Λουκ POV :
"Φίλιππε ! έλα λίγο που σε θέλω!"
αν βγει μαζί της θα του σπάσω τα μούτρα!
" έλα έρχομαι "
ήρθε! τώρα θα δει
"μην βγεις μαζι της, είναι ερωτευμένη με άλλον "
καλά να πάθει
"λαρωσε ρε μλκ βόλτα θα πάμε, δεν θα πάθει κάτι "
" απλα αυτό ήθελα να σου πω, κανόνισε! είναι πλέον αδελφή μου !
" οκεεε"
ειπε και έφυγε αν την ακουμπήσει θα τον γαμησω τον πουστη, δεν ξερω ρε γαμω τι παθαίνω, δεν έχω ξανά νοιώσει έτσι, δεν ξερω , με κάνει χαρουμενο όταν ειμαι μαζί της , όταν την παίρνω αγκαλιά νοιώθω την καρδιά μου να αυξάνει τους χτύπους της , δεν μπορώ ρε γαμωτο , όταν την βλέπω αισθάνομαι ένα συναίσθημα που δεν το έχω ξανά νοιώσει, δεν εχω πάει με καμμια καθόλου , παρά μόνο την σκέφτομαι, και τότε που μίλαγε με τον μαλακα τον Φίλιππο , που την κοιταζε , και που τον κοιταζε , που του μίλαγε, που την φιλησε! οο Θεέ μου , δεν ξερω πωσ λέγεται αυτό το συναίσθημα, έρωτας? αγάπη? οχι οχι , τι μαλακιες λες λουκ! είναι αδελφή σου ! ειναι οικογένεια σου! δεν πρέπει ειναι λάθος, αλλά ποιος καθορίζει το σωστό και το λάθος, μια ζωή την έχουμε, νομίζω, νομίζω αυτό το συναίσθημα, ξανά γεννιέται και αυτός αυτός είναι ο Έρωτας, οχι , δεν είναι, αχχχ νει γαμω τι μου εχεις κάνει!
"Λουκ,να σου πω !"
αχ να την
" έλα τι έγινε? "
"θα πάω με τον Φίλιππο μέχρι το σπιτι μου ,η μαμά συμφώνησε να διαβάσω μαζί του ! μην ανησυχείς θα ήμαστε σπιτι !ντοντ γουορι σε αγαπω αδελφέ , έχεις και 7 ωρο εσύ? "
ωχ το ξέχασα
"ναι έχω,θα τα πούμε μετά γεια "
της είπα και μου έδωσε ένα φιλάκι στο μάγουλο, αδελφικό ,και έφυγε
Με τον φιλλιπακο εε ,θα φέρει τον μαντραχαλα στο σπιτι μου ! και το κυριότερο θα είναι μαζί! στο ίδιο δωμάτιο, ποιος ξέρει τι θα κάνουν! γαμωτο μια ώρα έμεινε , όταν θα γυρίσω θα δουν τι θα τους κάνω
Νει POV :
τέλεια! θα έρθει ο φιλλιπος στο σπίτι να διαβάσουμε, Θεέ μου είναι τόσο όμορφος! αυτη την στιγμή περπατάμε μαζί προς το σπιτι ,κοιτάει κάτω,ντρέπεται?
" φιλλιπε , τι κοιτάς κάτω βρεε"
" ααα εε τίποτα αφαιρέθηκα! "
ESTÁS LEYENDO
~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~
Romance" ρεε πρόσεχε που πας! Μου λέει και απλά δεν δίνω τόση σημασία γιατί χτύπησα το κεφαλι μου βρε ,βρε ,βρε τι έχουμε εδω ? Το φειμους παιδί, που τώρα ήρθε στο σχολείο μας ? "ναι άλλη όρεξη δεν είχα να ακούω εσένα πρωί πρωί " " λέμε και κανένα συγνώμη...