~ κεφάλαιο 27~

28 4 82
                                    


Λουκ POV :

Η ωρα είναι τέσσερις, όλοι έχουμε πιει , ήμαστε  ΝΤΙΡΛΑ , Ο φιλλιπος μιλάει με την νει και κρατιέμαι τόσο πολύ μην τον σπάσω στο ξύλο , Ξέρετε κάτι αυτό ήταν δεν αντεχω , θα του σπάσω τα μούτρα!

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ,να γελάνε μπροστά μου , δεν μπορώ να βλέπω να γελάει με άλλον, δεν το αντέχω, βασανίζομαι!

ΤΗΝ ΘΕΛΩ ,ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ,ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΓΓΊΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ !

Νει POV

Μιλαγα με τον φιλλιπο , μου έλεγε κάτι αστεία, Ειναι πολύ γλυκός, και με κάνει να γελάω, γελάσαμε μαζί, κοιταχτηκαμε , τα μάτια του είναι καθαρό γαλάζιο μπλε , αχχ δεν μπορώ, εγώ θέλω τον λουκ, είναι λες και του δίνω ελπίδες,πρέπει να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα! είμαι σε απόσταση αναπνοής, και ακούω να μου ψιθύριζει

" μου αρέσεις νει , πραγματικά μου αρέσεις! "

είπε, και ναι με φίλησε, τον φιλι του ήταν απαλό, όμως ένοιωσα μια φιγούρα γνωστή, να απομακρύνει το φιλι μου , τότε άνοιξα τα ματια μου και ο Λουκ είχε νευριάσει παρα πολύ , έπιασε την μπλούζα του φιλλιπου , και του έχωσε μπουνιά, ωχ Θεέ μου

"ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ !

τι ? τι λέει? ΕΙΜΑΙ 17 ΜΑΛΑΚΑ! ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ !

" Δεν κατάλαβα , σου είναι κάτι? είναι 17 όχι 7 χρόνων ότι γουστάρει θα κανει! και στο κάτω κάτω, τι σε νοιάζει! αδελφή σου είναι! τι έγινε λουκ ερωτεύτηκαμε? "

ε? τι λένε? ΑΧ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ !

"ΣΚΑΣΕ ! ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ ! ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΥΣΤΗ ΟΤΙ ΤΗΝ ΝΕΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ ΣΑΝ ΑΔΕΛΦΉ ΜΟΥ , ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΑΚΡΥΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ , ΚΑΙ ΧΑΣΟΥ , ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ , ΤΩΡΑ !"

ΤΙ

ΠΑΙΔΙΑ

ΤΟ ΠΟΤΟ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΤΙ ΛΕΕΕΙΙΙ

Δεν , τι ? ο λουκ δεν θα με δει ποτέ σαν αδελφη του?δηλαδή με...γουστάρει? ΜΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ! ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ, ΑΑΑΑΑΑΑ ΖΑΛΊΖΟΜΑΙ!

Τοτε ο φιλλιπος τον χτυπάει στην κοιλιά, ο λουκ τον αρπάζει και του χώνει μια μπουνιά, ο φιλλιπος τον σπρώχνει με αποτέλεσμα ο λουκ να κοπανισει στην πόρτα, τότε ο λουκ, τον πιάνει από τον λαιμο , έχει γίνει κατά κόκκινος, ΩΧ Θεέ μου ! θα τον ΠΝΙΞΕΙ !

"ΛΟΥΚ ΑΡΚΕΤΑ ΆΣΤΟΝ "

πήγα και τον τράβαγα!

"ΛΟΥΚ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ! "

~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum