Z pohledu Amber
Už trénuju asi 5 měsíců. Jsem silnější jak fyzicky, tak psychicky, ale ne magicky. Nepodařilo se mi vyvolat a zhmotnit zbraň, takže jsem stále na prvním levelu. Moje skupina je asi na čtvrtém levelu a už zkouší složitá kouzla k boji proti ostatním skupinám. Mě se snaží zapojit i když jsem většinou pozadu ale mě to nevadí aspoň můžeme dohromady tvořit opravdovou skupinu.
Z pohledu Thea
Momentálně stojíme na zahradě a pořádají se souboje mezi skupinami. ,,Tak teď Greys proti Reds" zavelela Evelin a já s ostatníma jsme se šli připravit ,,Amber, připoj se k nim taky" dodala ještě. Podle mě jsou Reds hrozně arogantní a namyšlený, není divu, když je to jedna z prvních skupin, co tu kdy vznikla (bylo jich naštěstí jen 7), ale chovali se naprosto nechutně. Měli jsme nařízeno bojovat tak abychom se nezabili i když to někdy bylo těžký. I když jsme už trénovali se zbraněmi dnešní trénink byl o magii, takže bez zbraní. Bylo to teda 8 na 7 takže jsme byli ve výhodě a proti nám teda stáli 4 kluci - led, energie, kouř a metal a 3 holky - uzdravovací, krystaly a zvuk. Podivná skvadra ale byly silný. ,,tak do toho a podle pravidel" začali jsme. První se samozřejmě vrhli na náš slabí článek - Amber (teď nechci urážet, ale byla to pravda, přece jen neměla svoji zbraň). Před Amber byla větrná bariéra a na nás ostatní padla mlha. Kývnul jsem na Lea a pod nohy protivníků jsem vytvořil trochu vody a Leo do ní poslal blesk (vím je to smrtelný. z prvé vydržíme toho víc a za druhý to je pod kontrolou a v malém množství). Takže jsme je tak trošku paralyzovali a do toho Elis vytvořila záblesk, takže silný protiútok, ale naneštěstí jsme netrefili všechny. Minuly jsme krystalovou a ta se pustila do mě. ,,Výborná spolupráce." pochválila nás Evelin. Teď to teda jsem byl já proti krystalové. Ostatní se už probrali, takže Tyler uzavřel asi 3 v ohnivém kruhu, zvuková útočila na Riley, Leo se pustil do Metalu a Cora matla ostatním hlavu. ,,Luku můžeš si pohrát s energií ostatních, to přece víš. Elis neboj se toho, máš i další schopnost." Krystalová mi ruce a nohy uvěznila a chtěla dál útočit, ale přede mnou se objevila kamenná stěna a krystaly na nohou a rukou rozpraskala větev. V tom se ozval výkřik a stěna zmizela, všichni se zastavili krom metalového, ten pálil na Amber elektřinu, kterou nabyl od Lea. ,,Přestaň." Řeka Tara a snažila se vytvořit stínovou stěnu, ale ostatní z Reds ji zablokovali. ,,Nech toho, nemá zbraň." (Riley) Každý se snažil nějak zablokovat útoky na Amber, ale krystalová všem najednou zablokovala ruce a do toho pustil jeden kluk kouř, takže se nedalo dýchat. "Georgy, přestaň. Reds všichni přestaňte" řekla Evelin a rozdělila nás vzduchovou bariérou ,,Georgy, co to bylo? Nemáte se zranit ale zlepšovat se. Půjdeš potom se mnou. Amber jsi v pořádku?" Všichni se na ni podívali, měla rudé a potrhané ruce a z ramena ji tekla krev. Elis a Riley se k ní vrhli. ,,Jo, jen to bolí..." ,,Proč jste proti nám postavila tuhle. Nemá ani zbraň a je slabá" (George) ,,Neříkej to" (Amber) ,,Proč tu vůbec je, nepatří sem!" ,,To není pravda." ,,To by stačilo. Ty jsi jeden z prvních, kdo tu byl. Měl bys jít příkladem a ne vylévat si zlost na nováčcích. Všichni do pokojů a ty pojď se mnou."
Z pohledu Amber
Vypařila jsem se co nejrychleji. Myslím, že pak ještě něco Evelin naštvaně říkala, ale už jsem neslyšela co. Šla jsem do pokoje se umýt. Byla jsem cela potrhaná a špinavá, protože první jeho úder mě shodil na zem. Pálilo ve všechno jako čert. Když už jsem byla v pokoji dala jsem si rovnou sprchu a převlékla no čistého oblečení = tepláky a mikina. Proměnila jsem se v malou sovu (malí zvířata už umím) a vyletěla jsem z okna rovnou do lesa. Byla jsem naštvaná na sebe že jsem se nebránila a na toho kluka. Když mě létání a naštvání přestalo bavit (já většinou nejsem dlouho naštvaná nebo uražená), řekla jsem si, že půjdu do tělocvičny. Už proměněná jsem šla chodbou k tělocvičně. Tohle mi něco připomíná, je to jak z hororu. Co je vlastně Horor a viděla jsem nějaký?
Flashback
Doběhla jsem na místo, kde bylo docela temno a přede mnou se vynořily postavy a mě došlo kde jsem. Byla jsem v místě, kde byl můj strach a noční můry z dětství i z přítomnosti. Objevovaly se postavy z hororů a z her kterých jsem se bála.
Najednou se přede mnou objevil ten kluk, George nebo jak se jmenoval. ,,Tak tady jsi, kvůli tobě jsem si málem balil kufry. Ale ty bys odtud měla vypadnout nikdo se nechce starat o nikoho." Chtěla jsem utéct, ale chytil mě za ruce, které mi znehybněl u stropu a dal mi facku. ,,Ty už nikam nepůjdeš." ,,Nech ji!" Zařval někdo, já využila toho, že se nikdo nedívá proměnila jsem se v motýla a letěla směrem k tělocvičně. Když za mnou zaklaply dveře přeměnila jsem se zpět a vběhla do nářaďovny kde jsem se schovala.
ČTEŠ
Osma
FantasyVíte jaké je to vládnou živlům? Ne? A co teprve všem a ještě nějaké k tomu. Bohužel ale moc přináší i břímě a to někdy až moc těžké. Mé jméno? Ano zná ho skoro každý. Teda alespoň tam kde jsem teď. Moje parta a já totiž lítáme z problémů do problémů...