Νει POV
Έφυγε... με άφησε, είμαι πάλι μόνη μου , δεν , δεν το πιστεύω ότι ολα αυτά ήταν ενα στοίχημα, ήμουν ένα στοίχημα για εκείνον, όλα ήταν ένα ψέμα, ενα ψέμα που θα έβγαινε στην επιφάνεια! Ψεύτικοι έρωτες, ψεύτικα " σε αγαπω " ολα ψεύτικα
Άρχισα να περπατάω με γρήγορους ρυθμούς για το σπίτι, τα πόδια μου είχαν κρυώσει, δεν αισθανομουν τα χέρια μου από το κρύο, τα δάκρυα που κυλουσαν από τα κατά κόκκινα, κουρασμένα ματια μου ήταν παγωμενα , η μύτη μου ήταν κατακόκκινη , τα μάγουλα μου κόκκινα από το κρύο, Τότε άρχισε να πέφτει πολύ χιόνι, ο δρόμος για το σπιτι ήταν κοντά αλλά το το χιονι ήταν πολύ! δεν ήξερα τι να κάνω, δεν ήξερα ποιον να πάρω; τον λουκ δεν θα του ξανά μιλήσω ποτέ ! Για τον φιλλιπο δεν ξέρω, έπρεπε να μου το είχε πει , ΤΙ χαζή που είμαι? με κυρίευσε ο ερωτας ! λεω και εγώ ο Λουκ να αλλάξει συμπεριφορά;δεν έπρεπε να τον είχα γνωρίσει ποτέ! οι γονείς μας δεν θα συναντιοτουσαν! δεν θα τον είχα θετο αδελφό! θα ήμουν μια χαρά! το μόνο που θέλω είναι να τα ξεχάσω ολα και να προχωρήσω την ζωή μου , μα δεν γίνεται, το μυαλό μου κάνει εικόνα τα λόγια του " σε αγαπω νει " Αυτό το Σαγαπω με πληγώνει, Μακάρι έστω και να έφευγα για να ξεφύγω από όλα, μα τίποτα! Τελικά οι άνθρωποι δεν αλλάζουν , όσο και αν προσπαθούν!
Author POV
Ένας άνδρας ,κάθεται σε ένα μεγάλο γραφείο, στο χέρι του κρατάει ένα αναμενο πούρο, φοράει ένα μαύρο πουκάμισο με μαύρο παντελόνι, η έκφραση του προσώπου του ήταν ύπουλη, κακια , αντιπαθητική! Καθώς ρουφάει τον καπνο στο στόμα του , η πόρτα ανοίγει, ένας άνδρας μικροκαμομμενος στέκεται στην πόρτα, ανήσυχος! δεν μπορούσε να πάρει ανάσα
" Α - Αφεντικό εχω νέα!"είπε ο άλλος ανδρας
" Σε ακούω!"
"μόλις η μικρή χωρισε με τον λουκ , τους παρακολουθώ όπως μου είπατε! επίσης Η μητέρα της ειναι με τον μπαμπά του λουκ που σημαίνει ότι τότε ειναι αδέλφια! νομίζω πρέπει κάπως να δράσουμε, Επίσης ο γιος του Γιώργου έμαθε την αλήθεια για την μητέρα της ότι δολοφονήθηκε! και ψάχνουν περισσότερα στοιχεία! Πρέπει κατι να κάνουμε! "
είπε ο μικρός καθώς ο άντρας με το πουκάμισο, έβγαζε καπνούς από το κεφαλι του!
" ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΜΑΘΕ! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ , ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΝΕ ! ΔΝΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ! ΘΕΛΩ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΚΟΥΣ? ΤΩΡΑ ΧΑΣΟΥ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ , όσο για το πότε θα δράσουμε, ασε να περάσει λίγος καιρός , και τότε θα ξανά συναντηθούμε Μικρή μου Νει! "
DU LIEST GERADE
~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~
Romantik" ρεε πρόσεχε που πας! Μου λέει και απλά δεν δίνω τόση σημασία γιατί χτύπησα το κεφαλι μου βρε ,βρε ,βρε τι έχουμε εδω ? Το φειμους παιδί, που τώρα ήρθε στο σχολείο μας ? "ναι άλλη όρεξη δεν είχα να ακούω εσένα πρωί πρωί " " λέμε και κανένα συγνώμη...