Novinky

10 1 0
                                    

Z pohledu Amber

,,Evelin, můžeme pomoct." Naléhala Tara, když jsme Evelin zastihli před jídelnou. ,,Ne teď ne, není potřeba ale vaší nabídky si vážím. Ale stejně počítejte s tím abyste byly ve 3 v tělocvičně. Je to docela důležité." A s tím i odešla. Od té chvíle všechno ubíhalo rychle a pomalu zároveň. Než jsme se nadáli měli jsme oběd za sebou a čekali na třetí hodinu. A najednou jsme stáli před vchodem do tělocvičny. Když jsme vstoupili Evelin na nás už čekala. Za tu dobu, co tu jsme jsem jí neviděla tak vážnou a zamyšlenou. Pozornost ihned otočila k nám, jakmile nás spatřila. ,,Děkuji, že jste přišli včas." Odmlčela se. ,,Víte chtěla bych vám říct důležitý detail. Každý, kdo může nebo má v držení svou magickou zbraň muže dosáhnout úplného souznění se zbraní. Nejen že vás to posune na nejvyšší level magické schopnosti, ale obdaruje vaši zbraň něčím jedinečným stejně tak jako je vaše zbraň. O tomto souznění jsem slyšela jen jednou, a to, když se to povedlo Sebastianovi. Proto si myslím že vy byste toho mohli dosáhnout." ,,Tak to je něco" Poslala jsem myšlenku ostatním. Momentálně jsme se v komunikaci pomocí myšlenek docela zlepšili. ,,Jak?" Zeptala se Tara. ,,Jako kdybyste vytvářeli znovu svou zbraň a pokud jste dost silný a dost dobry, magie a zbraň se na 100 % spojí." Odpověděla. ,,Co mám dělat já?" Zeptala jsem se opatrně. ,,Amber." Povzdechla si. ,,Přála bych si, aby se to, co stalo nikdy nestalo. Ty musíš být statečná. Víš první musíš vyhrát svůj vlastní boj. Stín je nevypočitatelný a nevíme co všechno napáchal uvnitř tebe. Musíš spojit to co chceš s tím kým seš. Nebude to jednoduché a možná ani možné. Ale ty to zvládneš. Vzpomeň si na sebe, jaká seš a jaká si byla, co děláš a pro koho to děláš, tam je odpověď, kterou hledáš." Zakončila a povzbudivě se na mě usmála. Ta slova bodají jako jehly, ale všechno byla pravda. Riley se na mě podívala a usmála se ,,Jdu to zkusit." Vyšla z naší řady, a přitom nechala, aby se ji v ruce objevil její luk. Stoupla si bokem od nás, kdyby náhodou něco. Zavřela oči a na tváří se jí usadil soustředění výraz. Když se za malou chvilku usmála bylo jasno. Otevřela oči a na obou koncích se objevily čepele. ,,Tak to je hustý" Vypadlo z Riley, která si s úsměvem prohlížela svůj nově vylepšený luk. ,,Gratuluju, kdo jde dál." Usmála se Evelin. Postupně se tam vystřídali všichni. A každý si pak s úsměvem prohlížel vylepšení zbraně. Tara si mohla z nože vytvořit s dvojitou čepelí nebo i čtyř, takže taková věší hvězdice. Tyler nám to šel ukázat radši ven. Pokud si zamyslí tak jeho vržená dýka může explodovat. Theo může své dva meče spojit v jeden, a tak vytvořit nebezpečné frisbee. Coře se před očima muže z jedné sekery stát 30 z ničeho nic. Elis prokoukne díky vlnám světla přes a do věcí kam nemůže, a to jen když udeří holi do země. Od Evelin jsme se dozvěděli že se to povedlo i Leovi který úderem meče do země vytvoří energetickou bariéru a to klidně i několik metrů výškou z blesků. A když jsme opouštěli místnost nemohla jsem přestat myslet na to, jestli se mi zbraň někdy vytvoří a jestli jo co za vylepšení budu mít. 

OsmaKde žijí příběhy. Začni objevovat