~κεφαλαιο 57~(the last)

37 2 0
                                    

ΝΕΙ POV

Πως μπόρεσε; τοσο καιρό , Τόσο καιρό , ζούσα μέσα σε ένα ψέμα ....Έπρεπε να είχα φύγει από την πρώτη στιγμή , δεν έπρεπε να ήμουν μαζί του ...ήταν όλο ένα ψέμα ...το όνομα του , η ζωή του , η αγάπη του , γιατί αν με αγαπούσε δεν θα μου έλεγε ψέματα , δεν θα ζούσα έτσι , μέσα σε ένα ψέμα , πως τόλμησε ; Μετά από όλα όσα ζήσαμε , Που έχω κάνει τα πάντα για αυτόν....και εκείνος .....με απογοητευσε για ακόμη μια φορά...

Δεν ξέρω αν θέλω να τον σκοτώσω αυτή την στιγμή ή να τα ξεχάσω όλα , να τον πιασω , να τον αγκαλιάσω και να τον φιλήσω ....

Η καρδιά  μου λέει συνέχεια

Είναι ζωντανός! ,Είναι ζωντανός!

Μα το μυαλό μου φωνάζει... φύγε .

Η κηδεία , ο θρήνος , το κλάμα , η αγάπη , ο πόνος ...όλα ήταν ψεύτικα ...και αυτό γιατί ; ποτέ δεν έμαθα ...

Όλες οι αναμνήσεις ....όλα τα λόγια του , μου έρχονται στο μυαλό μου

Τα λογια του ....παίζουν σαν μια επαναλαμβανόμενη κασετα που αυτόματα πατάει " replay"

Θεέ μου μήπως ζω σε ένα όνειρο ;

Καλύτερα θα το έλεγα εφιαλτη

Ένας εφιαλτης ...που συνέχεια είναι μέσα σου ....

Είναι εδώ ....μπροστά μου και με κοιτάει στα μάτια ...

Όχι μη ....μην με κοιτάς στα μάτια μου ...

Γιατι αυτά ερωτευτηκα ....

Νιώθω το στομάχι μου να σφιγγεται

Την καρδιά μου να χτυπάει ...

Το δέρμα μου να ανατριχιαζει

Ένα ρίγος με διαπερνά ...

Τα μάτια του .....λάμπουν ...

Χριστέ μου ....δεν το πιστεύω πως ξανά ερωτευτηκα το ίδιο άτομο δύο φορές ....

Τα μάτια μου αρχίζουν να στάζουν ....

Θέλω να σταματήσω να τον κοιτάζω , μα δεν μπορώ , δεν μιλάω, πάρα μόνο τον κοιτάω .

Εκείνος δεν έχει κοιτάξει ούτε μια στιγμή άλλου ....δεν λέμε κάτι απλά κοιταζομαστε

Τα μάτια μας συνεννοούνται , μιλάμε μεταξύ τους , μα τα στόματα μας παραμένουν κλειστά ...

Δεν νιώθω καλά ...

Δεν ακούγεται τίποτα , παρά μόνο ο χτύπος δυων καρδιων στον ίδιο ρυθμο ...

~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~Where stories live. Discover now