ΛΟΥΚ POV :
Επιτέλους τέλος το σχολείο για σήμερα, όταν χτύπησε το κουδούνι, πηρα αμέσως την τσάντα μου και κατέβηκα κάτω τις σκάλες, Πόσο ήθελα να γυρίσω πίσω στο σπίτι μου, να καθίσω στο δωματιο μου , να κάνω το τσιγάρο μου , να πιάσω τα ακουστικά μου και να ακούσω το thunderstruck, ναι ναι ειμαι χεβιμεταλας , μου αρέσει το heavy metal ,όσο περίεργο και να σας φαίνεται με ηρεμεί, εκεί που είχα αφαιρεθεί στην σκεψη με βγάζει από την σκέψη μου μια θα έλεγα γνωστή φωνή ..
"Λουκ.! εσύ είσαι? "
Βρε βρε βρε ο αλεξ
" αλεξ ? οοο πως και από εδώ? πόσα χρόνια έχω να σε δω ρε αλεξ παλιό φίλε "
"πόσα χρόνια ρε μπαγάσα όντως, τι κάνεις ρε μεγαλε πως είσαι? "
"μια χαρά ολα καλά "
"ο μπαμπάς σου ολα καλά? έμαθα ότι πριν ένα μήνα έχασες την μητέρα σου λόγο του καρκίνου την κυρία Λαμπρινή τι είχε περάσει και αυτη η κακόμοιρα. "
Άρε μάνα
" ολα καλά αλεξ ! ναι η αλήθεια είναι ότι μου λειπει η μαμά μου την αγαπουσα πολύ"
" τουλάχιστον είναι είναι πάνω και σε βλέπει, σε προστατεύει "
"ναι , αλεξ να κανονίσουμε καμμια φορά τώρα που μετακόμισα στην Ελλάδα έτσι!"
"Ναι αμέ, ελα σήμερα ,θα βγω με μια παρέα κατά τις 10 και μισή στο γνωστό μπαράκι όπως παλιά..."
" αμεε"
χαιρέτησα τον αλεξ και ξεκινησα πάλι για το σπίτι,Όταν έφτασα, έβγαλα τα παπούτσια μου ,κλείδωσα την πόρτα, και ανέβηκα τις σκάλες, πόσες αναμνήσεις πια αυτό το σπίτι, μπήκαν στο δωμάτιο μου και έπεσα σαν αναίσθητος στο κρεβάτι, έβαλα μουσική, άναψα το τσιγάρο μου , δεν ξερω γιατί αλλά το τσιγάρο με ηρεμεί, έβαλα στο στόμα μου το τσιγάρο,ρούφηξα , και ο καπνός αργά , αργά εισχώρησε στο στόμα μου,πόσο με ηρεμεί αυτη η αίσθηση του τσιγάρου, το τσιγάρο το αρχισα όταν πληγωθηκα από μια κοπέλα, Πλέον εχω ωριμάσει ομως, δεν με νιαζουν αυτά τώρα, με νοιάζει να περνάω καλά, και να μην χαλάω την ζαχαρένια μου για καμμια
νει POV:
Καθώς ήμουν αγκαλιά με την μητέρα μου , αισθανόμουν ασφαλεια , μπορώ να πω ότι δεν μ λειπει καθόλου ο μπαμπάς μου, μας παράτησε, μας άφησε, είναι δύσκολο που η μαμά θα πρέπει να κάνει τον ρόλο του πατέρα και της μαμάς , πρέπει να την βοηθήσω και εγω ....
" νει μου όλα καλά μπορείς να πηγαίνεις στο δωμάτιο σου."
"εντάξει μαμά,, πάω να διαβάσω ότι θες πες το μου, τα λέμε "
YOU ARE READING
~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~
Romance" ρεε πρόσεχε που πας! Μου λέει και απλά δεν δίνω τόση σημασία γιατί χτύπησα το κεφαλι μου βρε ,βρε ,βρε τι έχουμε εδω ? Το φειμους παιδί, που τώρα ήρθε στο σχολείο μας ? "ναι άλλη όρεξη δεν είχα να ακούω εσένα πρωί πρωί " " λέμε και κανένα συγνώμη...