Ztráta

55 6 0
                                    

A má druha knížka je na světe ale určitě bych ji nezvládla bez mých kamarádek @jbozkova, @Vevcavep a bez celé Kakofonie

z mého pohledu

,,Tak co, jakou pojedeme teď" začala jsem, když jsme seděli na lanovce celkem dlouho v trapném tichu. ,,No já bych jel zas tu červenou ta byla super, a hlavně je tam skokánek, který jde skočit i se snowboardem" řek Leo, protože má snowboard ostatně stejně jako já a Tara(moje sestra). ,,Pro mě za mě, klidně, jestli chcete" přidal se Tyler, který poslouchat tak na půl ucha. ,,Takže dohodnuto, pojede se červená" řekla nakonec Tara, která je tu nejstarší a tu má největší slovo. Dořekla to a vyjeli z lanovky. Rozjeli jsme se a ani ne po 150metrech všichni popadali jak švestky, a hlavně jsme se u toho hrozně smáli a já se smála i když jsme zastavili dole. ,,Takže ještě jednu jízdu nebo už půjdeme na oběd" řekl Theo, když dojely všichni. ,,Já bych ještě jel" řek Leo a to samé v zápětí i Elis. ,, Ne prosím já už mám hlad." ,,Amber ty máš hlad pořad" mi řekla se smíchem Riley. ,, Tak jestli chcete tam můžeme jet ještě jednu, ale budu si stěžovat!" ,,No tak jedem" řekla Elis a všichni se vydali směr Lanovka. Potom když Riley málem nenasedla jsme vyjeli nahoru ,,Takže teď pojedeme na oběd, že?" ,,MÁM HLAD." ,,To víme, ale ano Leo půjdeme." řekla Tara a z tím jsme se rozjeli.

(po obědě) Vyšli jsme před restauraci (byl to takový bufet, a hlavně to byla horní zastávka té největší lanovky) ,,Tak kam teď? ..........Jestli nemá nikdo nějaký návrh tak bych jel úplně na horu a pak sjel na modrou a červenou." Začal Theo a jelikož nikdo nic neříkal bylo jasné se bude dít. Nahoře. ,,Jedem!" někdo vykřikl, ale já už byla pryč. ,,Weeeeeeeee" byla to ta nejlepší jízda. Dokud jsem nenabourala do boule, kterou jsme neviděla tudíž jsme se rozsekala a sjela par metrů po zádech. ,,Seš v pohodě" ,,jojo jsem" a při tom jsme se snažila postavit a vtom my podal někdo ruku. ,,Počkat Theo ty jsi jel celou dobu za mnou já myslela, že byl Leo za mnou." ,, Ne ne on už je dole." ,,Už jsme se chtěla divit, že jsme byla rychlejší než on." ,,Co se stalo" přidala se do našeho rozhovoru Elis a pak i zbytek. ,,Já jsi nevšimla boule a spadla jsem." ,,A dobrý?" ,,jo už jo jen mám všude sníh"

(3 až 4 hodiny po tom)

/berme že jedly oběd ve dvanáct/

,,Je mi zima, nepodejeme už domů?" promnula jsem si soje zmrzlé prsty. ,,Já bych taky šla" přidala se Riley. ,,Dobře chtějí už všichni domů?" ,, Taro já bych tu ještě zůstal" ozval se Leo s doprovodem Elis a Tyler s Theem jen přikyvovali. ,,Takže Já, Amber a Riley půjdeme domu a zbytek bude jezdit." ,,Dobře, kdo bude poslední dole je stará bačkora." ,,Tak ahoj doma" zavolala jsem a šli jsme na lanovku, kterou jsme dolu pak šli na skibus a dojely domů.

,,Jdu první do sprch" vyhrkla jsem hned jak se otevřely dveře od bytu. Vlítla jsem do pokoje vzala si čisté věci a vklouzla do koupelny. Když jsem vyšla na stole byly dva hrníčky s čajem a jeden s kafem. Na židli seděla Tara a něco si četla na mobilu, aniž by zvedla oči řekla ,,Riley, Amber už je hotová, jsi na řadě" ,,běžím" a zaklaply se dveře. Když jsme byly všichni umyté, začaly jsme hrát karty.

(za hodinu a půl)

Zazněl zvonek ,,Jdu" znělo s otevíráním dveří. ,,Tak co jaký to bylo bez nás?" ,, skvělý měla jsi tam být s námi Taro" podle hlasu Theo. A v tom jsem přišla do pokoje já. ,,Tak počkat kde máte Elis?" ,,Ona tu není s vámi?" ,,Jak vidíš, tak není, jak dlouho o ní nevíte?" ,,Od té doby, co jsme se rozdělili.

Z pohledu Elis

H-haló? 

OsmaKde žijí příběhy. Začni objevovat