~κεφάλαιο 20~

34 5 30
                                    

Λουκ POV

είμαι με την ζωή στις τουαλέτες και φασωνομαστε , ωραια φιλάει, αλλά δεν ξερω δεν αισθάνομαι τίποτα,χωρίς συναίσθημα, άρχισε να μου φιλάει τον λαιμό αμέσως αναστέναξα

"μμμ νει~"

ωχ ,ωχ ,ωχ ,ωχ , τι μαλακια είπα μόλις τωρα ?

Η ζωή σταμάτησε το φιλι και απομακρυνθηκε , και με το δίκαιο της !

"ζωή με λένε λουκ, δεν μπορώ να σε καταλάβω αγόρι μου , με παίρνεις από το χέρι,με πας στις τουαλέτες, φασωνομαστε και καθώς σε φιλαω αναστενάζεις της νει το ονομα ! δεν μπορώ να το καταλάβω, τι σου εχει κάνει ? μαγια ? βουντου? γαμω , νομιζα ότι είχες συναίσθηματα για μένα! και εκτός το οτι-"

την σταματησα ,πολυ αέρα πήρε

"ζωή ξες πολύ καλά και εγώ και εσύ ότι δεν έχω συναίσθηματα για καμμια , και ξέρεις ότι τα θεωρώ ανούσια αυτά! με ξες πολύ καλά εε μην μου λες ότι νόμιζες οτι έχω συναίσθηματα για σένα! γιατί όχι δεν έχω!"

"καλά καλά,ελα εδώ "

πήγε να με ξανά φιλήσει αμέσως μου ήρθε ένα άτομο στο μυαλό μου , η Νει, γαμω μπορεί να φύγει από το μυαλό μου ,πάω να κάνω κάτι με μια κοπέλα, την σκέφτομαι, και μετά δεν έχω όρεξη!

● γκουχου γκουχου έρωτας λέγεται

σκασε εσύ , δεν μπορώ να την σκέφτομαι! γαμω , ήμαστε αδέλφια, δεν μπορώ μα το καταλάβω τι εχω πάθει κάτι της !

● λουκ μας τα έχεις κάνει πλανήτες , μην το ζαλίζουμε το θέμα, την θέλεις σε θέλει, φτιάξετε τα να πάει στο καλοο

χεζεις τελειως? έλα στα συγκαλα σου ! θα γίνει αδελφή μου ! τι ήμαστε σουιτ χοουμ αλαμπαμα ? και στο κάτω εκείνη εχει τον φιλλιπακο της , τι να με κάνει εμένα,όλο μαζι ειναι , από το στόμα της δεν ακούω κάτι άλλο,μόνο φιλλιπος και φιλλιπος , τι κάνει ο φιλλιπος ,και τέτοια! γαμω γιατί νευριαζωω!

● γιατί αγόρι μου γλυκό, ομορφιά μου ,ζωή μου ,πασακα μου λεβέντη μου, ψυχή μου

παρακάτω

● ναι όπως είπα την ΘΕΣ ! οπότε μια λύση

το γαμησι , άσε τις μαλακιες, και τώρα φυγε από το μυαλό μου!

● μα ειμαι-

ναι ξερω είσαι στο μυαλό μου απλα φυγε !

● καλααα , η κοπέλα μια ώρα σου μιλάει και εσύ την γραφεις!

Εεε?

εφυγα από τις σκέψεις και επανήλθα στην πραγματικότητα

~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~Where stories live. Discover now