~ κεφάλαιο 35~

23 3 42
                                    

Nει POV

"Νει! "

" Νει! "

"ξυπνα κόρη μου !"

Ακουγονταν φωνές, έλεγαν το ονομα μου, Προσπαθώ να ανοίξω τα ματια μου , Έβλεπα θωλα ! κάποια στιγμή Άρχισα να βλέπω κανονικά μέχρι που ειδα την μαμά μου Και τον κυριο Γιώργο αλλά και τους γιατρούς να είναι από πάνω μου , Ναι με τρομάζουν λίγο

" αχ Νει ξύπνησες, νομιζα ότι δεν θα άνοιγες τα ματια σου ποτε !"

Α καλά

"Μαμα τι λες ? απλά λιποθύμησα! μην ακούω βλακειες !"

"Εντάξει Νει μου ,θέλεις να σου φέρω λίγο νερό? "

με ρωτάει η μαμά μου

" ναι θα ήθελα λίγο νερό! "

πήγα να κάτσω σε μια καρέκλα μέχρι που άκουσα την φωνή ενός γιατρού να λέει

"Ξύπνησε ο Λουκ! "

τι

ξύπνησε! ω Θεέ μου σε ευχαριστώ, δεν θα αντεχα αν παθαίνε κάτι κακο ! Σε ευχαριστώ!

Πήγα γρήγορα μέσα στο δωμάτιο, και με σταμάτησε η νοσοκόμα, αυτή η νοσοκόμα μου σπάει τα νευρικα μου κύτταρα!

"μικρή μου φοβάμαι πως θα πρέπει να μπει μέσα μόνο ένας! "

Βρε που να σε πάρει ο διαολ- εννοωωω Που να σε χεσω γαμω σήμερα!

" Αφήστε την να μπει , αυτή θέλω να δω !"

είπε ο λουκ, μου ελειψε...

● να σου θυμίσω ότι ησουν ένα στοίχημα?

φωνούλα δεν βγάζεις τον σκασμό!

● καλααα καλαα μην μου λες πάλι όμως-

ειπα σκασε !

"αχχ τι κρίμα κυρία μου αλλά φοβάμαι ότι θα πρέπει να μπω μεσαα , τσαοο"

ειπα και μπήκα στο δωματιο , εκείνη με κοιταξε με ένα νευριασμενο ύφος,μωρη πατσαβουροπουτανιτσα αν με ξανά κοιτάξεις έτσι θα σου βάλω κάστανο στον ΚΩΛΟ ΣΟΥ!

ναι την αγνόησα,και κατευθύνθηκα προς το κρεβάτι του λουκ , φορούσε όρους, είχε γύψο στο χερι του λόγο του σπασίματος! Επρεπε να είχε πάθει κι αλλα με αυτά που μου έκανε ο μαλακας !

"γεια σου λουκ "

του είπα τέλειος αποτομα για να το παίξω δύσκολη, αλλά πίστεψε με δεν ειμαι !

"Γεια σου νει , κατσε "

μου είπε και έκατσα σε μια ακρουλα κοντά του , Πάλι νοιώθω αυτο το συναίσθημα όταν ειμαι κοντά του γαμω ! Πάω στοίχημα ειμαι κατακόκκινη!

~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant