O čem to mluví

40 5 1
                                    

Z pohledu Elis

,,Taro? Theo? Amber? Jste tu? Haló?" ,,A teď mi předáš svou zbraň." ,,Kdo to řekl?!" ,,Já, dej mi svou zbraň." ,,Co jakou zbraň, já mám jedině tak peníze na bus... .A kdo vůbec jsi?!" ,,Já jsem Adgar." To bylo poslední, co jsem slyšela, než jsem se probudila na sněhu ve větru. Byla mi zima velká zima vítr se mi zakusoval do bundy, rukavice jsme měla úplně promáčené a nohy tak zmrzlé že jsme je skoro necítila. Sebrala jsme se dojela na lanovku a na skibus byl poslední, takže štěstí.

(mezi tím) z pohledu Tary ,,To není možné, nemohl jsem nedávat pozor na moji sestru, a dost jdu jí hledat nedokážu sedět jen tak doma" ,,Theo je to ukvapené počkáme nemá smysl abys jí šel hledal v tomhle počasí" ,,Jako vážně Amber! Nechala bys jí tam jako její nejlepší kamarádka BYS JI TAM NECHALA ZMRZNOUT SI DĚLÁŠ SRANDU!" Amber odešla zahlédla jsem, jak se jí třpytily oči. ,,To jsi nemusel" procedila Riley, když odcházela za Amber. ,,Theo uklidni se počkáme do osmi, jestli nepřijde tak půjdeme na policii ano." řekla jsme s povzbudivým hlasem.

(19:30)

,,No tak Elis." ,,V klidu ona přijde, Taro mohla bys na chvilku" houkl Tyler a očima naznačil aby šla za ním ke dveřím. ,,Ano?" ,,Musíme něco udělat, jinak se tady zblázní" ,,Ano, ale není tu nic co bychom mohli udělat, řekli jsme, že počkáme." ,,Dobře, ale jen tu půl hodinu a pak půjdeme." A šli jsme si sednout.

(20:00)

,,Můžeme už prosím..." zbytek jsme neslyšeli, protože se rozezněl zvonek a bouchnutí dveří z pokoje Amber. ,,Elis" to už se Theo neudržel a vlítnul do předsíňce ,,Elis, tohle mi už nikdy nedělej." ,,Dobře slíbím ti, co chceš jen už mě přestaň mačkat:" V tu chvíli jsme se tam nahrnuly všichni a začali Elis objímat. Potom se se zahřála a vypila teplý čaj na říkala co se vlastně stalo. ,,Jak jsme se rozdělili, tak jsem jela za klukama, kteří se mi ztratili v mlze, pak jsem asi upadla a měla sen, co jsem se probudila tak jsme byla hrozně zmrzlá, odjela jsme na lanovku a dojela sem a zbytek víte. Co nám to do vyprávěla, tak jsme byly všichni unavený a šli si lehnout.

z pohledu Riley

(02:00)

slyšela jsme výkřik od ELIS! hned jsme vyběhla z pokoje a vlítla do jejího pokoje. ,,Elis jsi v pohodě" ,,Ne nech mě byt já žádnou zbraň nemám, pomoc:" ,, Elis" zatřásla jsme s ní. Probudila se a začala brečet. ,, V klidu byl to jen sen:" ,,Ale bylo to tak skutečné" tohle samé se ti zdálo, když jsi upadla?" ,,Ano zdálo." To už přišli ostatní. ,,uaah, co se stalo" zeptal se rozespale Tyler. ,,Riley, co se stalo" zeptal se pro změnu Leo. ,,Já nevím slyšela jsme Elis křičet tak js0me přišla." ,, Elis, jsi v pořádku?" jak jinak než Theo ,,Jo jsem" ,,Takže dobrou?" ukončila rozhovor Tara. ,,Dobrou" ozvalo se tak nějak od všech a odešli z pokoje a já šla taky.

Z pohledu Elis

Já se snažila v klidu usnout, než jsme plně usnula tak jsme slyšela ještě nějaký hluk, to jsem ale netušila že jsi Amber s Riley lehly ke mně do pokoje na zem.


OsmaKde žijí příběhy. Začni objevovat