Λουκ POV :"φιλλιπε κάνε στην άκρη θελω να πάρω τσιγάρα! "
τον μαλακα , κολλάει μαγκιές ρε γαμω , είχε χάρη που είναι η Νει εδώ αλλιώς τώρα θα βρισκόταν στο νοσοκομείο,με σπασμένο πλευρό !
" εγω ήρθα πρώτος, εσύ θα κάνεις στην άκρη για να πληρώσω! "
" αντε χεσου ρε μαλακα ,μεσημεριατικο! "
βλέπω την Νει να έχει νευριάσει
" πάψτε μωρέ! σαν πενταχρονα κάνετε!"
" εγω ή αυτος!"
θα τον γαμησω
"εσύ φυσικά! "
Του λέω ακούς εκεί
"πάψτε! Λουκ πλήρωσε,και φυγε , εγώ φιλλιπε θα παω μια βόλτα, αφήνω εσάς τα παντεχρονα να μαλώσετε, τα λέμε "
είπε και έφυγε γρήγορα, γαμω φιλλιπε!
" τι κατάλαβες τώρα? την έκανες και έφυγε "
τον μαλακα
" εγω ρε ; ή εσυ ; που ήθελα για λίγο να περάσω χρόνο μαζί της ! και έρχεσαι παντα εσύ ,και τα χαλάς όλα! νομίζεις ότι δεν το έχω καταλάβει?"
"ποιο πραγμα ?"
τι λέει ο μαλακας
" Ω έλα τώρα λουκ όλοι ξέρουμε ότι ζηλεύεις όταν είναι με άλλον, και κυρίως με εμενα , σε έχω δει πως την κοιτάς στα διαλείμματα δε ειμαι μαλακας ! φοβάσαι να μην στην πάρω! είσαι ερωτευμένος μαζι της! για αυτο μείνε μακρυά της! είστε αδέλφια! και καλό θα ειναι να το καταλάβεις !"
ώρες ώρες μου θυμίζει την ζωή αυτος ο μαλακας , θα έκαναν καλό ντούο μαζί
"αντε γαμησου Φιλλιπε ! "
ειπα πληρωσα και εφυγα , τον πουστη νομίζει ότι ζηλεύω, δεν εξαρτώμαι από καμμια ! αρχισα να προχωράω γρήγορα, ξαφνικα αρχίζε να πέφτουν σταγόνες στο μπουφάν μου , ωχ ψιχαλίζει! γαμωτο , και δεν έχω και ομπρέλα μαζί μου ! , δεν θα προλάβω να πάω σπίτι, γαμω ! η νει που ειναι ? πωω , αποφάσισα να πάω στις κούνιες οπου εχει κάτι σαν υπόστεγο,είδα μια κοπέλα, να κάθεται μόνη της ,γαμωτο με την βροχή δεν βλέπω ποια είναι, έτσι πηγα κοντά της μεχρι που , ηταν η Νει ,κάθεται μόνη της, χωρίς μπουφάν και τρέμει,τα μαλλιά της έχουν γίνει μούσκεμα και είναι με ένα κοντομάνικο! είχε γίνει σαν μπάλα,κρυώνει..
Νει POV :
εφυγα από το περίπτερο ,γαμω είναι 17 χρόνων και είναι τόσο ανώριμα! έλεος, δεν μπορώ να καταλάβω,καθόλου αλήθεια γιατι κάνουν έτσι, αντί να βρουν λύση ,πως γίνεται πάντα ο Λουκ να είναι παρον σε όλα! όπου πάω είναι!
● ρε κοπέλα μου σε γουστάρει! δεν το καταλαβαίνεις, το παιδί είναι τρελά ερωτευμένο μαζί σου !
αντε πάλι ,αρχίσαμε
● εγω τα λέω εσύ δεν με ακούς !
να ακούσω τι ? τις μαλακιες που λες ?
●καλαα καλααα ,πάνε κατσε κάπου τώρα γιατί ψιχαλίζει, γιατί αν προλάβεις να φτάσεις σπίτι σφυρα μου !
ωχ,οντως, ψιχαλίζει! πω δεν έχω που να πάω ,και κάνει και κρυο , λες να πάω στις κούνιες? αντεε καλά , έφτασα στις κούνιες,ειμαι κάτω από ένα υπόστεγο, και κρυώνω ,πω ρε γαμωτο , μια χαρά καιρό είχε! τι έγινε τώρα; ,αύριο θα έχω πυρετό ειμαι σίγουρη, λες να πω στον Λουκ να έρθεις το αμάξι ; , αντε να πάρω, άνοιξα το κινητό,, μπηκα στις επαφές, καλεσα τον λουκ ,τελεια ! δεν έχει σήμα,γαμω !
μετά από λίγο
έχουν περάσει 10 λεπτά, και κρυώνω, γαμωτο , πω νυστάζω, έκατσα στο παγκάκι που είχε το υπόστεγο, και ακουμπησα το κεφάλι μου , ξαφνικα ένοιωσα μια φιγούρα να βρίσκεται πίσω μου, ένοιωσα κάποιος να με σκεπαζει με μια ζακέτα,γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω, κάποιον που σοκαρίστηκα!
" λουκ;"
δεν μου απάντησε, παραμονο , μου φορεσε την ζακέτα του , και έκατσε δίπλα μου , είχε βάλει βάλει κεφάλι του στον λαιμό μου , τι γλυκούλης που ειναι , μάλλον τον πήρε ο ύπνος, είχε και τα μαλλιά του μέσα σρο πρόσωπο του ! τα έκανα στην άκρη , και ειδα το πρόσωπο του , ήταν τόσο πανέμορφο, τα χίλια του , τα φρύδια του , το σκουλαρίκι που είχε στο αφτί και το φρύδι τον έκανε τόσο όμορφο ! νομίζω ότι αυτό το συναίσθημα που είχα καιρό να αισθάνθω ξανά έρχεται!
● αντεε μπραβο ! τώρα μένει να εξομογηθεις στον εαυτό σου οτι εισια ερωτευμένη μαζί του!
νομίζω
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
πως
.
.
.
.
.
.
.είμαι
.
.
.
.ερωτευμένη.
.
.
.
.
.
.
.
.
μαζί
.
.
.
.
τουτο πα ! ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΈΝΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ !
●χαίρομαι, κοιταξε να τα φτιάξετε !
οχιιι ,ήμαστε αδέλφια, δεν μπορώ
● σουιτ χοουμ αλαμπαμα ,καλή ιδέα!
●αντε αντε σηκώθητε ,να πάτε σπίτι σας ,να κοιμήθητε !
δεν θέλω να τον ξυπνήσω κοιμάται τόσο γλυκά, αστο να ηρεμήσει!λουκ σε αγαπω , όχι σαν φίλη αλλά κάτι παραπάνω!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
γειααα ,τι κάνατε? εγώ είμαι πολύ πολύ καλά, τι γίνεται εδώ? αγάπη βλεπω ? η νει εξομολόγηθηλε ότι είναι ερωτευμένη με τον λουκ ? ομως ο λουκ ειναι ?
θα το μάθουμε στα άλλα κεφάλαια φιλιαα<4
YOU ARE READING
~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~
Romance" ρεε πρόσεχε που πας! Μου λέει και απλά δεν δίνω τόση σημασία γιατί χτύπησα το κεφαλι μου βρε ,βρε ,βρε τι έχουμε εδω ? Το φειμους παιδί, που τώρα ήρθε στο σχολείο μας ? "ναι άλλη όρεξη δεν είχα να ακούω εσένα πρωί πρωί " " λέμε και κανένα συγνώμη...