Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έφυγε, έκανε την δουλειά του και εμένα με άφησε μόνη μου , ευτυχώς τα παιδιά έφυγαν άρον άρον, δεν μπορώ να τον καταλαβω , από την μία είναι τόσο καλός και τρυφερός, και από την άλλη ψυχρός και απόμακρος, εγώ φταίω που τον άφησα να με αγγίξει χθες ,άρχισαν να μου έρχονται εικονες από την χθεσινή νύχτα μου με τον λουκ .....ωχ ,κατσε ,θυμήθηκα, τι έγινε χθες με λεπτομέρειες, ωχ Θεέ μου , δεν είμαι τέτοια εγω ! απλά...... απλά με ένα του άγγιγμα .. με ένα του φιλι ....με ένα του φιλι κατευθυνομαι σε έναν κόσμο που κυριαρχεί το πάθος και ο ερωτας , εγώ και αυτος , μόνοι μας .....πόσο με τρελαίνει γαμω , δεν μπορώ να είναι μακρυά μου , δεν μπορώ να μαλώνουμε μαζί , τον θέλω, τον θέλω για αυτό που ειναι , ενας μαλακας , αλλά μου αρκεί, χθες ήταν τόσο διαφορετικα,μου έβγαλε έναν άλλον εαυτό , όταν με άγγιξε ένοιωσα, τόσο, γαμημενα ωραια , τα λόγια του που μου έλεγε, το ποσό σεξι ήταν ο τρόπος που φώναξε το ονομα μου ,με έκανε να τον θέλω, αχχ Θεέ μου , πρέπει να σταματήσω τον γάμο, δεν μπορώ να γίνει ετεροθαλής αδελφος μου , δεν θα το αφήσω έτσι,πρέπει κάπως να δρασω! με θέλει και τον θέλω, γεννήθηκε ένας έρωτας, πρώτη, πρώτη φορά με κανει να θέλω να τον εχω κοντά μου , πρώτη φορά ένα αγόρι, με,τρελαίνει? δεν ξερω , πρέπει να πάω μια βόλτα να ξεσκασω!
Λουκ POV :
" κύριε νομίζω ότι ο μικρός τα πήγε καλά σημερα , πιστευω πρέπει να τον ξεπληρωσουμε , κάναμε ότι μας είπατε , τώρα μένει ένας ο κύριος χολαντ Λουισ, επιχειρηματίας,διοικεί την εταιρία του και σκοπεύει να μας επιτεθεί πρέπει να δράσουμε γρήγορα, ανήκει στην ιταλική μαφια !μπορεί όλα αυτά να κρύβονται πίσω από αυτόν ημαστε πολύ κοντά να τον βρούμε !"
"Εξαιρετική δουλεια κύριοι, δεν θα επιτεθούμε ακόμα,μόνο αν μας επιτεθούν, μεχρι τοτε , θα κρατάμε κατάλληλα μέτρα και πιστεύουμε κάνεις να μην πει τίποτα για αυτή την δουλειά αλλιώς ξέρει τι θα γινει ! Τομ οδηγησε τον κυριο λορενς στο χρηματοκυβωτιο για να του δωσουμε ένα μεγάλο ποσοστό! μικρε ίσως κάποια μέρα γίνεις αρχηγός της μαφιάς! "
Επιτέλους θα πάρω τα χρήματα που το καιρό έπρεπε να ειχα πάρει! και πιστεύω να μην μου ξεφύγει κάτι στην νει ! αλλιώς θα αναγκαστώ να την σκοτωσω , πρέπει μα μάθει επίσης τι δουλειά κάνει ο πατέρας της ! όπως θα της το πω ?Θα φρικαρει!
Ο Τόμ με οδήγησε στο δωμάτιο με τα λεφτά
"αυτά για σένα μικρε! εκανες καλή δουλειά! "
"ευχαριστώ κάνω το καλύτερο για την ομάδα μας !"
Του χαμογέλασα , κατέβηκα κάτω τις μεγάλες, σκάλες, με αργα βήματα και θαύμαζα την τεράστια βίλα, έχει εικόνες από διάφορους αρχηγούς μαφίας, μακαρυ μια μέρα να με βάλουν και εμένα σε κάδρο! πρέπει όμως να γυρίσω σπίτι! τι θα πει για μένα η νει? Ωχ Θεέ μου
YOU ARE READING
~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~
Romance" ρεε πρόσεχε που πας! Μου λέει και απλά δεν δίνω τόση σημασία γιατί χτύπησα το κεφαλι μου βρε ,βρε ,βρε τι έχουμε εδω ? Το φειμους παιδί, που τώρα ήρθε στο σχολείο μας ? "ναι άλλη όρεξη δεν είχα να ακούω εσένα πρωί πρωί " " λέμε και κανένα συγνώμη...