Wstęp

1.4K 85 22
                                    


henlo

Wróciłam jeszcze raz was podręczyć, hihi.

Mam wyjątkowo mało do powiedzenia; o opowiadaniu prawie tyle co nic, bo wszystkiego dowiecie się sami. Myślę że nawet po okładce można się domyślić, w jakim stylu będzie ta praca - chciałam po Rdzeniu napisać coś lekkiego, nawet głupiego. Jak zwykle proszę was o podejście do tego z dystansem, jak zwykle wiecie, że jestem trochę zdenerwowana i podekscytowana.

Ff jest krótkie, nie więcej niż 20 rozdziałów. Może ten jeden raz nie będę mogła powiedzieć, że za bardzo zwlekałam z wątkami XD

Opis i okładka robione trochę na kolanie, ale już napomknęłam tu i ówdzie, że coraz gorzej u mnie z czasem i obawiam się, że z zapałem też. Nie potrafię tego wyjaśnić sobie, a co dopiero wam; mogłabym tylko postawić tu coś w stylu .......???????

Nie zmienia to faktu, że długo chciałam napisać coś wokół tematyki świąt i cieszę się, że w końcu to zrobiłam. Zostało mi niedużo do skończenia, a chociaż idzie to teraz jak krew z nosa, to myślę, że wyrobię się, żebyście nie mieli przerw w rozdziałach - widujemy się jak zwykle co 3 dni.

Opowiadanie jest inspirowane postem z Instagrama - zgodę na wykorzystanie pomysłu dostałam. Myślę, że po zakończeniu publikacji wstawię wam link do tego, żebyście zobaczyli z czego historia ewoluowała. Jest też jeden wątek, który w pewnym sensie nie należy do mnie, co do tego też zostałam upoważniona. 

No i tyle. Z góry dziękuję każdemu, kto czyta te moje prace, szczególnie stałym czytelnikom - to jak bardzo angażuje mnie pisanie nie zmienia tego, jak bardzo doceniam, że tu jesteście <3 Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Enjoy!

Hibiskus i tarta dyniowaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz