NΕΙ POV" Για πολλοστή φορά κυρία σας λέω ότι δεν φταίω εγώ , εκείνη το άρχισε"
Λεω με νεύρα, ήμαστε εδώ και 2 ώρες και προσπαθούμε να βρούμε νια άκρη για το συμβάν που έγινε πριν
" Θείε λέει ψέματα! "
Πόσο την μισώ αυτή την κοπέλα , αχχχχ
" Ανεπίτρεπτο!, Πως μπορούμε δύο μαθήτριες μου να μαλλιοτραβουνται στο σχολικό χώρο! Και όχι μόνο αυτό Φέρατε τον πανικό σε όλο το σχολείο, και τώρα, Τωρα δε ξερω τι θα γίνει με εσάς τις δύο! Θα βγάλουν το σχολείο μου ΚΩΛΟΧΑΝΙΟ! "
Ωχ αμάν
Νευριασε
" μα κύριε "
Ωχ
"Δεν έχει μα Αγαπητή μου , δεν έχει μα , ΣΕ είχα προειδοποίησει άπειρες φορές για τον τρόπο συμπεριφοράς σου , σου είχα δώσει ευκαιρίες να διορθώθεις, ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ !"
ΠΩΩΩ
δεν φταίω μόνο εγωωω
" Κύριε γιατί τα λέτε μόνο σε εμένα; Η ΖΩΗ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ !"
Οριομουν ,και φωνάζα, γιατί αυτή την ζωή θα την σκοτωσω γαμω το υπόσχομαι !
" Δεν σου έδωσα τον λόγο να μιλήσεις νεαρή ανεπιδεπτη!
Αυτό ήταν
ΝΑΙ να σημειωθεί ότι ο κύριος διευθυντής, ο αγαπημένος μας , είναι ανηψια του , και την έχει στα οπα οπα γαμωτο !
" συγνώμη αλλά εγώ δεν σας μίλησα έτσι! "
ΚΑΙ ΝΑΙ
ΓΑΜΩ
ΕΓΩ ΘΑ ΦΑΩ ΑΠΟΒΟΛΗ ΣΕ ΛΙΓΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΙΓΚΙΠΕΣΑΣ !
" Θείε..εννοω κύριε ..αν ξέρατε πως με χτυπούσε, πονούσα, της έλεγα ότι ποναω και εκείνη συνέχισε, ευτυχώς που ήταν ο Λουκ μου το αγόρι μου ...και με υποστήριζε αλλιώς θα ειμαι μονη.... αβοήθητη, σαν ενα κουταβι που του είχαν επιτεθεί λύκοι, Και ακόμα ποναω , νομίζω.....νομίζω θα λιποθυμησω απο την πίεση "
ΠΟΙΟΣ ΛΟΥΚ ΣΟΥ ΜΩΡΗ ΘΕΑΤΡΙΝΑ
ΚΑΙ ΑΓΟΡΙ ΣΟΥ ΚΙ ΟΛΑΣ ,ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΣ ;
ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΨΥΧΙΑΤΡΙΟ ΘΑ ΣΕ ΠΑΜΕ ΕΣΕΝΑ
ΘΕΑΤΡΟ
ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ
ΝΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΚΛΑΦΤΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΟΥ
ΑΑΑΑΑΑΑ ΤΗΝ ΜΙΣΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ !
YOU ARE READING
~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~
Romance" ρεε πρόσεχε που πας! Μου λέει και απλά δεν δίνω τόση σημασία γιατί χτύπησα το κεφαλι μου βρε ,βρε ,βρε τι έχουμε εδω ? Το φειμους παιδί, που τώρα ήρθε στο σχολείο μας ? "ναι άλλη όρεξη δεν είχα να ακούω εσένα πρωί πρωί " " λέμε και κανένα συγνώμη...