουν στα ωπα ωπα ! Τον μισω τόσο πολύ!

~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~Where stories live. Discover now