Δευτέρα...
Σήμερα φεύγω...Η αλήθεια είναι πως πραγματικά δεν θελω να φύγω ,πριν να τα αφήσω όλα πίσω, και να προχωρήσω,Και αυτό είναι που με πονάει...Με ποναει η αλήθεια , μακαρυ να μην είχαν καταλήξει έτσι...δεν θα ήθελα να είναι αδελφό μου ..δεν μπορώ, τον έχω ερωτευτεί, και αυτός αλλά..δεν θα το ξανά δω , πότε ξανά, και αυτό με την συμμορία που είναι με αγχώνει, την άλλη φορά είχε γυρίσει με πληγές και ήταν χτυπημένος, από την άλλη η μαμά και ο Γιώργος έχουν βαλει μπρος τον γάμο και λένε ότι δεν θέλουν να τον καθυστερησουν , Σήμερα θα φύγω ..
" Νει σε λίγο είναι η πτήση σου θα αργήσεις! "
Ναι αυτη ηταν η μαμά
Αρχίζω να μαζεύω την βαλίτσα μου , κοιτάω το σπίτι, τις φωτογραφίες, γενικά το σπίτι..
Κατεβαίνω τα σκαλιά με αργα βήματα και κοιτάω τα καδρα που είναι δεξιά και αριστερά στους τοίχους, είναι οντως πλούσιοι
" αντε βρε κορίτσι μου! "
" έρχομαι! "
Τους λέω, κοιτάω για μια τελευταία φορά το σπίτι, και αργά κλείνω την πόρτα, ο λουκ ο Γιώργος και η μαμα είναι μέσα στο αμάξι και με περιμένουν
Ανοίγω το χερούλι της πόρτας και μπαίνω μέσα,όλοι με κοιτάνε, θα μου λειψουν λίγο , Η ζωή μου είναι τελείως διαφορετική από ότι πριν 1 χρόνο...Θυμάμαι τον μπαμπά,που ήταν εκεί για μένα, αλλά ήταν ψεύτικος, και την τελευταία μέρα που τον είδα, θολωσα , ο ίδιος ο πατέρας μου να με χτυπάει, δίχως έλεος..
Αν δεν ήταν ο λουκ τότε θα είχα πεθάνει...
Λουκ POV
Είναι τόσο όμορφη! Τα πάντα όλα πάνω της είναι τόσο τέλεια! Τα ματια της , το πανέμορφο πρόσωπο της , το σώμα της γενικά αυτή είναι τόσο, δεν μπορώ ούτε εγώ να το πω , δεν μπορώ να την περιγράψω, είναι τόσο πολλά που νοιώθω για εκείνη, Και Σημετα φεύγει...Θα μου λείψει πολύ...Δεν θα είναι όπως θα είναι, θα πρέπει να την ξεχάσω, να προχωρήσω, να τα ξεχάσω όλα, γενικά να την ξεχάσω, αλλά πονάει γαμωτο , πονάει πολύ!
Πόσο θα ήθελα να την φιλουσα τώρα, μακαρυ να μην είχα σκόνταψει πάνω της , βασικά δεν ξέρουμε ακόμα ποιος φταίει..Το σίγουρο είναι πως φταίει εκείνη, όλα όμως άλλαξαν όταν χτύπησα πάνω της , ειχα βάλει στοίχημα με την ζωή ,να με ερωτευτεί και να την πηδηξω , και τελικά...κατέληξε όντως να με ερωτευτεί, την γαμησα ,και μετά την πλήγωσα,ίσως όντως να μην είμαι αυτός που θα την κάνει χαρούμενη,ίσως να βρει κάποιον άλλον
YOU ARE READING
~𝑚𝑒 𝐵𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑌𝑜𝑢~
Romance" ρεε πρόσεχε που πας! Μου λέει και απλά δεν δίνω τόση σημασία γιατί χτύπησα το κεφαλι μου βρε ,βρε ,βρε τι έχουμε εδω ? Το φειμους παιδί, που τώρα ήρθε στο σχολείο μας ? "ναι άλλη όρεξη δεν είχα να ακούω εσένα πρωί πρωί " " λέμε και κανένα συγνώμη...