[⁉️ ενημερώνω, χαρτομάντιλα, πάρτε και δύο πακέτα μην σας πωωω , σας φιλώ ,καλή ανάγνωση! ]
ωχ Θεέ μου ! ένας λουκ είναι στην πόρτα τους δωματίου μου απέξω, και με βλέπει να φασωνομαι με τον φιλλιπο! ωχ Θεέ μου ο αδελφός μου με βλέπει να φασωνομαι είναι ντροπιαστικο!
"εγω μάλλον να φευγω! "
είπε και πήγε να φύγει αλλά όχι ο λουκ δεν έλεγε να τον αφήσει
"δεν έχεις να πας πουθενά ! "
τον έπιασε από το χέρι, δεν εξελίσσεται καλαα
"Διαολε! τολμα να την ξανά αγγίξεις!"
" λαρωσε ,ένα φιλί της έδωσα και στο κάτω κάτω τι ανακατευεστε κύριε ΛΟΥΚ ΛΟΡΕΝΣ"
Λόρενς?? Σκοτ δεν τον έλεγαν?
" ΠΑΨΕ!"
ειπε και άρχισε να τον χτυπάει, ο φιλλιπος είχε ματώσει!
" Ηρεμήστε!"
" γιατί λοιπόν δεν λες λουκ όλη την αλήθεια στην αδελφούλα σου εε?"
"Λουκ τι λέει ο φιλλιπος? ποια αλήθεια? "
αρχίζω να προβληματιζομαι!
" φιλλιπε εξαφανισου από το σπίτι μου ΤΩΡΑ ! "
"δεν τελειώσαμε! "
είπε και ο φιλλιπος τον έφτυσε!
τι έχει γίνει ρε παιδιά! θα μου πεις κάποιος
"Λουκ"
"ΠΑΡΑΤΑΜΕ ΦΥΓΕ !"
άρχισε να κοπαναει τον τοίχο, τα μάτια του ήταν κόκκινα, τα χέρια του ματωμένα από τις μπουνιες!δεν αντέχω να τον βλέπω ετσι , πηγα κοντά του , τον αγκαλιάσα, έτρεμε ολόκληρος! διαολε τι του εχεις κάνει ?
"Λουκ μου , όλα καλά, ότι και να είναι θα περάσει! "
άρχισε να κλαίει, Δεν μπορώ να τον βλέπω , ετσι , γενικά ειμαι πολύ συναίσθηματικος άνθρωπος!
"φε-φεδρααα"
είπε και συνέχισε να κλαίει!
ποια είναι αυτή?
"Μου-μου λείπειιςςς!"
άρχισε να κλαίει με λυγμούς, έκατσε κάτω στο πάτωμα και άρχισε να κοπανιεται! δεν αντέχω να τον βλέπω ετσι , δεν μίλησα απλα , άκουγα αυτά που έλεγε!
"φε-φεδρα , για-για γιατι με άφησες!"
Έκλαιγε πολύ, του έδωσα ένα χαρτομάντιλα να φυσήξει την μύτη του , ήταν χάλια, ευτυχώς δεν είναι κανείς εδώ ! δεν μπορούσε να μιλήσει, από το κλάμα!
YOU ARE READING
~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~
Romance" ρεε πρόσεχε που πας! Μου λέει και απλά δεν δίνω τόση σημασία γιατί χτύπησα το κεφαλι μου βρε ,βρε ,βρε τι έχουμε εδω ? Το φειμους παιδί, που τώρα ήρθε στο σχολείο μας ? "ναι άλλη όρεξη δεν είχα να ακούω εσένα πρωί πρωί " " λέμε και κανένα συγνώμη...